آموزش همسرداری
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

انجمن پزشکی درمان وب

آموزش همسرداری

خیلی ناراحت میشم وقتی می بینم همسرم ناز منو نکشه

خیلی ناراحت میشم وقتی می بینم همسرم ناز منو نکشه

..................................................................................................................................

سلام

خسته نباشید
من سه ماهه عقد کردم و دختریم بین رنج سنی  20 تا 23 و همسرم هم بین 31 تا 34 هستند.
ایشون اصلا به حرف من گوش نمیده و ناز منو نمیکشه . خیلی ازار می بینم که همسرم ناز منو نکشه .

با اینکه خیلی همو عاشقانه دوست داریم و من خیلی از غرورم میزنم و یه سری کارا رو که دوست ندارم بخاطر اون انجام میدم ولی ایشون حرف منو گوش نمیکنه تازشم وقتی بعدش ناراحت میشم تازه یه چیزم از من طلب کار میشه و میگه چرا با من اینطور برخورد کردی ؟

خب من دلم میخواد حرف منو گوش بده به خواسته هام پاسخ بده و بعضی وقتا که چیزی ازم میخواد یا کاری من مثلا برای ناز کردن دفعه اول میگم نه ایشون نازمو بکشه تا قبول کنم اینکارو نمیکنه.
بخدا خیلی دارم اذیت میشم از این موضوعات.لطفا راهنماییم کنید.
شدیدا منتظر پاسختون هستم.

ممنون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
------------------------------------------------------------

۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۱ نازی جون
وقتی داشتی با یکی سن بابا بزرگت ازدواج میکردی باید فکر این چیزهارو میکردی ادمهای سی ساله اصلا مثل بیست ساله ها فکر نمیکنن و اونقدر که بیست ساله ها رمانتیک هستن اونها رمانتیک نیستن سی ساله ها منطقی اند بیست ساله ها احساسی.

۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۱ ع-ف
از کجا بفمیم خانوم ها دارن ناز میکنن تا نازشونو بکشیم؟

۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۴ لوک
بگو تو بلد نیستی ناز بکشی یاد بگیر زندگی مشترک شوخی نیست!

۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۱ بارن
بعضی از مردها بلد نیستن ناز بکشن 
چون به نظرمن این هنر باید از پدرومادر یاد بگیری 
بعضی از مردها هم از غرورشون این کار ونمیکنن 
این طوری که شما از از رفتارنامزدتون گفتید ایشون زیاد مغرور هستن وفقط دوست دارن حرف خودشون باشه 
فقط زیاد باهاشون بحث نکن وحتما خودت برای راهکار به مشاوره مراجعه کن 
چون بعداز یه مدت این اقا بدتر میشن 

۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۵ پریداس
عزیز دلم ب نظرم ب خاطر تفاوت سنی بالایی هستش ک بین شماست 
مرد های رنج سنی سی سال ب بالا دیگه ماشالله خیلی پخته تر از همسن های شما هستن و خب ی سری تفاوت هایی هم طبیعتا وجود داره بینشون 
ب گمانم شما طبق سنتون باید رفتارهایی داشته باشید ک ب ایشون ک احتمالا هم سنگین و آرام هستن در تضاد باشه 
بازهم شما باهاشون صحبت کنید خب.. 
ندارید این بحث ها جدی تر بشه و اختلافات بزرگتری رو ایجاد کنه 

۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۲ بابک
شما شاید بلد نیستی ناز بکنی 
نازت به دل نمیشینه 
ناز کردن فقط نه گفتن یا دستور صادر کردن نیست شما باید سیاسته صحبت و درخواست داشته باشی 
مثلا آقاتون میاد نزدیکتون میخواد باهاتون از اون کارا بکنه میگی نه بعدا این یعنی طرد کردن نه ناز کردن برا مرد خیلی سخته قبولش من جاش بودم دیگه طرفت نمیومدم با این کار یه مرد با همه غرورش میاد طرفه زنش اینکه طرد بشه براش راحت نیس بعد توقع داری التماست بکنه!
نمیخوای نخواه این چجور ناز کردنه!
مثلا مرد از زنش کمک میخواد زن بگه نه واقعا زشته خیلی تو روحیه مرد اثر میذاره یه مرد فقط تو لحظاتی که واقعا به کمک خیلی احتیاج داره شاید به زنش رو بزنه اونوقت شما با خاکه کوچه یکیش میکنی میگی دارم ناز میکنم!
به هر ادا اطفاری نمیگن ناز کردن 

۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۱:۴۱ پریا1374
شایدهسرت کم حوصله ست!منوهمسرم3سال فاصله سنی داریم خیلی منطقیه ولی بیش ازحدرمانتیکه بعضی وقتاانقدنازمومیکشه خودم به جاش خسته میشم.در کل نازکشیدنوهرمردی بایدبلدباشه

۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۱:۴۱ mehdi.ma.mm
الان مشکلتو حدس بزنیم؟
خوب موقعیت و توقعات خودتونو بنویسید ببینیم چطور باید رفتار کرد از حرف هاتون نمیشه چیزی فهمید که و جدا از مردی با اون سن زیاد هم نباید انتظار داشته باشید چطوری باهاش ازدواج کردید الان تو این سن خوب میخواد پدر بشه ولی شما رفتید تو فاز نامزد بازی و ناز و و اینا اصلا دنیای شما با هم فرق داره 

۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۸:۲۰ الیکا
پدرومادر من با هم 7/8 سال تفاوت سنی دارن ولی اصصصصصصلا یکبار هم ناز همو نکشیدن ولی خالم وشوهرش 19 سال تفاوت سنی ولی هیییییییییی نازکش داره

۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۸:۵۸ نگار
دوستانی ک گفتن مشکل بخاطر سن بالای نامزدشونه؛نامزد من هم 32 سالشونه ولی خیلی هم رمانتیک و احساساتیه همه مثل هم نیستن 

۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۹:۱۵ مهدی به نازی جون

سلام احسنت بر شما

 

دختر تو بیود میکنی با مرد سن بالا ازدواج میکنی حقته!!!

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۶ نادیا
هیچ به سن بالا ربط نداره. شوهرت فوقش 34 ساله است نه 64 ساله. اتفاقا مردها در این سن قدر زن رو بهتر می دونن و اگر شما رو گرفته حتما انتخابش بودی. به نظرم مشکل از رفتار خودت هم هست. نه گفتن که ناز کردن نیست....اون چیزی که شما منظورته نازکشیدن نیست منت کشیه که غرور مردو له می کنه. ممکنه حتی یک وقتی از سر اجبار منتت رو هم بکشن اما تو دلشون ازت متنفر میشن که خوردشون کردی.

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۰ نگین
واقعا خجالت اوره....گیر دادن به ازدواج بنده خدا چه فایده ای داره ....اومده اینجا کمک بگیره نه اینکه تقاضای سرزنش کنه...الان مثلا میگید بد کردی اینحوری ازدواج کردی دیگ مشکلاتش حله؟،....
امثال شماها اگر کمک نمیکنید حداقل سرزنش نکنید دیگ...زخم زبون نزنید..واقعا فایدش چیه؟؟...خداوکیلی؟؟ . 
ارتباط زیادی به تفاوت سنی نداره....بیشتر مربوط به خود فرده  ...ادمی که مغرور باشه تو 22سالگیم بازم غرورش نمیزاره همچین کاری بکنه

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۵ گلاره معین

برای چی ناز میکنی اصلا ؟ ناز نکن

ناز نکن ،ناز نکن

قهرو آغاز نکن

اختلاف سنی شما زیاده ،شوهرت حوصله  نداره ناز بکشه ، هرجایی نباید ناز کنی

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۲ ستاره
همسر من 6سال ازم بزرگتره.وقتی 18 سالم بوداون24 عقدکردیم. ولی واقعا شوهرمنم نازکشیدن بلد نیست. الان که هفت هشت سال میگذره منم عین یه مرد بی احساس شدم. چون میدونم هیچوقت نمیاد نازکشی و منت کشی خودمو سبک نمیکنم وقهر نمیکنم. برا همه چیز منطقی رفتارمی کنم و احساساتم کاملا کور شده. اوایل سورپرایزش می کردم.براش کادو میگرفتم. تونامزدی وقتی تو خونه تنهامیشدم پیام میدادم بیاد باهم باشیم. هرکاری می کردم شاید اونم یکم عشقولانه باشه .چند باری برام گل وکادوگرفت ولی خب نمیدونم چرا دیگه نه اون ادامه داد و نه من.بعد عروسی هم شایدیه مدت کوتاهی عشقولانه بودیم ولی دیگه تموم شد.خودمم حس وحالم ازبین رفت. حالا بیشترمثل دوتادوست باهم زندگی میکنیم. هیچ رفتار عاشقانه ای بین مانیست. ازکارش اصلا زنگ نمیزنه احوال بپرسه . من زنگ بزنم نصف تماسامو جواب نمیده که باعث شده دیگه زنگ نزنم. گاهی غذاهای خاص میپختم ولی اصلا استقبال نمی کرد وایراد میگرفت منم دیگه همش غذاهای عادی میپزم. البته دستپختم عالیه وهمه تعریف میکنند .فقط شوخی و سربه سر گذاشتن هست. وگاهی دستم می ندازه ومیخندیم .مثل دوستان صمیمی. ولی رمانتیک بازی، حرفای عاشقونه، بغل کردنای وقت وبی وقت، بوسه های غافلگیرانه، کادو وسورپرایز، پیامک وتماس عشقولی هیچی هیچی بین ما نیست. اگه غیر عادیه و متأهل ها بعد شش هفت سال زندگی هنوزم رمانتیک هستند برا منم یه راهکار بدید لطفا .اگه هم همه زنو شوهرا این مدلی میشن که هیچ. فک می کنم آینده سؤال کننده هستم. اینم بگم به شوهرم از چشمام بیشتر اعتماد دارم ومطمئنم پای کسی در میون نیست. این سردی احساس از سردی شخصیتش سرچشمه میگیره. خیلی هم دوستش دارم.

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۲ ناشناس
این که چیزی نیست ، نامزد من 42 سالشه  ،همچین نازمو میکشه بیا و ببین.
آقای نجفی اوضاع سایتتون داره خیلی خراب میشه ، تا ملت میبینن اختلاف سنی سوال کننده با همسرش زیاده ، همه میریزن سرش و مشکل اصلی فراموش میشه.

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۳ رویا
به نظر من ریشه ی این از اختلاف سنیتونه.ودر بست های قبلم گفتم ازدواج همسنی یا دو سه سال اختلاف یه چیز دیگست.ولی ممکن ایشون محبت کردن بلد نباشن.

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۷ م28
تا وقتی یه پسره بالای 30 بره یه دختر بچه با هیجانات خاص رو بگیره...عاقبتش همینه...منکه 34 سالمم نیس حوصله این لوس بازیا رو ندارم چه برسه به اون دیگه....متاسفم برای اختلاف سنتون....اون دنبال آفتاب مهتاب ندیده بوده شما دنبال همه چی تمومی و پختگی و  هدفتون رو از تاهل فراموش کردید...غافل ازینکه این اختلافا برا زمان پدر مادرای ما بوده نه الان....الانم یه عده میان میگن بابا مامانمون 40 سال اختلاف دارن خوشبختن...برچشم بد لعنت...خوشبخت باشن ولی الان زمانه فرق کرده و تفکرات مثله مادر پدرا نیست....

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۵ ل
بهتره رو ناز کردنت یکم کار کنی 
شاید واقعا بلد نیستی شاید بهش برمیخوره با کارات ناز کردن با عشوه های الکی فرق داره 
پسرا از ناز کردن خوششون میاد ولی از بی احترامی و طرد شدن اصلا خوششون نمیاد 
درباره : انجمن پزشکی درمانی , درمان های جنسی و زناشویی / سلامت جنسی ,
بازدید : 494 تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394 زمان : 20:38 نویسنده : درمان وب نظرات (0)
مطالب مرتبط
  • درمان کرونا درمان کرونا
  • علت و درمان ورم کردن دست و پای زن باردار و حامله علت و درمان ورم کردن دست و پای زن باردار و حامله
  • چگونه دندان های خود را سفید کنیم؟ , راهکارهای سفید کردن دندان ها با استفاده از مواد طبیعی چگونه دندان های خود را سفید کنیم؟ , راهکارهای سفید کردن دندان ها با استفاده از مواد طبیعی
  • راه درمان سرماخوردگی فوری در یک روز ,  درمان فوری سرماخوردگی , درمان فوری آنفولانزا , راه درمان سرماخوردگی فوری در یک روز , درمان فوری سرماخوردگی , درمان فوری آنفولانزا ,
  • راه درمان و رهایی از سرفه راه درمان و رهایی از سرفه
  • درمان سرفه , درمان سرفه خشک درمان سرفه , درمان سرفه خشک
  • بهترین روشها برای کم کردن وزن و از بین بردن چربی دور شکم بهترین روشها برای کم کردن وزن و از بین بردن چربی دور شکم
  • علل اصلی ناباروری و نازایی مردانه علل اصلی ناباروری و نازایی مردانه
  • رابطه پوشیدن لباسهای تنگ و ناباروری آقایان رابطه پوشیدن لباسهای تنگ و ناباروری آقایان
  • آی وی اف رایگان در بیمارستان /  IVF و IUI به صورت رایگان آی وی اف رایگان در بیمارستان / IVF و IUI به صورت رایگان
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش

    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 629
  • بازدید ماه : 629
  • بازدید سال : 37,034
  • بازدید کلی : 322,599
  • مطالب

    هدف از این انجمن پرسش و پاسخ در زمینه مسائل خانوادگی و زناشویی ایران می باشد ، انجمن پزشکی درمانی ، درمان وب ایران