عواقب اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت بکارت
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

انجمن پزشکی درمان وب

عواقب اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت بکارت

عواقب اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت بکارت

عواقب اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت بکارت

.................................................................................................

آلما :

حرف آخرم به آقایونی که طرفدار بردن طرفشون به پزشک قانونی هستن:

اگه طرفتونو حالا هرطور که خودتون بلدید که ما نمیدونیم!!! راضی کردید و بردید پزشک قانونی

دو حالت پیش میاد:

1- اون دختر باکره نیست، شما قیدش رو میزنید، آبروی اون دختر هم پیش کسی که نسبتی باهاش نداره  میره و به احتمال زیاد در خیلی جاهای دیگه هم این مساله از طرف خواستگار و خانواده اش مطرح میشه و خلاصه این که این دختر به عنوان یه دختر هرزه شناخته خواهد شد، کسی ام که آب از سرش گذشت! دیگه هیچی دیگه!!! 

2- اون دختر باکره و پاکه، حالا در صورتی که اون دختر شما رو رد نکنه و بنا به دلایلی! (مثلا موقعیت خیلی خوبی که شما دارید) حاضر بشه باهاتون ازدواج کنه ، اثبات وجود پرده هایمن به بهای دریده شندن پرده هایی در زندگی مشترکتون تمام خواهد شد که عواقبشو تا آخر عمر خواهید دید!!!

با تشکر از توجه تون

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۹
-------------------------------------------------------

 

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۰:۳۰  محسن نجفی
سلام
بنده اگه دختر بودم و کسی چنین کاری باهام می کرد ، می رفتم و برگه سلامت رو می گرفتم . بعد می دادم دستش می گفتم : به سلامت 

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۱ بوی یاس
احست اقای نجفی
همچین مردی مرد زندگی نیست اگر منو به خاطر وجود یه پرده بخواد همون نباشه بهتره

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۱ کوش طلا
آقای نجفی حرف منو زدید
من اگه همچین موردی برام پیش بیاد ،میرم برگه سلامت میگیرم و  خیلی خونسردانه ردش میکنم
بسلامت

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۵ M&M
سلام. منم گفتم اگه کسی اسمه پزشک قانونی رو برام بیاره، محترمانه به خودش وخانوادش میگم گم شن بیرون! اگه کسی باشه که دوسش دارم، دقیقا همین، برگه سلامت میگیرم و پرتش میکنم تو صورتش. از نظر من این توهینه وکسی که توهین میکنه بگه باید برم پزشک قانونی، ارزش دوست داشتن نداره.بره تا دلش میخواد تحقیق کنه، همونطور که ما فقط به امید تحقیق جواب+میدیم والبته توکل ب خدا...

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۰:۵۰ لادن
اقایون انقد سخت گیری میکنید در این مورد به خدا من که دختر خوبیمو تا حالا حتی یه پسر از فاصله کم از کنارم رد نشده انقد میترسم که به کابوس شبانه ام تبدیل شده دارم از استرس میمیرم با اینکه تحصیل کرده ام هستم هر روز خاطرات کودکیمو مرور میکنم میگم نکنه اتفاقی افتاده باشه چرا به محبتی که یه دختر میتونه بهتون بده فکر نمیکنید همش میخواین اون باکره باشه یکم به عاطفه اخلاق اون دختر توجه داشته باشید اگه این جوری بود انقد طلاق زیاد نمیشد.خدا همونو هدایت کنه انشالله.

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۰:۵۳ من
به راحتی ردش میکردم حتی اگه داشتم ترشی لیته میشدم
هه هه

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۸ azar
هیچ دختری نباید اجازه بده همچین کاری باهاش بکنن وگرنه اول از همه شعور وشخصیت خودش وبعد پدر ومادرشو زیر سوال می بره......که واسه اثبات پاک بودنت باید گواهی پزشک بیاری!!!!!!!
خونواده ی پسر هم اگر اطمینان ندارند،اون دخترو نگیرند واسه پسرشون.
.
.
البته من فکر نمی کنم الآن دیگه همچین آدمایی پیدا بشن حداقل من که اطرافم ندیدم...
یعنی واقعا همچین نمادهای بی فرهنگی ومردسالاری هنوزم پیدا میشه؟؟!!!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۱:۴۳ نیلوفر آبی
اما ما چون تو تهران هستیم- مادر خودمون اجبار می کنه که با مادر پسر بریم پزشک- حالا هر چند اونها نخوان-اما مادرم میگه در اینده روی شما عیب نمی زارن
-----
البته به پسرها هم حق میدم که بدبین شده باشن- وقتی که تو نمازخانه دانشگاه دخترهای 18ساله  رو می بینم که از رابطه هاشون میگن- منم که دختر هستم نظرم عوض میشه

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۳ دال
اصولا کسایی که دنبال این هستن بسیار شکاک هستن و خب حتما دلایل خودشون رو دارن که برای خودشون محترمه و وقتی این کارو میکنن میخوان مطمئن شن که همسرشون دست نخورده اس (به زعم خودشون)


حالا من به عنوان یه پسر از این افراد این سوال رو دارم :
فرض کنید شخص مورد نظر در دورانی از زندگیش توسط یک نامحرم دستش گرفته شده یا در بغل کشیده شده (همین! خیلی جلوتر هم نیمخوایم بریم ) این رو چجوری میخواین بفهمین؟ با چه آزمایشی؟؟؟

یه نکته هم میگم که نظر شخصی خودمه 

رفتار دختر و زن کاملا باهم متفاوت است و از نحوه صحبت و کمرویی و پررویی و شرم و حیا کاملا میشه به نحوه رفتاری هرکسی پی برد (تو دوران شناخت ) من خودم اینقد به همسرم تو این زمینه اعتماد دارم که اگه شب زفاف هم هیچ خونی نیاد حتی نمیذارم خودش بیاد بگه که بریم ببینیم دلیلش چی بوده؟!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۱۰ Mc
پایه و اساس ازدواج اعتماده وکسی که سوال میپرسه درباره ی بکارتیعنی من به شما اعتماد ندارم،با این حال طرفین باید انقدر وجدان داشته باشند که صادقانه مسایل در میان بذارن

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۷ اوه مای کامپیوتر
برای من اول برگه و تایید پاکی و باکرگی دختر مهمه ! بعد هر چیز دیگه .
پزشکی قانونی نباشه ، من اصلا قید ازدواج را می زنم .
این نظر منه و اگر سایرین مخالفین ، نیاید به من گیر بدید ! 
من همینم همین هم میمونم .
موفق باشید .
یا حق.

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۹ وروجک گوگوجی
دقیقا حرق اقای نجفی رو تایید میکنم ..........بسلامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۹ الاف
شما دخترا چرا انقد حرص میخورید؟اگه کسی ازتون برگه سلامت بکارت خواست خیلی راحت برید و برگه رو بگیرید بعدش برگه رو بهش نشون بدید و بگید برگه رو دیدی حالا هم برو و دیگه هم دور و بر من پیدات نشه.به همین سادگی!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۱ اوه مای کامپیوتر
آفرین خانم نیلوفر .
خدا مادرتان را حفظ کند .

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۲ سارا74
من اگه کسی این درخواستموازم بکنه شاهزاده سواربراسب سفیدم باشه ردش میکنم ومیگم اول برگه سلامت خودتو نشونم بده

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۸ عباس
سلام بارها گفته ام این کار یه توهین بزرگ به خانم هاست اما متاسفانه این رسم زشت دارد جای خودش رادر جامعه باز می کنه واین دختران عفیف هم باید چوب یه تعداد دختران بی حیا را بخورند پزشک قانونی برای موارد خاص است مانند انواع تجاوز به عنف درگیری ها وقتل ها من اعتقاد دارم اگر پسری دختری را پزشک قانونی ببرد اون دختر دیگر دلش با ان مرد صاف نخواهد شد وبعضا اگر ان دختر ضعف ایمان هم داشته باشد احتما ل ان می رود بعد عروسی جهت گرفتن انتقام از همسر بددلش به او خیانت هم بکند پس بیاییم به هم اعتماد کنیم که درکناران عشق ومحبت درو کنیم

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۴ نادیا
کاش ی همسری به فهمیدگی جناب دال قسمت من بشه...
واقعا احسنت بر شما...

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۲ به اقای نجفی
بهترین راه حل رو گفتین همین کارو میکنیم!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۸ ahmad
برداشت کلی من از این پست و نظرات جنابعالی در پست های قبل که مرتبط با بحث بکارت بود اینه کهش ما معتقدید:

دختر هر .... خواست بکنه و وقتی ازدواج کرد شوهر گرامیش ازون چشم پوشی کنه و همینطوری که هست بپذیرش!

در یکی از نظرات بسیار شگفت انگیزتون توصیه فرمودین به گذشته دختر کاری نداشته باشین!

این مقاومت شما و بعضی از دخترای دیگه بنده رو عمیقا به فکر فرو برده!

همین قدر که دخترا رو میشناسم میدونم استاد نقش بازی کزدن هستن در مواردی. یکی از اساتید روانشناسی یکی از دانشگاه های معتبر میگفتند مراجعه دختری رو داشتم که تا 4 جلسه اول طوری حرف میزد و رفتار میکردکه حتی شک داشتم رابطه دوستی رو هم تجربه کرده باشه ولی با تکنیک های روانشناسی خودش اقرار کرد که حتی رابطه جنسی رو هم تجربه کرده!!!

لازم می دونم به شما متذکر بشم که ما هم توی جامعه هستیم و همه چیزو می بینیم (ناپاکی بعضی از دختران به ظاهر سالم)

تا قبل از نوشتن این متن بنده به شدت مخالف درخواست برای گرفتن برگه سلامت دختر قبل از عقد بودم ولی از این لحظه در عقایدم تجدید نظر کردم:

حالا که این مقاومت شدید و غیر منطقی رو میبینم مطمئن هستم که بعضی از دخترا ریگی در کفششون هست لابد! پس من هم مانند اقای اوه مای کامپیوتر طرفمو پیش چندتا متخصص میبرم تا کاملا از سلامتیش مطمئن بشم.

در ضمن از نظر من فقط ارتجاعی بودن قابل چشم پوشی است ( اون هم با تایید چن متخصص معتمد) و اتفاق و حادثه و ورزش و خودارضایی و... فقط و فقط برای من بهانه محسوب می شود.

با عرض پوزش از دخترخانومی پاک

عزت زیاد

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۴ ahmad
سلام جناب اقای نجفی عزیز

من فقط یک سوال از شما دارم


ایا اگر بعد از شب زفاف ( یا اولین س ک س ) خونی دیده نشد با وضع امروز جامعه ما مرد هیچ

گونه حقی نداره؟ نباید ثابت بشه که این دختر در اثر روابط نامشروع اینجوریه یا مثلا بکارت

ارتجاعی؟پس اگر اینگونه که شماها میفرمایید باید هیچ فرقی بین دختر پاک و سالم با بقیه

نباشه، البته که منم موافق نبودم طرفمو قبل از ازدواج بفرستم پزشکی قانونی و بنارو بر توکل

بر خدا و تحقیق و اعتماد گذاشتم مگر اینکه خلافش ثابت بشه. ولی از نظرات دوستان و

البته نظر شما اینطور برداشت میشه که باید خطای دختر ناپاک نادیده گرفته بشه تا خدایی

نکرده ابروش نره و...

خدا همه مارو به تشخیص حق از باطل هدایت کنه
نظر:
سلام
قبل از عقد شما این حق رو دارید که محترمانه در مورد دختر خانم با توکل به خدا تحقیق کنید . نه یک هفته و دو هفته ، به قول آقای فرهنگ حتی تا 3 ماه می تونید توی محله ، از دوستانش ، همکلاسی ها و ... تحقیق کنید . 
اگه به این نتیجه رسیدید که باهاش ازدواج کنید . بعد از ازدواج حق ندارید به چیزی شک کنید حتی اگه در شب زفاف خونی مشاهده نکردید . فرض کنیم خانم شما دختری باشه که بکارتش حلقوی ارتجاعی باشه . طبیعتا خونی مشاهده نخواهید کرد . اگه بهش بگید فردا صبح بریم پزشک قانونی ، مطمئن باشید تقریبا محاله دل اون خانم رو بتونید به دست بیارید . چون زل زدید تو چشماش و گفتید من بهت شک دارم ! خیال شما راحت میشه ولی به احتمال زیاد ، خانم شما پای برگه طلاق عاطفی رو امضا خواهد کرد . 
موفق باشید

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۶ نارنجی
منم به هیچ وجه با چنین بسری ازدواج نمیکنم حتی اگه اون ادم فرشته باشه هیچ ایراد دیگه ایی نداشته باشه.ترجیح میدم مجرد بمونم تا به خواسته اقا همچین کاری رو بکنم البته خودم قبل ازدواج میرم بزشکی قانونی ولی اگه شب زفاف خون نبینه و بهم تهمت بزنه دیگه هیچ وقت دلم باهاش صاف نمیشه و اگه امکانشو داشته باشم طلاق میگیرم حتی اگه عمر زندگی مشترکمون یک روز باشه...کسی که منو برا زندگیش انتخاب میکنه بایداول با به باکی و صداقت روحم ایمان داشته باشه حالا چه با برده باشم جه بی برده و بعد برا ازدواج با بیش بزاره،ممکنه بر اثر ورزش بکارتمو از دست داده باشم اگه بهم اعتماد کامل داشته باشه فکرای ناجور به سرش نمیزنه،منم یا به کسی اعتماد نمیکنم یا اگه اعتماد کردم به خودم اجازه نمیدم هیچ فکر بدی در موردش بکنم ....
برا منی که تا حالا با بسری دوست نبودم چه برسه به رابطه این یه توهین خیلی بزرگه و به شعورو شخصیتم بر میخوره.... اقایونی هم که این کارو میخوان انجام بدن باید سراغ خونواده هایی برن که با این کار مشکلی نداشته باشن .من اگه یک درصد هم حاضر به این کار بشم  خونوادم راضی نمیشن به این کار..اینو میدونم که به محض مطرح کردن این موضوع بابام ، اون بسرو از خونش بیرون میکنه، محترمانه هم فکر نکنم عمل کنه و برخورد خیلی بدی با اون یسر خواهد داشت .اینو مطمئنم .کلا توو خونواده ما تعریف ما از زندگی و ازدواج خیلی فرق میکنه با این چیزایی که شما میگین....بسرخاله من از کوچیکی با ما زندگی میکرده و برای مامان و بابام هیچ فرقی با بچه های دیگشون نداشت.اون موقع که میخاست ازدواج کنه من خیلی بچه بودمو نمیفهمیدم چی به چیه ولی بعد ها فهمیدم که همسرش بکارتشو قبل ازدواج بر اثر ورزش سنگین از دست داده و خونوادم با این موضوع هیچ مشکلی نداشتن..بسر خالم میگفت من اونقدر بهش اعتماد دارم که حرفشو قبول کنم ......
کسایی که نمیتونن اعتماد کنن و بددلن بهتره تا زمانی که نتونستن به کسی اعتماد کنن قید ازدواجو بزنن..... .

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۵ ahmad
خانوم لادن:

یعنی چی اونوقت به باکره بودن فکر نکنید و به محبتی که بهتون میده فکر کنید؟؟؟

بابا شما چرا اینجوری هستید!

اتفاقا شما که پاکی باید از این قضیه استقبال کنی،

چرا باید ارزش شما با کسی که روابط نامشروع قبل از ازدواج داشته یکی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چرا باید ارزش شما با کسی که روابط نامشروع قبل از ازدواج داشته یکی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا باید ارزش شما با کسی که روابط نامشروع قبل از ازدواج داشته یکی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۸ ریحان

دقیقا منم همون جواب آقای نجفی رو داشتم.

اثبات پاکی و تموم کردن قضیه ...

 

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۲ ریحان

منم موافقم  خود دختر باید به همراه یکی از اعضای خانواده برن برگه ی سلامت رو بگیرن.

چون بعضی مدلاش قضیه شون حساسه.

در دروازه رو میشه بست ،دهن مردم رو نه!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۵ آلمورام عمرا
۱-دختری که با گواهی مشکل داره احتمالا باکره نیست 
۲-دختری که باکره هست هراس نداره
 آنرا که حساب پاک است .....
۳- لو رفتن عدم باکرگی در شب زفاف آبروریزیش بیشتره اگر باکره نیستید با گواهی سلامت مخالفت کنید!!!!!!!
نظر:
سلام
بحث سر ایه که ،
زندگی که با شک به این بزرگی بخواد شروع بشه ،‌احتمالا دوام نداره . 
کم کاری در تحقیق رو نمیشه با مهریه بالا و اجبار به گرفتن برگه سلامت جبران کرد .

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۲ اوه مای کامپیوتر
احمد جان ..
با افرادی گفتگو کن که بخوان با دیدی کاملا منطبق بر منطق و واقعیت فعلی جامعه باهات گفتگو کنند . نه خواهر های گرامی این سایت که همین جوری واسه خودشان هر چیزی را توهین می دونند و نمیشه بهشون بگی آیا بالای چشمان زیبای شما ابرو است ؟!!!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۱۶ ahmad
اقای نجفی

فرمایشات شما متین

جنابعالی جنبه مثبت قضیه رو نگاه می کنید.

من عرض میکنم اگه در اثر روابط نامشروع قبل از ازدواج باکره نباشه و ما بعداز شب زفاف

بفهمیم و ایشون پنهان کاری کرده باشه اونوقت چی؟
نظر:
سلام
اگه بعد از 3 ماه تحقیق مفصل و توکل به خدا نتونستید به رابطه های قبلی اون پی ببرید ،‌پس خدا می خواد شما رو به این نحو امتحان کنه . البته خدا ما رو به اندازه ی توانایی مون امتحان می کنه و خارج از توان ازمون انتظار نداره .

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۴ ahmad
خدا بهت عمر طولانی بده اقای اوه مای کامپیوتر!

البته شما خودت میخوای طرفو ببری، من میگم نمیبرمش ولی اگه بعداز ازدواج بفهمم باکره نیست( به جز موارد خاص) اونوقت برای من پنهان کاری محسوب میشه و طلاق!

بعضی از دخترا هستن که پیش خودشون فکر میکنن بعضی از مسائل رو وقتی با همسرمون در میون میذاریم که عاشقمون شده باشه و راحت تر بپذیره!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۹ ahmad
اقای نجفی

جوابتون برای من قانع کننده نیست،

یعنی چی خدا میخواد مارو امتحان کنه؟

راهش طلاقه

همونطور که دخترا میگن ما برگه رو میدیم به طرف و میگیم به سلامت ما هم میگیم به سلامت،

من هنوز اینقد بی غیرت نشدم که یه عمر با کسی زندگی کنم که قبلا روابط نامشروع داشته

از خانوما هم میخوام حرفای تند منو ببخشن ولی به پسرای پاک هم حق بدین که توی این دوره زمونه نگران باشن
نظر:
سلام
برای همین گفتم که امتحان های خدا در حد توان ماست . 
اگه ( بعد از تحقیق مفصل ) چنین اتفاقی برای یه آقا بیافته و اون چشم پوشی کنه ، از نظر شخص بنده ،‌نه تنها بی غیرتی نیست بلکه اوج مردونگی هستش . 
خب اومدیم و چیزی رو که خدا از دید بقیه پنهون کرده ، برملا کنیم چه عواقب بدی داره ؟ به این فکر کنید که حتی پدر و مادر خانم از موضوع بی اطلاع هستند . با این کار آبروی یه خاندان میره . شما طبق شرع این حق رو دارید که عقد رو باطل کنید . ولی حق این رو ندارید که آبروی چند خانواده رو ببرید . پدرش چه گناهی کرده که چنین آبروریزی بزرگی رو ببینه ؟
پس شما می تونید از دختر مورد نظرتون برگه سلامت بخواید .
موفق باشید

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۰ ریحان

ی بیماری هست به اسم "پارانوئید"

مواظب خودتون باشید!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۹ دریا
1. اگه دختری رابطه خارج از عرف در گذشته اش داشته باشه  وقتی خودشو توی مسیر پزشک قانونی ببینه  دیگه خودش اعتراف میکنه به اینکه ...نمی ایسته که ببرش پزشک قانونی و دکتر بیاد اینو بگه!!! چرا کسی به این توجه نمیکنه..
2. دختری که هیج گونه رابطه ای نداره که براش از مردن سخت تره که اولین باری که لباسش رو میخواد دربیاره تو پزشک قانونی باشه در حالی که یه دکتر با روپوش سفید ایستاده بالای سرش...آخه دخترا حتی جلوی مادرشون لباس عوض نمیکننن...برعکس آقایون که جلوی مادر و پدر و خواهر و برادر به راحتی میتونن این کار رو کنن...
3. من اولین باری که شنیدم یه همچین موضوعی هست که دختر رو ببرن پزشک قانونی توی این سایت بود...یعنی تا قبلش کلا همچین چیزی رو نشنیده بودم

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۶ آلما
ahmad
باید به شما عرض کنم که من نگفتم که به گذشته دختر توجه نکنید، اتفاقا منم نظرم اینه که با توجه به گذشته و حال طرف تصمیم بگیرید، تحقیق کنید و به خدا توکل کنید، همین کاری که دختر خانوما در مورد آقا پسرا انجام میدن!
اما در مورد خودم من ادعایی در مورد پاکی یا ناپاکی خودم نکردم که شما به من تهمت فیلم بازی کردن رو میزنید!
قبلا هم بهتون گفته بودم، من به شخصه به خاطر تهمت هایی که به دختر خانوم ها می زنید نمی بخشمتون.
مشکل شما آقا پسرای محترم اینه که میرید سراغ دختر خانومی که از روی ظاهرش پسندید و مسلما بهش شک دارید چون خوش سلیقه تر از شما ها قبلا لابد بودن! اونوقت دنبال اینید که بهتون ثابت بشه اون دختر پاکه!!!
من نگفتم دخترا هر غلطی خواستن بکنن و بعدش شوهرشون بعد از ازدواج چشم پوشی کنه! من گفتم هیچ پسری حق نداره با آبروی یه دختر( حتی اونی که ناپاکی کرده) بازی کنه و اونو به حال خوش رها کنه.

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۷ نیما 12

آیا راهی نیس که مرد بدونه پرده خانومش از چه نوعی هست؟

کاش پست کنید این کامنت رو

ممنون

نظر:
سلام
اون رو پیش یه پزشک ببرید !

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۲ نیما 12

آیا نوع پرده از خانوم در دوران عقد راه خوبی هس؟؟؟

نظر:
سلام
میشه بیشتر توضیح بدید ؟

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۷ آناهیتا
چقدر یه آدم می تونه پررو باشه که بره خواستگاریه یه دختر بعد بگه بیا ببرمت ببینم هنوز دختری یا نه!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۷ زری به آقای نجفی
ببخشید آقای نجفی ولی از نظر من عند بی غیرتیه که زن آدم قبل از اون با کسی دیگه ارتباط جنسی داشته باشه و آقا هم ندید بگیرن. من که دخترم هم طرفمو طلاق میدادم چه برسه به آقایون. من میرم گواهی سلامت رو میگیرم و اصلا هم برام عیب نیست. چرا اینطور به قضیه نگاه نمیکنید که این ازدواج به مراتب اعتماد توش بیشتره. 
نظر:
سلام
مشکل بنده با اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت توسط خواستگار هستش . وگرنه از نظر بنده اگه خود دختر این رو توهین ندونه مشکلی نداره 

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۴ ریحان

@دریا:

دریا جان ما کلا تو این سایت چیزای عجیب و غریب زیاد خوندیم.

یکی دیگه گول شیطون رو می خوره ،ما باید تاوان پس بدیم...

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۵ ahmad
(پس شما می تونید از دختر مورد نظرتون برگه سلامت بخواید .)

ممنون اقای نجفی

بله من نمیتونم یه عمر بغل کسی بخوابم که بدونم بغل کس دیگه ای هم خوابیده، من اینطوریم بقیه رو نمیدونم. قصدمم بردن ابروش نیست. اون باید وقتی ازادانه زنا میکرد فکر آبروش میبود نه حالا از من انتظار بیجا داشته باشه.

الان یه عده میان میگن اگه دوست بوده باشه و بغل و اینارو چیکار میکنی؟

جواب: عرض کردم اگه بدونم غیرتم نمیذاره تحمل کنم ولی اگه ندونم عیبی نداره و توکل به خدا، در مورد پرده بکارت اما میشه فهمید!

به آلما:

من به شما توهین نکردم اصلا، منظورم عقاید شما بود.

در ضمن گفتید که به گذشته طرفتون توجه نکنید.

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۹ نارنجی
به اقای اوه و اقا احمد
خواهش میکنم بهم بگید یه دختر چه طور میتونه از باک بودن یه بسر مطمئن شه؟؟؟جدا میخوام نظرتون رو بدونم....چرا اینقدر خودتون رو محق میدونین؟اگه شرایط جامعه بده خب این مشمول دو طرف میشه چرا به همه چیز یه طرفه نگاه میکننین...
من ادم منطقی هستم و به هیچ وجه متعصب نیستم ولی باور کنین نمیتونم درکتون کنم<هر جور فکر میکنم که بتونم درکتون کنم نمیشه....چطور شما انتظار دارین یه دختر فقط با تحقیق بهتون بله رو بگه و شریک زندگیتون بشه و بهتون اعتماد کنه اونوقت به اعتماد خودتون میرسه ............؟؟؟؟  اگه شما با گرفتن گواهی مطمئن میشین ،یه دختر باید چطوری از باک بودن شما مطمئن بشه؟؟ اگه اعتماد کردن اینقدر براتون سخته بس به دخترا خیلی بیشتر باید حق بدین که اعتمادو ازدواج نکنن....با این شرایط و بد بینی ها شما اگه دختر بودین اصلا ازدواج نمیکردین چون برا اعتماد دستتون به هیچ جا بند نیست..درسته؟؟؟؟؟؟؟؟

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۳ به ahmad
برای ما مهم نیست که شما در مورد ما چی فکر میکنین؟
پاکی و ناپاکی ما رو خدا میدونه و بس!
این دخترا هستن که تعیین میکنن برن یا نرن نه شما!
شماها مجبورین دختری رو پیدا کنین که چنین مسئله ای رو بپذیره یا اینکه مجرد بمونید.

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۷ ریحانه
منم با بیشتر حرفای اقای احمد و بقیه پسرها موافق هستم.پسرهای پاک هم حق دارند که نگران باشند. کسی نباید چیزی رو مخفی کند و اگر مخفی کرد باید پای عواقبش بیستد. ضمنا معلوم شدن بی عفتی دخترهای بد برای ما دخترهای پاک خیلی هم خوب است.

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۲۱ ahmad
به دریا: 

چه عجب یه دختر با منطق دیدیم. ولی درمورد نکته اولتون مسئله اینه که دوستان میگن اگه دختر ناپاک بود اصلا نباید بهش بگی بیا بریم پزشکی قانونی که یه وقت بهش برنخوره، گور بابای غیرت مرد! چه برسه که شما میگین توی راهه پزشکی قانونی خودش اقرار کنه.

به توصیه خانومای عزیز باید چشم پوشی کرده و بگویییم خانوم قربون خیانت قبل از ازدواجت بشم من، عیبی نداره فدای یه تار موی خوشگلت!

عجبا

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۲۹ دال
دوستان محترم موافق این قضیه جواب من رو ندادن ها !!!

اگه دختری در دوران تجردش توسط کسی بغل شده یا دستش رو گرفته باشن چجوری میفهمید؟؟؟ (چون میدونم حتی از این قضیه هم نمیگذرید و نگید حالا مهم نیس و این حرفا !)‌


۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۳ به ahmad
مشکل شما اینجاست که خون ندیدن رو میذارین پای ناپاکی پای خیانت میگم پرده خیلی از دخترا بدون خونریزی پاره میشه شما وقتی که تحقیق کردین ازش مطمئن شدین بعد رابطه اگه خونی هم ندیدن نباید بهش شک کنی 
مثل اینکه منطق شما مشکل داره!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۳ آلما
یه چیز دیگه رو هم باید اضافه کنم
من در همون پست قبلی هم نظرم رو در مورد برگه سلامتی که دختر خانوما میگیرین گفتم
همون جا گفتم که ممکنه دختر خانومی خودش یا به پیشنهاد خانواده خودش این برگه رو بگیره، ولی این برگه رو بعد از عقد و برای شب عروسی می گیرن نه برای خواستگار، تفاوت فاحشی داره! لطفا توجه کنید، من با این کار اصلا مخالف نیستم
حرفهایی که زدم در مورد پزشک قانونی هست، که به قول بعضی از دوستان برای اولین بار توی این سایت و از زبان برادران بزرگوار!!!! شنیدم!
چیزی که خیلی آزاردهنده هست حس بی اعتمادیه که بعضی آقایون با زدن این حرفا ایجاد می کنن.
به هر حال من نظرم رو گفتم، هر کسی هم نظری داره، ولی بهتره به عقل هامون رجوع کنیم
باز هم تکرار می کنم، با آبروی هیچ کس بازی نکنیم، مهمترین چیز برای یه انسان(خصوصا یه دختر) آبروش هست.
موفق باشید

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۴ سهیلا
منم با نظر دوستان وآقای نجفی موافقم.خودم اگه شوهرم بهم نگه برو دکتر میرم وبخاطر تشخیص مدل بکارت معاینه میشم وتاییدیه هم میگیرم اما به شوهرم نمیگم تا اگه شب اصلی اتفاقی که باید بیفته نیوفته برگه رو نشونش بدم.اگه خودش بگه برو یا باهات میام مطمئنم تو زندگیم اثر میذاره این درخواستش.اگه خواستگارم بگه که هیچ مثل بقیه ردش میکنم بره پی دختر بدکاره وباکره.چون بکارت پسنده نه خوب پسند.

آقا پسرا دختری که بکارتشو از رابطه با دوست پسرش از دست داده دنبال پسری واسه ازدواج میگرده که ازش بکارت نخواد واونم رابطه داشته اینجور دخترا واسشون مهم نیست خواستگارشون صیغه کرده یا زنا چون خودشونم اینکاره بودند دخترایی واسشون مهمه که صیغه کرده یازنا که خودشون پاکند.دخترای دست خورده اگه پسر پاکی مثل شما بره واسش یا میگه نه چون میدونه لو میره یه روزی یا واقعیت رو بهتون میگه چون ماه پشت ابر نمیمونه.یا ترمیم میکنه که در اینصورت هم اکثر پزشکان تاییدیه سلامت میدن نه رابطه.پس خوب دقت کنید دخترای پاک اینقدر ناراخت میشن از پزشک قانونی نه دخترای ناپاک.درضمن صیغه عقد دائم شرط بر  دوشیزه بودنه پس میتونید اگه ثابت شد دختر نبوده طلاقش بدید بدون پرداخت یک ریال مهریه.ترستون از چیه دیگه؟یه دختر میتونه باکره باشه اما کثیف وآشغال که بعد ازدواج با خیال راحت کارشو بکنه.دختر اگه باهاش حرف بزنی مشخصه چطوری بوده .حیا در حرف زدن ،نگاه کردن.شروع رابطه.
آقا احمد نظرتون تغییر ندید.از شما توقع بیشتری داشتم.زندگی با زن ناپاک درست هم نیست چون شاید خیانت کنه بهت.حق طلاق داری اگه ثابت شه ناپاکه اونم باید تقاص گناهشو وخیانتشو بده. اما با دل صاف برو جلو انشالله یه پاکش گیرت میاد.شک به دلت راه نده.انتخابت از خانواده سرشناس دختر موقر نه از اونایی که توی خیابون با وضع فجیع میان بیرون واداهای دلبرانه برای پسرای غریبه دارند باشه.ظاهر آراسته زیبایی متوسط خدادادی.با آرایش ملیح.چادری یا مانتویی اما خانم ومتشخص نه جلف.معتقد از نظر دین ونماز وروزه و... اینا ملاک باشه واست یه تحقیق بکنی زود دستت میاد چجور دختریه 

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۸ به ریحانه
اره پسرای پاک حق دارن دخترای پاک هم حق دارن 
وقتی من دختر با تحقیق بهش اطمینان میکنم چرا اون پسر با تحقیق به من اطمینان نکنه؟ چرا باز باید در مورد من شک داشته باشه؟
چرا فکر میکنی دلیل مخالفته ما اینه که چیزی رو پنهون میکنیم؟
چرا فکر میکنی حتما به دلیل اینکه پردمون از دست دادیم مخالفت میکنیم؟
به قول اقای نجفی اگه پسری چنین درخواستی ازمون بکنه برگه رو نشونش میدیم میگیم به سلامت!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۴۳ آلما
به ahmad
واقعا طرز فکر شما برای من جالبه!
برای من جالبه که شما همه چیز رو وارونه برداشت میکنید!
من نگفتم بگید: خانوم قربون خیانت قبل از ازدواجت بشم من، عیبی نداره فدای یه تار موی خوشگلت!
من میگم خواستگاری دختری که بهش اعتماد نداری نرو!
مجرم نگرفتی که بخوای ببریش پزشک قانونی! 
خدایا!
در مورد این میگید من گفتم به گذشته طرف توجه نکن: اگه منظورتون اون یه پست خاص بوده که مخاطب خاص هم داشت باید بگم ایشون از گذشته طرفشون با خبر بودن با این حال اون دخترو دوس دارن، اون پست مخاطب خاص داره برادر من!!!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۳ ریحان

با "خانم سهیلا"موافقم

 

راستی "ریحانه" مساوی نیست با"ریحان"

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۴ من
اقا احمد خودتو کنترل کن خیلی خشنییییییی
ارام باش شما همسر ایندتو ببر پزشک قانونی  بهر حال هرکس عقیده ای داره
ببخشید که این سوالو میکنم اصلا منظوریییی ندارم ولی شما اهل کجاییی؟ برای این می پرسم چون 
این پزشک قانونی بردن مثلا توی شهر تهران عادیه .
توی جنوب کشورمان که من زیاد ندیدم دختر ببرن پزشک قانونی مگه این که طرف ظایع باشه از اون هفت خطاش باشه شایدم رسم باشه ولی من که تا حالا نشنیدم
توی شمالو نمیدونم چون اونجایی نیستم 
ولی شهری مثل قم اگه بری خاستگاری یه دختر اصل ونصب دار این حرفو بزنی محترمانه بیرونت میکنن 
برای کدوم شهری متناسب با رسم همون جا رفتار کن دیگه اینقدر بحث نداره فقط بدون که دخترا خیلی بهشون بر میخوره اگه این درخاستو کنی....! دیگه با خودت که اعتماد کنی یا نکنییییییی!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۵ نگین
سلام.من به آقای اوه مای کامپیوترحق میدم که عشقشون روببرن پزشکی قانونی چون ایشون گفتن باچیزایی که میدونم به احتمال99درصددخترموردنظرم بغل وبوس شده پس اعتمادی به چنین شخصی نیست بهتره پزشکی قانونی برده بشه البته ببخشید.من به یه نتیجه ای هم رسیدن باعرض معذرت ازپسرای مومن وباغیرت...اینکه بعضی ازپسراتوجه کنیدبعضی هاکه نسبت به همسرآیندشون بی اعتمادهستن خودشون همه جوررابطه روتجربه کردن که دیگه به کسی اعتمادندارن.ودرموردپرده بکارت هم عرض کنم که درازدواج اثبات پاکی دخترباپرده مشخص نمیشه وسندپاکی یه دخترنیست به هیچ عنوان واینکه بایدمنطقی باشیم وقتی پسرنمیتونه پاکی خودش روثابت کنه دخترهم نبایدگواهی بکارت بگیره فقط وفقط باتحقیق زیادوایمان قلبی به خداوند چراکه پرده بکارت فقط برای دختران نیست بلکه حیواناتی ازجمله اسب ونهنگ و...هم پرده بکارت دارند.ولی خداروشکرمیکنم که خدای مهربونم این پرده روبرای دختران قراردادکه جلوی گناه کردن روبگیره وکسی نتونه به جزهمسرش به حریم پاکش واردبشه.یاعلی

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۰ ahmad
به نارنجی:

بله حق با شماست ولی به قول اقای اوه مای کامپیوتر بنده حاضرم هرجور شما میگید مورد تست قرار بگیرم تا پاکیم ثابت شه، من چه کنم وقتی سنگ محک مناسبی برای تشخیص وجود نداره، انتظار نداشته باشید حالا که پسر این سنگ محک رو داره چشم پوشی کنه ازش

به دال:

من جوابتونو دادم. بالا بخونید.

به به احمد:

از کجا باید بفهمیم که نوع پرده بکارت خونریزی نداره و بخاطر روابط نامشروع نیست؟ یادتون میاد بحث مهریه رو؟ اونجام شماها حاضر نبودید همینطوری به پسرا اعتماد کنید، خب اینجام ما نمیتونیم همینجوری بگیم اعتماد میکنیم. کاملا هم با منطقم.

به سهیلاخانوم:

(
خودم اگه شوهرم بهم نگه برو دکتر میرم وبخاطر تشخیص مدل بکارت معاینه میشم وتاییدیه هم میگیرم اما به شوهرم نمیگم تا اگه شب اصلی اتفاقی که باید بیفته نیوفته برگه رو نشونش بدم.)

خدا خیرت بده، همه حرف منم همینه. ممنون بابت راهنمایی هاتون خواهر عزیزم. برام دعا کنید، من خیلی غیرتی ام ولی بد دل نیستم، بارها هم گفتم بنای زندگیم بر اعتماده ولی جامعه خراب شده و حق دارم.

این ارایش ملیحم هنوز واسه من سواله ها!!! (خخخخخخخخخخ)

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۰ اوه مای کامپیوتر
((من میرم گواهی سلامت رو میگیرم و اصلا هم برام عیب نیست. چرا اینطور به قضیه نگاه نمیکنید که این ازدواج به مراتب اعتماد توش بیشتره. ))

درود بر شما زری خانم فهمیده .
به خدا انقدر دلم آروم گرفت که دیدم بالاخره یه دختر خانم ، قدرت درک و فهم این موضوعو داره که نگو و نپرس .

خوشبخت و موفق باشید .
و من الله توفیق .

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۲ کوش طلا
من با گرفتن برگه سلامت ونو ع پرده مشکلی ندارم ولی اشکال بعضی از دوستان سایت اینجاس ک میخان دخترو ببرن پزشکی قانونی و وگواهی پرده و مقعد بگیرن ، این واقعا توهینه ب اون دختر، پزشک قانونی کجا ،متخصص زنان کجا!!!!!!!!!!!!!!!!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۶ ahmad
به زری خانوم:

قبل از این که این کامنتو بذارید میخواستم بگم فقط یه نفر در پست قبلی در این مورد جوابش منطقی بود که با نظر الانتون بیشتر خوشحالم کردین. ممنون


۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۶ اوه مای کامپیوتر
باز هم درود به شرفت احمد جان .
من روی این موضوع انقدر تعصب دارم که فقط نظر کلّیمو دادم . وگرنه یه حرفایی میزدم که .. اصلا یا تایید نمیشد یا همش ستارهدار میشد یا ملتو ازم متنفر میکرد . 
برای همین بعد از اعلام نظر کلی خودم ، فقط ساکت نشستم و میخونم .
احسنت به این حرفت :
((  (پس شما می تونید از دختر مورد نظرتون برگه سلامت بخواید .)
ممنون اقای نجفی
بله من نمیتونم یه عمر بغل کسی بخوابم که بدونم بغل کس دیگه ای هم خوابیده، من اینطوریم بقیه رو نمیدونم. قصدمم بردن ابروش نیست. اون باید وقتی ازادانه زنا میکرد فکر آبروش میبود نه حالا از من انتظار بیجا داشته باشه.  ))


خوشبخت و موفق باشید .
التماس دعا .

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۰ سارا74
خانم زری هردختری اگه یه جوارزش برای خودش قاول باشه زیربارهمچین خفتی نمیره شماواقعابااین موضوع مشکلی نداری؟به نظرمن که اینایی که به خودش اعتمادندارن ویهکاری کردن میرن پیش دکترواینا

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۱ اوه مای کامپیوتر
به خانم ریحانه :
((منم با بیشتر حرفای اقای احمد و بقیه پسرها موافق هستم.پسرهای پاک هم حق دارند که نگران باشند. کسی نباید چیزی رو مخفی کند و اگر مخفی کرد باید پای عواقبش بیستد. ضمنا معلوم شدن بی عفتی دخترهای بد برای ما دخترهای پاک خیلی هم خوب است.))
خواهرم فهم شما مطمئنا خیلی بالا تر  خیلیاست !!   انشاالله خوشبخت و عاقبت به خیر شوید .
خوشبخت و موفق باشید .
یا حق .

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۴ اوه مای کامپیوتر
جناب آقای دال 
چرا شما هنوز توی بغل کردن گیر کردید برادر ؟
الان مسئله خیلی فراتر از بغل و این چیزاست !
این مسئله ی در جریان حل بشه ، بغل و اینا هم بعدش بهش رسیدگی میشه عزیز .

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۷ ستاره*
تو شهر ما رسم نیست دختر رو ببرن برا گواهی بکارت. دفعه اولم که شنیدم شهرای دیگه اینجوریه داشتم شاخ درمیاوردم و همش میگفتم من باشم اصلا تن به چنین خفّتی نمیدم. آخه میدونید جدا از بحث اعتماد و این حرفا دختر خیلی خجالت میکشه برای معاینه بره. دلیل مخالفت شدید منم خجالت بوده. ولی الان که نظرات دوستانو میخونم دارم به فکر فرو میرم که انگار آدم بره بد نیست.فقط قضیه خجالتو نمیدونم چجوری باید حلش کرد آیا؟؟؟؟

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۸ ریحان

پسری که دختر مردم رو ! اجبار به گرفتن گواهی سلامت کنه، دو روز دیگه هم بچه شو میبره آزمایش زنتیک(DNA) بده!!!!!!!!!!!

 

شما اگه میخواید مطمئن شید ،می تونید از خانمتون بخواید برای تعیین نوعش به پزشک مراجعه کنه. نه سیخ می سوزه نه کباب!

هم خودتون مطمئنید هم اون خانم بهشون برنمی خوره... و

ناپاکی صفت بدیه !خیلی بد! در کنارش شکاکی و توهین به دیگران  هم از صفات بد هستند.

بعدشم فکر نمی کنم یک مرد اون قدر ضریب هوشی پائینی داشته باشه که نتونه دختر باحیا و بی حیا رو ازهم تشخیص بده!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۷ آتش
یعنی ی دونه کم نبودحالاشدن 2تا
خجالت هم خوب چیزیه مگه شماخواهرنداریدکه اینجوری قضاوت میکنید
لطف کنیددیگه توهمچین پستهایی شماهانظرنذارید

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۴ ahmad
حرف آخر:

یه چیزی ته دلم مونده نتونستم که نگم:

خداییش و انصافا خیلی کمن دخترایی که با روابط نامشروع بکارتشونو از دست بدن و حتی اونایی که ناپاکن یه جور دیگه عمل میکنن و کمتر میشه که بذارن بکارتشون دست بخوره و واقعا فقط باید خود آدم پاک باشه و به خدا توکل کنه تا یه آدم پاک نصیبش بشه.

به هر حال هدف از این پست ها اینه که بهم کمک کنیم، برای من خیلی چیزا روشن شد که تا الان ازش بی خبر بودم.

از همه کسانی هم که از حرفای من ناراحت شدن عذر میخوام مخصوصا خانوم آلما که بیشتر ازشون معذرت میخوام. قصد بدی نداشتم و فقط نگرانیه پسرای پاک رو بازگو کردم. منم میدونم و به شما دخترای پاک حق میدم که نگران باشید.

فقط اینکه من این عقیدمو تغییر نمیدم که بخوام به قول اقای نجفی جوانمردی کنم و با یه دختری که قبلا روابط نامشروع داشته زندگی کنم. دلم برای اون دخترم میسوزه اخه، چون هیچوقت طعم محبت منو نمیچشه. نظر من اینه که ارزش هر انسانی به پاکیشه، این که توبه کرده دلیلی نمیشه که من چشم پوشی کنم. بله خدا بسیار بخشنده است اما من بنده خدام و بخشندگیم در برابر خدا هیچه!

و اینکه باید سندی باشه تا بین بکارت حلقوی ارتجاعی با بکارت دست خورده تفاوتی قائل بشیم اینو برای خود دخترا میگم. ولی منم فکر نکنم حتی اگه خون نبینم بگم بریم پزشکی قانونی، بیشتر حرفام از سر ناراحتی بود که بعضیا گفتن نباید گذشته طرفو در نظر بگیری یا چشم پوشی کنی یا شما پسرام ناپاکید و نمیشه فهمید پس ناپاک بودن ما هم مهم نیست (اگه باشیم) و...

من دیگه نظری درمود این پست ندارم مگر اینکه کسی منو خطاب قرار بده و چیزی ازم بپرسه.

یا علی

زنان ناپاک برای مردان ناپاک و مردان ناپاک برای زنان ناپاک و زنان پاک برای مردان پاک و مردان پاک برای زنان پاک، آنها از آنچه در باره شان می گویند منزهند و آمرزش و رزق نیکو برای آنهاست.

نور 26

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۶ عباس
سلام واقعا برای این افکار وسواس گونه متاسفم حالا به فرض دختری فریب خورد وخدای ناخواسته زنایی کرد ولی ان دختر واقعا پشیمان شد واز درگا ه خداوند درخواست مغفرت کرد خدا فرموده من توابین را دوست دارم حالا ما حاضر به گذشت نیستیم وتا ابروی ان بنده خدارانبریم از پای نمی نشینیم عزیزم دنیا محل ازمایش است کسانی که دراین ازمایش های سخت سربلند بیرون امدند راه کمال راطی کردند مهم این است ما در انتخاب دختر از یک خانواده اصل ونسب دار وبا ایمان انتخاب کتیم انسان ها هم به غیر معصومین ممکن الخطا هستند پس زیاد سخت نگیرید 

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۹ الاف
وای خدا چقدر تنش سر این برگه سلامت بکارت هست! منم برگه سلامت بکارت رو توهین میدونم.منم ناراحت میشم از اینکه ما باید ریسک کنیم و بدون هیچ دلیلی محکمی به یک مرد اعتماد کنیم و باید گذشتش رو نادیده بگیریم و یا خوشبین باشیم و با خوشبینی و ریسک به یه نفر بله بدیم.منم ناراحتم که به چشم یه کالای جنسی بهم نگاه میشه به خاطر همین اصل هم هست که هیچ وقت نمیخوام اینجا و تو این کشور زندگی کنم و ازدواج کنم و همه ی امیدم اینه یه روزی برم یه کشور دیگه زندگی کنم نه به خاطر اینکه آزاد باشم و روابط آزاد داشته باشم بلکه فقط به خاطر فرار از عرف و باور های مردم این کشور که اکثرش نه دینیه نه انسانی.ولی خودمونیم شما دخترایی که قصد ازدواج دارید و زیر بار برگه ی سلامت بکارت نمیرید به سوال من جواب بدید اگه ازدواج کردید و طرفتونم فاز روشنفکری داشت و ازتون برگه نخواست و اونوقت شب زفاف خونریزی نداشتید و طرفتون قاطی کرد و زد کتلتتون کرد چی کار میخواید بکنید؟اگه هزارتا حرف نامربوط بهتون زد چی کار میخواید بکنید؟به نظرم من با تمام غلط بودن این کار شما دخترایی که میخواید ازدواج کنید باید این ننگ رو بپذیرید و این برگه رو بگیرید و اجازه ی هیچ شک و حرف نامربوطی رو به کسی ندید.آش کشک خالس.بعدم باید شکر کنیم مثل عهد بوق کسی دستمال خونی نمیخواد شب زفاف!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۲ بوی یاس
نیلوفر ابی عزیز تو خانواده ما هم همه مادرها ودشون به مادر داماد میگن با اصرار برن برگه سلامتی بگیرن ولی این با اون چیزی داماد بگه و بعدش هم پزشکی قانونی ببره فرق میکنه. مگه زندگی به پرده هست؟ خب اصلا اقا به من شک کرد و منو با معاینه متوجه شد که باکره هستم یا نه اونوقت من از کجا این مرد رو امتحان کنم ببینم اون چه وضعیتی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگین که علم پیشرفت کرده اقا رو هم متوجه میشه این علم هنوز تو ایران نیامده.
اقای اوه مای و اقای احمد شمارو چطور امتحان کنن ببینن پسرید و هنوز مرد نشدید؟نکنه چون شما مردین باید به حرفتون اعتماد کنیم و لی چون ما زنیم باید بریم پزشکی قانونی؟
زندگیش که بناش رو بی اعتمادی بنا بشه با شکست مواجه میشه.
شما لطفا معیاراتون رو بهتر کنین نرین یه دختری که از ظاهرش معلومه چیکاره هست بگیرین اونوقت اینهمه شکاک هم نمیشین

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۶ azar
حالا گیریم دختره فقط تونسته باشه بکارتش رو حفظ کنه.....مگه تنها راه تماس جنسی همین یه کاره؟!!!
واقعا شما فکر کردید دختری که اهل کثافت کاری باشه فقط به خاطر یه پرده دست از کاراش میکشه؟؟
نخیر میره از یه راه هایی که دیگران فکرشم نمی تونن بکنن هزار غلطو میکنه...ککشم نمیگزه...
پردشم خیلی راحت حفظ میکنه...
.....برادر من روح یک دختر باید پاک وسالم باشه....نه پردش...!!!
.
.
حالا جدا از این بحثا من خودم دوست دارم برم دکتر یه گواهی بگیرم به دو دلیل....
1- ببینم بنده وشوهر گرام با چه نوع پرده ای طرف حساب هستیم!!!خخخخ
2- این گواهیو نگه دارم که اگه خدا نکرده بعدازدواج سوئ تفاهمی در این موردپیش اومد کسی نتونه بهم حرفی بزنه...

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۸ دریا

به آقای احمد

"اگه یه دختر ناپاک بود"...

 سوال:

این اگه چطور براتون مطرح میشه؟ تنها جوابی که به ذهنم میرسه اینه که تحقیق کرده باشین و توی تحقیقات چیزایی شنیدین که شما رو نسبت به نجابت و پاکی دختر مردد کرده...پس:

یا قضیه براتون مختومه میشه و تمام...

یا به این راحتی نمیتونید کنار بکشید و برید خواستگاری یه نفر دیگه...از طرفی هم واقعا نمیشه اینو ندید گرفت اینجاس که شما میگین باید پزشک قانونی مطرح شه وما رو مطمئن کنه...و شما پیشنهاد رفتن به پزشک قانونی رو مطرح میکنین:

1.     دختر خانم ارتباط غیرعرفی داشته قبلن و خودش میدونه برگه سلامت رو نمیتونه بگیره و "نکته یک" که گفتم مطرح میشه و دیگه اصلا کار به پزشک قانونی رفتن هم نمیرسه...از اینجا به بعدشم تصمیم رو خودتون میگیرید البته با  اطمینان کامل و بدون تردید و دودلی.

 

2.     دختر پاکه واقعیه از یه طرف دیگه اصلا ازین درخواست شما ناراحت نمیشه میرید پزشک قانونی و تاییده سلامت رو میگیرن و آغاز زندگی مشترک

 

 

3.     دختر خانم هرچند تجربه روابط غیرشرعیه مفصل و متعدد  رو در گذشته اش داره ولی تونسته طوری رفتار کنه که الان با خیال راحت بیاد تاییده سلامت بگیره و یه ازدواج خوب هم با یه انسان پاک داشته باشه در عین اینکه از سالهای سپری شده جوانی هم حسابی استفاده کرده...و شما پاسخ میدین که دیگه برای این قسمت راهی نیس و اعتماد میکنم وپاسختونم منطقیه...

 

4.     ممکنه دختر خانم جواب رد بده و اصلا قبول نکنه:

     *  یا مشکل داشته و حالا که شما این درخواست رو داشتین جواب رد میده

     * ممکنه اصلا خطایی در گذشته اش نبوده و این رو توهین میدونه و نه تنها جواب رد  میده بلکه یه مشاجره ی اساسی و بی احترامی به هر دو طرف هم پیش میاد (تو این حالت شما هم یه دختر پاک رو از دست دادین و تازه کلی ناسزا هم شنیدین ...اگه علاقه ای هم ایجاد شده باشه هم برای دختر هم برای شما دردناک تره)

حالت دیگه ای به ذهنم نمیرسه.

ولی حالا یه سوال دیگه:

اگه کلا تو تحقیقات  هیچ موردی مبنی بر عدم نجابت دختر نیدیدن چی؟

 یعنی اگه همه به آبرومند بودن و متشخص بودن اون خانواده و دخترشون گواهی بدن ...

یعنی اون "اگه" ایی که اول گفتید مطرح نشه بازم نیاز هست اینو مطرح کنین؟ شاید بگید بله و من در هر صورت دوست دارم مطمئن باشم

اما..... احتمال اینکه همچین خانواده ایبهتون واکنش بد نشون بدن خیلی بشتر از حالت بالاس که نتیجه تحقیقات خوب نبود...

یعنی "پیشنهاد رفتن به پزشک قانونی رو به راحتی نمیشه برای هر موردی مطرح کرد و ریسک مطرح کردنش خیلی بالاس"

شاید برای همین گفته میشه بعد از تحقیق به نتایج اعتماد کنید و بیشتر تفحص نکنید

(ببخشید طولانی شد چون این موضوع برام تازگی داشت ...به علاوه اصلا نقادانه نخونید و خواهرانه باهاتون صحبت کردم)

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۲ دریا
به ستاره:
به نظرم برای یه دختر که تا حالا حتی جلوی مادرش هم پوشش داشته خیلی سخته....و به قول شما دختر خیلی خجالت میکشه
"مسئله خیلی فراتر از بغل و این چیزاست !":
شرمنده که صریح صحبت میکنم: درصورتی حرف شما درسته که فکر کنیم دخترخانم با مانتو و چادر در کنار کسی دراز میکشه و فقط قراره دست همدیگه رو بگیرن...فقط این نیست که..دختری که خودش رو برهنه کرد و ...  حالا دیگه چ تاییده سلامت بگیره چ نگیره!
یا مسئله نجابت باید مهم باشه یا نباشه...نصفه و نیمه که نمیشه
پی بردن به نجابت هم فقط با پزشک قانونی امکان پذیر نیس هرچند این میتونه یه راه باشه...ولی فقط یه راه....که تنها در صورتی قابل اعتماده که تحقیق هم بشه و همچنین رفتار و آداب و معاشرت دختر هم بررسی شه

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۰ ..............
احســــــــــــــــــــــــــــــــــــنت آقــــــــــــــــــــــــای نجــــــــــــــــــــــــــــــــــــفی

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۷:۴۰ عباس
آفرین به azar

شما خیلی خوب انواع واقسام این ژنهان کاری ها را استادانه بیان کردید کاش توضیح بیشتری بدید و ما از تجربیات خودتون به فیض برسونید.

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۷:۴۳ سهیلا یه احمد آقا
آرایش ملیح :-)یعنی آرایشی که خیلی ملایم باشه ودختر رو جذاب کنه اما جلف نباشه وتحریک کننده نباشه.من خودم مانتویی ام نه از اون مانتوها که بلوزه.آرایش ملیح هم میکنم که فردا شوهرم نگه به خودش نمیرسه وچشمش دنبال دخترای مردم باشه.آرایشم تو دانشگاه طوری بود که حتی دخترا هم متوجه نمیشدن آرایش کردم چه برسه به پسرا اما جذابتر میشد قیافم .نه افراط نه تفریط.تعادل.
انشالا توکل به خدا یه همسر پاک گیرت میاد به وعده خدا شک داری؟ببین تفکرش چطوره نه اینکه آب ندیده باشه ولی شناگر خوبی باشه.ببین اگر تو شرایطش بوده تونسته خودشون پاک نگه داره؟.دخترا زود اعترا ف میکنن به اشتباهشون مگر اینکه از اون هفت خطا باشه که هفت خطا هم خانواده درست درمونی ندارند.اصل اصالت خانوادگیه.
خدایا بکرها رو با بکرها .توبه کننده ها رو با توبه کننده ها وزنا کارها رو با زناکارها پیوند بده.تا عدالت رعایت بشه وهمه راضی باشن.آمین

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۱۹ نارنجی
یه بیشنهاد...اقایونی که این موضوع خیلی براشون مهمه و نمیتونن باهاش کنار بیان میتونن از خانووم بخوان که برای مشخص شدن نوع برده به بزشک مراجعه کنه...اینطوری خیلی بهتره تا  اینکه بهش بگین برو بزشکی قانونی برگه سلامت بگیرببینم برده داری یا نه..... باور کنین این خیلی توهین امیزه برای یه  دختر باک.... 
یه چیز دیگه اینکه اگه یه دختر این موضوع اینقدر براش توهین امیزه و زیر بار این حرف نمیره بخاطر باک بودنشه،بهش بر میخوره که یهو یه بسر که معلوم نیست گدشته خودش چه جوریه بیاد باک بودنو شرفش رو زیر سوال ببره بگه برو برگه بگیر  وگرنه کسی که قبلا رابطه داشته باشه خیلی راحت میره ترمیم میکنه و حرف بسر هم اصلا توهین نمیدونه وبا کمال میل ین کارو انجام میده..... ......ما دخترا هم باید یه ذره به بسرا حق بدیم شاید اگه بکارت بسرا هم از طریق بزشکی قانونی ثابت میشد ما هم همین انتظارو از اقایون داشتیم... البته هنوزم میگم من خودم قبل ازدواج میرم برگه رو میگیرم ولی اگه اقا ازم بخاد برم قید اون اقا رو میزنم و اگه بعد از زفاف بهم شک کنه  برگه رو نشونش میدم ولی بازم حاضر به زندگی باهاش نمیشم..... همیشه میگم یا اعتماد نمیکنم یا اگه اعتماد کردم دیگه اجازه فکر بد در مورد طرفم رو به خودم نمیدم و کسی هم ک بخواد باهام ازدواج کنه باید همینطوری باشه وبا شناخت کامل بیاد سراغم...
اینم بگم خیلی از دخترا نمیدونن و به فکرشون نمیرسه که قبل ازدواج برن برگه رو بگیرن  واین موضوع زیاد بین دخترا جا افتاده نیست.اصلا خیلیا نمیتونن تصورشم بکنن که این موضوع چقدر برا اقایون مهمه......بیشنهاد میکنم بین جمع های دخترونمون این موضوع رو بیان کنیم تا خیلیا اگاه بشن و قبل  ازدواج برن برگه رو بگیرن ..اگه این موضوع بین دخترا جا بیفته خیلی از مشکلات حل میشه اینطوری خیال اقایونم راحت تره..

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۰ mohamadreza
منم شک دارم به پاکی بعضی از دخترا ولی یه چیزی میگم برای همه اونایی که میگن میبریمش پزشک قانونی ببین داداش من پزشک قانونی فقط سالم بودن جلو دخترو معلوم میکنه پشتشو میخوای چکار کنی ها ؟؟؟ الان خیلی از پسرا رو میشناسم از پشت با دوست دختراشون رابطه دارن اونا رو میخوای چکار کنی ها ؟؟؟؟  ها پشتشم میبری نگاه کنن ببینن سالمه  اره ؟؟ سالم بودن یه دختر از رفتارش  و چشماش معلومه دیگه نیازی به این کارا نیست 

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۲ ثمین
کاش پزشکی قانونی میتونست کنار برگه بکارت یه برگه نجابت هم برای دخترا صادر کنه...
______________________
دکتر علی شریعتی:
دختری که برای بدست آوردن تو تنش را در اختیارت میگذارد فاحشه نیست
دختری که برای به دنبال خود کشاندن تو تنش را از تو دریغ میکند باکره نیست
من به باکره بودن ذهن فاحشه ها و فاحشه بودن ذهن باکره ها ایمان دارم
اوه مای کامپیوتر جان اینو یه دختر داره بهت میگه:
باکره بودن به پرده ی بین پاها ربط نداره باکرگی باید تو ذهن و نگاه یه دختر باشه
اگر میخوای همسرت رو ببری پزشک قانونی ببر این حقته اما بازم تکرار میکنم که نجابت مهمتر از بکارته و برای نجابت هیچ کجا گواهی صادر نمیکنن

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۸ سروناز
صد در صد با نظرتون موافقم آقای نجفی ٬ ولی من همون برگه رو هم نمی رم بگیرم که بهش نشون بدم. خواستگار رو هم درجا ردش می کنم ٬ می خواد خوشش بیاد می خواد نیاد.

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۴ راه تشخیص باکره بودن دختر و پسر
راه تشخیص باکره بودن دختر و پسر

سلام بچه ها وقتی این پست رو دیدم یاد روزهایی افتادم که تو خوابگاه دانشگاه با 5 نفر از دوستان درباره همین موضوع بحث میکردیم.آخر سر هم به نتیچه نمی رسیدم
همه هم میگفتیم با گواهی فقط از جلو رو میشه فهمید از عقب چی؟ بوس بغل چی؟

تا بکی از بچه ها ازدواج کرد اومد بهمون گفت من فهمیدم برامون گفت که دختر یا پسری که پاک باشند برای اولین بار بعد از عقد که دست همو میگیرن یا پیش هم لخت میشن قلب شون انقدر تند میزنه که میخواد از سینه شون بزنه بیرون از شرم و حیا و خجالت.  چون دختری یا پسری که قبل از ازدواج با یه پسر یا دختر بوده دیگه شرم و حیا و خجالتش ریخته دیگه قلبش تند نمیزنه

خلاصه 3 تا دیگه از بچه ها هم ازدواج کردنو حرف دوست اولیمون رو تصدیق کردن گفتن همیجوری

حالا شما ها هم اولین بار که زنتون رو میخواید بغل کنید یا ببوسید یا دستشو بگیرید.. دستون رو بزارید روی سینه ش(روی قلبش)

مدیر وبلاگ لطفا نظرم رو تایید کنید تا بقیه هم بدونند

نظر:
سلام
http://khbartar.blog.ir/post/1856

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۸ نیلوفر آبی
منم قبل از عقد به همراه یکی از افراد خانواده داماد برای گرفتن گواهی می رم با معرفی هر پزشکی که بخوان معرفی کنن
اما باکرگی یه دختر فقط به پرده اش نیست- همچنین پاکی پسر
الان خیلی ها با جنس مخالف دوست هستن- ایا کسی از همسایه ها خبر دار میشه؟
پس تنها و بهترین تحقیق از خود دختر و پسر هست- که در موقعیتهای مختلف ازموده بشه- و رفت و امدهایی که طی چند ماه باید انجام بشه
در ضمن همه خانواده ها که خیلی مذهبی نیستن- اون دختری که پدر یا برادرش کمی مشکل داره- اما دختر خوبی هست- چون در همچین خانواده ای هست نباید بهش اعتماد بشه؟!- درسته نظرات مختلف هست-
اما جنگ اول به از صلح اخر
به اومای کامپیوتر:
برادر برای شما که اینقدر مهم هست؟ احتیاجی نیست که خود شما به خانم بگید- کافیه به مادر یا خواهرتون بگید- تا به صورت غیر مستقیم به خانواده دختر گفته بشه- و هر پزشکی که خواستین تشریف ببرین- اون هم فقط یک پزشک- نه صدتا پزشک که اخرش ابروریزی بشه



۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۵۲ ahmad
به بوی یاس:
زندگیش که بناش رو بی اعتمادی بنا بشه با شکست مواجه میشه.(حرف شما)

درمورد مهریه هم ما همینو میگفتیم ولی اکثر شما خانوما خلافشو معتقد بودید.این عینه بی انصافی و خودخواهیه

به من:
اتفاقا اصلنم خشن نیستم (شکلک مهربونی فراوان)

اهل خراسان رضوی اگه خداقبول کنه

بله در شهر ما هم گویی رسم بر اینه که مادر دختر دخترشو میبره و تایید رو میگیره و به مادر پسر نشون میده تا دیگه حرفی نمونه بعدا ولی چون سکرته کسی نمیفهمه. البته خیلی مطمئن نیستم که رسم همه اینطوری باشه.

به دریا:

ممنون از توضیحات کاملتون، استفاده کردم.

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۰ ahmad
به سهیلا خانوم:
ممنون که حداقل شما درک کردین من چی میگم و منو متهم به تهمت زدن نکردید.

ملیحو خوب اومدی.هههههههههه

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۹ رها
خواهرای گلم چرا انقد در این مورد حساسیت نشون میدین در اینکه شماها پاک زندگی کردین شکی نیست ولی چه ایرادی داره اینو شریک یه عمر زندگیتون بدونه این از نجابت شما چیزی کم نمیکنه میگن نشانه ی دوست داشتن زنان حسادت است و نشانه ی عشق مردان غیرت(البته به جا) به نظرم  حس خوبی باشه وقتی گواهی سلامت وپاکیتو نشون طرفت بدی
البته به نظرم اجبار برای دختران به قول همه توهین باشه به اونا که راهی برای پاکی پسرا نمیبینن ولی حرف من اینه که دخترای پاک باید خودشون مشتاق باشن واسه رفتن به معاینه  اینا نطر شخصی بود امیدوارم به کسی برنخوره
موفق باشین

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۲۱ راه تشخیص باکره بودن دختر و پسر
برا چی نظر من رو تایید نکردین؟
نظر:
سلام
به نظرم نکته ی جالبی بود . اگه صبر کنید به عنوان یک پست می خوام ارسالش کنم .
موفق باشید

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۲۳ لادن
اصلا منظورم این نیست گواهی گرفته نشه فقط میگم انقد دربارش حرف میزنن من احساس بدی دارم و به خودم شک میکنم نکنه اون روز پریدم مشکلی پیش اومده باشه یا اگه باشگاه رفتمو الان کمربند مشکی دارم نکنه مشکلی پیش اومده باشه پسرام انقد نامردن که میگن حتی اگه بر اثر رابطه ام پاره نشده باشه ما باز نمیخوایم نمیخواین به جهنم.

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۲۹ وت
اگه دختری در دوران تجردش توسط کسی بغل شده یا دستش رو گرفته باشن چجوری میفهمید؟؟؟ (چون میدونم حتی از این قضیه هم نمیگذرید و نگید حالا مهم نیس و این حرفا !)‌ دال
این افراد دنبال خونریزی هستن.
بچه هایی که دنبال گواهی هستین،این درخواست = تو قبلن رابطه واژنی داشتی،برای اینکه خلافش ثابت بشه،باید گواهی بگیری.مجبور نیستین با کسی که رابطه داشته ازدواج کنید.و از اونجاییکه،همه دخترها رو با این پیش فرض می بینید،چاره ای جز درمان ندارید.هر چند بزرگ تر که بشید،افکارتون منطقی تر می شه.
دختری که فاحشه گری می کنه،اصلن اجازه نمی ده براش خواستگار بیاد (حالا نرید بگید دختری که خواستگار راه نمی ده،بدکارست) اجازه نمی ده خواستگار بیاد،اگر بخواد ازدواج بکنه،از کارش دست بر می داره توبه می کنه،دل به رحم خدا می بنده یا از همونایی که کنارشون می خوابه یکیو قلاب می کنه که براش بکارت مهم نباشه.
دختری که به غریبه اجازه می ده،مطمئن باشید پاکه.همیشه هم حال افرادو ملاک قرار بدید،وگرنه هر پایی ممکنه لغزیده باشه مهم اینکه اثر اون لغزش در حال مشاهده نشه.


۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۴ اوه مای کامپیوتر
با سلام .

به خواهر گلم خانم نیلوفر :

((به اومای کامپیوتر:
برادر برای شما که اینقدر مهم هست؟ احتیاجی نیست که خود شما به خانم بگید- کافیه به مادر یا خواهرتون بگید- تا به صورت غیر مستقیم به خانواده دختر گفته بشه- و هر پزشکی که خواستین تشریف ببرین- اون هم فقط یک پزشک- نه صدتا پزشک که اخرش ابروریزی بشه))

ممنوووووووووووووووووووووووووووننننننن  :))  
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــییییلــــــی لطف کردی خواهرم   D: پیشنهادت »
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــــــــــــی بود . مرسی واقعا :))
حتما همین کارو میکنم .   مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مرسییییییییی .

خوشبخت و موفق باشید .
و من الله توفیق .

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۹ دال
به اوه مای کامپیوتر :

واسه این میگم فقط بغل و اینا چون میدونم همین چیزای بسیار ساده رو هم نمیتونید قبول کنید و از نظر شماها (احمد آقا رو هم حساب کردم ) کسی که حتی دستش به دست نامحرم خورده باشه فاحشه اس و مهدور الدم (البته اگه عباس هم بود حکم ارتدادش رو میداد و آقا طلبه هم پاشو امضا میکرد)


به نظر من شماها ارتباطاتتون با دخترها کم بوده که نمیتونید اعتماد کنید ! چون دختر نجیب از نانجیب به راحتی قابل تشخیص ِ و نیازی به این همه حرص خوردن نیس!

(میدونم الان خیلی از پسرهای همفکر شما به من میگن بی غیرت و زن ذلیل و... اما من زمانی آرامش پیدا کردم که دوباره با همسرم آشنا شدم - اگه داستان ازدواجم رو تو اون پست خونده باشین میدونین چی میگم- و دلیلش هم فقط و فقط اعتماد بود که اونم حاصل رفتار و گفتار همسرم بود که کاملا با اون تیپ دختری که شما و همه ازش متنفریم فرق میکرد)

چند تا جک تو این زمینه دارم تو وایبرم اما نمیشه گذاشتشون چون آقا محسن ستاره دار میکنن :))))

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۰:۰۱ اوه مای کامپیوتر
من دیگه هیچ مشکل و حرفی ندارم .
حالا دیگه سرم به کار خودمه و همه چیو بعد از خدا دیگه میسپارم به مادرم ... بره دست عروسشو (البته اگه خدا این لطف را در حقم کنه:)  ) بگیره مثل یه مادر باهاش بره معاینه و تأیید پاکی شو بگیره و تمام .
تمااااااااااااااااااااااااااااااام  :) 
منم دیگه عمرا عمرا عمرا بخوام دل لطیــــــف و نازنینشو به درد بیارم .  اینم قول مردونه :  «یا حق»

خوشبخت و موفق باشید .
التماس دعا .

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۵ azar
به عباس:پنهان کاری؟؟؟!!!!
ببخشید من متوجه منظورتون نمی شم!

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۰:۳۲ نغمه
سلام دوستان شما واقعا منو ترسوندید.............
من دختریم که تاحالا دوس پسر نداشتم ولی شاید در دوران بچگی چیزی محکم برخورد کرده باشه نمبدونم خودمم نمیدونم ولی استرس بهم وارد کردید 
من تا دوران دبیرستان نمیدونستم بکارت چیه کجاس 
حالا فرق من که دختریم که خوب و پاک موندم خداروشکر با کسی که پاک نیست چیه؟؟؟

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۰:۳۷ فرشته
به نظر من گرفتن گواهی پزشکی نه تنها ایرادی نداره بلکه یه جورایی سند پاکدامنی دختر هستش به شرط اینکه پیشنهاد گرفتن برگه سلامت از طرف دختر باشه.با این جامعه ای که ما داریم نمیشه به دو چشمتم اعتماد کرد این موضوع که جای خود دارد.به نظر من دختر باهوش اون دختریه که خودش پیشنهاد بده.اینو به خاطر این میگم که اگه احیانا در دوران عقد مشکلی پیش اومد وکار به جدایی کشیدحداقلش اینه که بهش بهتانی زده نمیشه.البته اون طرف قضیه رو داشته باشین که درحال حاضر برای دخترایی که باکرگیشونو ازدست دادن راههایی از جمله ترمیم وجود داره که خیلی از پزشکان ماما این کار رو به راحتی انجام میدن.درضمن خدمت جناب آقای نجفی باید عرض کنم که با سه ماه تحقیقو تفحص خودتم بکشی نمیتونی شناخت روی کسی پیداکنی.قدیما خوب بود میگفتن دختره آفتاب مهتاب ندیده هستش میشه بهش اعتماد کرد ولی متاسفانه تو این دوره زمونه به دخترای آفتاب مهتاب ندیده هم نمیشه اعتماد کرد با وجود فضاهای مجازی که وجود داره البته من خودم یه دخترم .ته تهش خیلی چشم وگوشتو باز کنی البته بالطف و عنایت خداوند میشه دختر خوب پیدا کردولی قید پیدا کردن پسر خوبو باید زد.ولی بازهم میگم "افوضو امری الی الله ان الله بصیر بالعباد"

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۵ تسنیم
من خودم نه ماه پیش عقد کردم... هفته قبل عقدم با مادرم رقتم متخصص زنان گواهی بکارت بهم داد... اما گفت پرده ات از نوع حلقوی ارتجاعی هست و ممکن به احتمال 90 درصد خونریزی نداشته باشی...من برگه رو  دقیقا فردای روز عقد نشون شوهرم دادم.... بهش توضیح دادم که وضعیتم چه طوری هست... می تونه من رو پیش هر متخصصی که خودش می خواد ببره... حتی پزشک قانونی هم باهش می رم.... فقط و فقط به همین دلیل که بهش ثابت کنم من باکره هستم... درسته شوهرم بهم اعتماد داره... من این کار رو واسه خاطر خودم انجام میدم...قبل شب زفاف باید بیاد باهام پزشک....
من با نظر آقای مای کامپیوتر و احمد اقا کاملا موافقم.... وقتی خودشون به خودشون ایمان دارن که پاک زندگی کردن این توقع رو هم دارن تا همسرشون مثل خودشون پاک باشه.... البته اینم قبول دارم گرفتن گواهی بکارت اصلا برای تشخیص دادن پاکی یه دختر کافی نیست....نجابت رو میشه از رفتار و اعتقاداتش فهمید....
انشالا همه خوشبخت باشبد

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۸ طغرل
 اه بابا چرا انقدر میگید پزشک قانونی . یه ماما معمولی هم میتونه اینو تشخیص بده . اصلا کلمه پزشک قانونی خیلی چندشه . من یکی از اقواممون ماما هست و میگه هر روز چندتا مراجعه کننده برای همین کار داریم . دخترها خیلی سخت نگیرید . واقعا جامعه خراب شده

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۲:۳۰ ؟؟؟؟

الان من یه سوال برام پیش اومده :(شکلک علامت سوال لدفاااا)

اینطور که ahmad آقا گفتن اگه برن خواستگاری دختری و بعد از اینکه  خیلی تحقیق

کردن و  متوجه شدن دختر پاکه وباهاش ازدواج کنن اونوقت متوجه بشن پاک نبوده میرن

طلاقش میدن .... چون نمیتونن تحمل کنن که توی بغل یکی دیگه بوده

 سوال من اینه:

خب اگه یه دختر پاک بعد از تحقیقات فراوان  و پیدا نکردن  مشکلی در رابطه با پاکی پسر با

اون ازدواج کرد وبعد از چند روز بفهمه که پسره ناپاکه تکلیف اون دختر چیه؟

آیا باید بره طلاق بگیره ؟

 یا زندگی کنه؟

اگه باید زندگی کنه ، به چه دلیل ؟

 یا اینکه باید آبروی پسره رو ببره همونطور که  یه پسر میتونه اینکارو بکنه؟

 

من که یه دخترم  نمیتونم حتی فکرشو بکنم که همسرم بخواد چنین آدمی باشه .اگرم به

فرض محال بخوام باهاش زندگی کنم دیگه نمیتونم بهش محبت کنم (بهش بی اعتماد میشم)

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۲:۳۹ ؟؟؟؟

این رو هم بگم من خودم میرم برگه سلامت میگرم ولی نه از پزشکی قانونی ( آدم حس بدی

پیدا میکنه) از متخصص زنان

و هم اینکه نه برای هر خواستگاری که بیاد بگه برگه سلامت میخواد که اگه بگه بی برو برگرد

 ردش میکنم ،

اگه همه چیز مهیا بشه و قرار ها گذاشته بشه ،روز  قبل از عقد برگه رو بهش نشون میدم

فقط وفقط به خودش (به خاطر اعتمادی هم که بهم داشته  خیلیم دوسش میداااررررم)

 

 

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۲ هلیا
منم با نظر اقای نجفی هم عقیدهام معلومه ایشون جزو مردای منطقی هستند شروع یه زندگی اگه بر مبنای یه برگه باشه میخوام هیچ وقت نباشه 

۳۰ آبان ۹۳ ، ۰۰:۳۴ ابوالفضل
برگه سلامت خیلی چیز بی خودیه من کلا به پرده بکارت اعتقادی ندارم راحت میشه از رفتار و کردار دختر به بکارتش پی برد 
وعده ی خداست اگه پسر خودش پاک و باکر باشه قطعا دختر پاک و باکره نصیبش میشه و برعکس 

۳۰ آبان ۹۳ ، ۰۱:۵۷ باند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واقعا متاسفم برای خودم که یه دختر هستم تو این جامعه
این همه پاکی و پاکدامنی پیشه کنم و اخرش به خاطر ازدواج با ** *** ** اینطوری پاکی من زیر سوال بره؟!!!!

۳۰ آبان ۹۳ ، ۰۷:۴۴ ahmad
به ؟؟؟؟ :

سلام. من کاری که شما با حرفاتون می کنید رو میذارم بازی با کلمات یا همون مغلطه. ببینید شما دارین صورت مسئله رو با پیش کشیدن بحث آبرو پاک میکنید، شاید به خاطر اینه که مرد نیستید و غیرت رو درک نمیکنید. من با آبروی طرف مقابلم کار ندارم، اتفاقا اول از همه ایشون هستن که آبروی منو میبرن، مثلا اگر طرف مقابلشون که با هم این رابطه نامشروع رو داشتن ما رو با هم ببینن اول از همه پوزخند میزنن بعدشم میگن ببخشیدا میگن ما اینو... حالا این پسره رفته گرفتش!

من توصیه ام اینه که هیچ گونه پنهون کاری با امیدهای واهی، قبل از ازدواج نباید صورت بگیره و اگر گرفت باید پای عواقبش بایستیم و برخورد طرف مقابلمونو در نظر بگیریم.

در مورد بحث طلاق، بله من طلاق میدم چون ذهنم نمیذاره کناره این فرد زندگی کنم و من هم به قول شما دیگه عاطفه ای به این فرد متقلب پنهون کار غیر رو راست و دروغگو ندارم. در مورد دختر خانوما هم اگه قانونگذار بودم چنین حقی رو براشون قائل میشدم که اگر طرف مقابلم خطاکار بود بتونه طلاقشو بگیره.

پاکی زن مستقیما با غیرت مردش در ارتباطه.

پنهون کاری برای من عینه دروغگویی و خیانته.


موفق باشید.

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۰۶ عباس به azar

سلام خواهرم ببخشید یه شیطان صفت به جای من پیام گذاشته واقعا متاسف برای بعضی از افرادکه توان شکست را ندارند وبا گذاشتن کامنت به جای دیگری می خواهند انتقام بگیرند وفکر می کنند با فتنه چینی به اهداف شوم خود خواهند رسیدمن ازاین بابت برای کار نکرده از شما عذرخواهی می کنم

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۵ ..
این کیه که جای بقیه نظر میده؟ همونیه که اقای نجفی و کاربرا منتظر عذر خواهیش بودن یا یکی دیگه س؟
نظر:
الله اعلم
راهش اینه که در بیان عضو بشید این طوری نمی تونه کاری کنه 

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۶ فاطمه30:یه سوال که هیچکس نپرسید؟؟؟
آقا پسرهاچطور راضی میشن برای معاینه پرده بکارت همسرشون خصوصی ترین قسمتشونو جلو مرد(پزشک قانونی) ببینه؟؟؟؟؟؟؟
بهتره اینکار توسط ماما یا پزشک زن باشه نه مرد!!!!!!!!!
نمیدونم طرفای ما که پزشک قانونی مون مرد هست نه زن.شاید طرفای شما پزشک قانونی تون زن باشه!!!!!

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۰ رها

با سلام.

باکرگی برای مردان مهم است چه بخواهیم و چه نخواهیم.اکثر دختران نیز باکرگی جنسی و عاطفی مرد برایشان مهم است.اما اثبات باکرگی را به جه جای پزشک قانونی بگذاریم به عهده متخصص زنان.همچنین پیشنهاد باید از طرف خانواده دختر باشد و این یعنی اینکه ما مطمین به پاکی دخترمان هستیم دخنری هم که باکره باشد هرچند این کار برایش سخت است قبول می کن و این تلویحا این پیام را می رساند که اگر بعدا در دوران عقد مساله ای پیش امد و کار به جدایی کشید پسر زیر رابطه جنسی نزند که هم بخواهد ابروی دختر را ببرد و هم از مهریه بکاهد.سالها پیش این اتفاق افتاد کار بخه جدایی کشید و پسر بی حیا انکار رابطه کرده بود.

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۳ نگار...
آقای نجفی
من تقریبا همیشه با حرفای شما موافقم...امااااا
این که گفتید:"اگه ( بعد از تحقیق مفصل ) چنین اتفاقی برای یه آقا بیافته و اون چشم پوشی کنه ، از نظر شخص بنده ،‌نه تنها بی غیرتی نیست بلکه اوج مردونگی هستش . "
رو اصلا قبول ندارم وبه نظر من اوج بی غیرتیه...

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۷ ahmad
به فاطمه 30:

سلام. بحث پزشکی قانونی یا ماما نیست، بحث اینه که به یک متخصص در زمینه این تشخیص بریم که معتمد هم باشه.

در ضمن قطعا در کشور اسلامی پزشک زن برای این کار در پزشکی قانونی وجود داره.

موفق باشید.

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۸ تهرانی

با سلام و احترام

گواهی سلامت .به سلامت !!!!!!

دارم از تعجب شاخ در میارم اقای نجفی واقعا از شما انتظار نداشتم با این لحن صحبت کنید این حرف شما باعث میشه بعضی از کاربرا به خودشون اجازه بدن از کلمات توهین امیز تری  استفاده کنند. برو گمشو !!!!! به جهنم !!! و.....

هنوزهم خیلی جا ها رو میشناسم که دستمال خونییکی از اصلی ترین رسوم ازدواج شونه ینی همه این ادم ها شکاک بی دین و خرافاتی هستند؟؟؟

به کسانی که میگن "شما امدی خواستگاری اگه اعتماد نداشتی نباید می امدی خواستگاری "

اخه این چه حرفیه مگه هر کس هر کجا میره خواستگاری از تمام خصوصیات ریز و درشت دختر و خانوادش خبر داره که اینو می گید اگه این جوریه پس همه باید فقط ازد واج فامیلی داشته باشند تا هم دیگرو خوب بشناسن ؟؟؟

به اونایی که میگن :" چون تحقیق دو طرفه هست پس اشکالی نداره اما چون پزشک قانونی راجع به پسرا چیزی نمیتونه بگه پس یک طرفه محسوب میشه و توهین به دختره"

خداوند در خلقت انسان زن و مرد رو متفاوت افرید اصلش هم همینه قرار نیست زن و مرد باهم برابر باشن. اگه با این موضوع اعتراض کنید پس معلوم میشه با حکم خدا که میگه مرد میتونه هم زمان چند همسر داشته باشه ولی زن نمیتونه هم نمیتونید کنار بیایند.!!!!

 

منتظر جواب منطقیم(شکلک در حال انتظار)

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۴۰ تهرانی

سلام

از نظر من گواهی پزشک قانونی قبل از عقد لازمه لازم

حالا میخواد خودش بگیره میخواد بامادرش بره میخواد......

اینو گفتم که دختر خانم ها یدفعه زمان ازدواج شوکه نشند ونگند ما از این جیزا اطلاع نداشتیم

 

احسنت به احمد اقا . مای کامپیوتر و همه ی پسر های باغیرت ایرانی که حاضر نیستند با هر کسی زیر یک سقف زندگی کنند داداشای گلم لایک دارید لایک

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۴۴ تهرانی

ایا دختران پاک و دختران توبه کرده باهم برابرند؟

درسته که خدا توبه پذیره اما به نظر شما ایا دختران پاک دامن که افتاب و مهتاب ندیده اند با دخترانی که چندین بار و با چندین نفر رابطه جنسی داشتند اما الان توبه کرده اند باهم برابرند؟؟؟؟؟!!!!!

اگر برابر هستند که همه میتونند یک همچین چیزی رو تجربه کنند و بعد توبه کنند بعدش هم انگار هیچ اتفاقی نیفتاده

اما اگر باهم برابر نیستند پس هرکس خربزه میخوره باید پای لرزش هم بشینه وچنین دختری نمیتونه توقع داشته باشه با پسری که باکره هست ازدواج کنه

نظر:
سلام
http://khbartar.blog.ir/post/1873

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۴۹ زرگر

دیدید بعضی ها میرن تو رود خونه اینقدر سنگهای کف رود خونه رو الک میکنند تا طلا پیدا کنند

گواهی پزشک قانونی مثل الک طلای پاک رو میتونه از سنگ های کف رود خونه جدا کنه.

"قابل توجه اقای نجفی" بیایند به این قضیه اینجوری نگاه کنیم نه این که بگیم گواهی سلامت به سلامت

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۵۰ به همه

به نظر شما چرا وقتی دختری با پسری توی خیابون یا دانشگاه یافضای مجازی ویا ...   اشنا میشه و پسر با چرب زبانی اون رو فریب میده و وابسته میکنه دختر نه تنها متوجه چیزی نمیشه بلکه چون از نظر احساسی وابسته شده حاظر برای بدست اوردن پسر هرکاری بکنه حتی بعضی حاظر میشند با وعده ی دروغ ازدواج تن به رابطه جنسی بدند!!!!!

اماوقتی یک پسر مومن با تحصیلات وبا ریشه و اصیل با خانوادش میان خواستگاری و اون پسر فقط در خواست برگه معاینه پزشک قانونی میکنه جوری در برابرش جبهه میگیرند که انگار محارب با خدا!!!!!

من منتظر جوابم

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۶ به سهیلا خانم
سلام جای تعجب بود شما چرا مانتویی شما چرا ارایش من در فکرم این بود شما چادری ومخالف ارایش خارج خانه شما که ازدواج خودت رابرای محرم وصفر عقب انداختیدبرایم سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۱ اوه مای کامپیوتر
1 نکتــــــــــــــــــــــه ی مهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــتم !!!
پزشکی قانونی دارای حازق ترین ماموران و متخصصان در کلیه ی امور جنایی و پزشکی هستند .
و قادر به تشخیص دقیق و کامل در پیچیده ترین شرایط و موارد هستند . و تأییدیه ی آنها
فووووووق العاده معتبر و مورد اطمینان است !
در حالی که ...
اکثر ترمیم ها و دوختن ها و این نامردی ها توسط ماما ها و متخصصین زنان و  مطب هایشان صورت می گیرد .
چگونه و با چه اعتمادی می توان دختر مورد نظرتان را جایی برای معاینه و دریافت و تأیید برگه ی بکارت ببرید که ، برای خیلی ها عمل ترمیم را انجام میدهند ؟!!!!!  O.o !!..
بنابر این .......  عاقلانه ترین کار ، اقدام به دریافت تأییدیه ی بکارت تنها وتنها ، توسط پزشکی قانونی می باشد .
و اعتبار مدرک آن ، فوق العاده بیشتر از تاییدیه ی سایر مراکز می باشد .
لطفا از مطلب عرض شده برداشت نابجایی نداشته باشید و به من نیاید بگید که شما بدبین هستیو اینا .
من این مطلب را صرفا برای آگاهی بیشتر دوستان گرامی مرقوم نمودم تا آگاهی و اطلاع بیشتر و دقیق تری داشته باشند و نتایج معتبر و مطمئن تری را کسب کنند .
خوشبخت و موفق باشید .
التماس دعا .

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۲۱ مهتاب
بچه ها لفظ پزشکی قانونی بده. لطفا بگین متخصص زنان.

خب آدم واقعا یجوری میشه این کلمه رو میشنوه. احساس خلافکار بودن به آدم دست میده!

باز متخصص زنان، اسمش لطیف تره.

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۳ ..
من یکی خسته شدم از بس سر صیغه و چند همسری و گواهی بکارت رابطه مقعدی با شما اقایون بحث کردم 
خیلی از شما اقایون خودخواهید!
این چه ازدواجیه که من همش باید ثابت کنم  پاکم ولی تو نه؟
این چه ازدواجیه تو بری دنبال هوس بازی های خودت منم بمونم و بسوزم؟
این چه ازدواجیه همیشه من باید زجر بکشم تا تو لذت ببری؟
این چه ازدواجیه که باید به خاطر سایز اندامم بهم خیانت کنی؟
اینا رو میبیینم میگم مجردی چه نعمت بزرگیه!

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۶ به اوه مای کامپیوتر
تنها اثری که کامنتای شما در ما میذاره که باعث میشه بر شدت مقاومتمون افزروده بشه نه به این علت که رابطه داشتیم و میترسیم بر ملا بشه 
به خاطر توهین های فوق العاده زیاد شما و امثال شما که بر ما دخترا میبندید 
من یه دخترم برای شخصیت خودم ارزش قائلم چنین اشخاصی رو با این افکار بدبینانه به زندگیم راه نخواهم داد حتی اگر تا  اخر عمر مجرد بمونم.
ما دخترا قبل از هر کاری باید بعضی از پسرا رو به مراکز روانشناسی ببریم تا از سلامت روح و روان انها مطمئن بشیم!
شوخی نمیکنم دیدم که میگم!

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۷ ahmad
به تهرانی عزیز:

سلام دوست عزیزم. حرفاتون بسیار تکمیل کننده بود، ای کاش از اول بحث حضورتونو داشتیم ولی الان هم ممنونتونیم چون حرفاتون واقعا حس ختام خوبی به بحثمون بود.

موفق باشید.

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۳ سهیلا
به تهرانی: من هیچ جای دین ندیدم این حق رو به مرد بده وبه مرد بگه از حقوقته زن رو ببری پزشکی قانونی .درسته تفاوت در خلقت وجود داره اما خدا اجازه این کار رو به مرد نداده. پس نگید اگر مرد نمیشه ثابت کرد وزن میشه پس این لطف خدا به مرده.خدا این تفحس رو اجازش رو به مرد وزن نداده .زن میتونه بگه نه ومرد نمیتونه زن رو مجبور کنه پس اگر دختر موردنظرتون قبول کرد فکر نکنید از حقوقتون بوده وزن باید قبول کنه.احترام گذاشته بهتون و قبول کرده
به :به سهیلا خانم: اگر از کاربرای همیشگی سایت باشی اصلا تعجب نمیکردی چون توی پستی که گفته بودند ظاهرتون چطوره من همون چندماه پیش گفتم گزینه 3 .مشکل شما وامثال شما همینه که فکر میکنید هرکی چادریه پاکه هرکی مانتویی بی حیا.نه جانم حب اهل بیت وپیامبر واسلام ورهبر به چادری بودن نیست.ما از بچگی یادمون دادن بگیم یا علی .توی عزاداری امام حسین شرکت کردیم و میکنیم تا قیامت اشک میریزیم واسه مظلومیت امام حسین ویاراش.اگر شبا احیا یا شبا محرم تلویزیون رو دیده باشی همین جوانان امثال من با ظاهر متین باظاهر حتی خیلی امروزی دارن اشک میریزن وعزاداری میکنن.عقل مردم به چشمشونه متاسفانه.مادرم خودش چادریه اما چادر به ریا سرمون نکرد گفت اصول اخلاقی وحیا ومتانت رو رعایت کنید چادری بودن یا نبودنش با خودتون.اطرافم داشتم کسانی که چادری بودن و.....البته چادریهای پاک منظورم نیست.پس چادر معیاری برای خوب یا بد بودن دختر نیست. میشناسمت .من همیشه از افراط وتفریط به دور بودم.اگر هم مخالف برگزاری عقد در این ایام هستم بخاطر ارادت زیادم به امام حسین والالخصوص حضرت ابوالفضل هستش.با همین ظاهری که شاید بعضی مذهبی مسلک های افراطی باور نکنن.

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۴۰ :(
با .. موافقم
آقای نجفی تازگی ها مطالب وبلاگتون خیلی ما رو اذیت میکنه
من خیلی وقته یکی از دنبال کنندگان وبلاگتون هستم با این که مطالب خوب ومفیدی توی وبتون هست ولی تصمیم گرفتم دیگه نیام...
هیچ وقت تو زندگیم اینقدر نسبت مردها بدبین نبودم که الآن هستم...

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۴۸ ---
 من فکر میکنم دلیل این تفاوتهایی که در نظر دوستان وجود داره و این که گواهی سلامت در نظر بعضیها توهین آمیز و در نظر بعصیای دیگه نه، تفاوت در فرهنگ نظردهندگانه. چون هر کدوم اهل مناطق خاصی از ایران هستیم که ممکنه این فرهنگ وجود داشته باشه یا وجود نداشته باشه.چرا اینقد با هم بحث میکنین!!!!
مثلا تو شهر ما من اصلا نشنیدم که قبل ازدواج بحث گواهی سلامت شده باشه.چند وقت پیش که این موضوع رو یکی از دوستانم بهم گفت من گفتم مگه میشه تو خانواده های عادی همچین اتفاقی بیفته؟ این مربوط به دختران خاص و شرایط خاصه.دوستم گفت تو شهر ما اتفاق نمیفته اما تو شهرای بزرگی مثل تهران که مردم همدیگرو خوب نمیشناسن و اعتماد به آدما سخته خیلی عادی. بنظر من حرف دوستم درست بود.الان اینجاهم نظردهنده ها مال شهرای مختلف و فرهنگای مختلفن و در نتیجه دیدگاه های متفاوتی دارن.

۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۸ ...
یه سوالی داشتم از آقا پسرا:
متاسفانه بنده تو دوران کودکی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتم،تو سنی که از رابطه جنسی و سکس هیچی نمیدونستم
به بکارت جسمم آسیبی وارد نشد اما بکارت روحم....
الان سالها گذشته و من باهاش کنار اومدم
میخوام بپرسم باید این رو عنوان کنم روز خواستگاری؟
و سوال مهمترم اینه که آقا پسرا چه واکنشی به این موضوع نشون میدن؟
نظر:
سلام
http://khbartar.blog.ir/post/1876

۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۷:۲۳ ahmad
به :(

سلام. تحمل نقد و نظر دیگران رو داشته باشید.

به خدا قسم منم اولین بار اینجاست که فهمیدم دخترا نداشتن پرده بکارت رو عیب نمیدونن وگرنه فرهنگ غالب اقا پسرا (بهتره بگم طرز فکرشون) اینه که شب اول باید خون ببینن باید،

دلیلشم اینه که از بچگی شنیدیم دستمال خونی رو به همه نشون میدن و اخر مخالفتمون این بوده که گفتیم کار زشتیه و خودمون بعدا سکس میکنیم و میبینیم نه اینکه بی خیال شیم.  واقعا عجیبه که شما بدبین شدین، ما فقط خیلی انگشت به دهنیم که چطور دخترا نداشتن بکارت رو عیب نمیدونن!!!

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۱ به سهیلا
سلام جسارت نباشه فکر نمی کنم حضرت زهرا یا حضرت زینب وهمسر ودختران امام حسین مانتوی بوده باشند انان برای حفظ این چادرمقدس کتک خوردنددر مورد ارایش هم شرع به زن اجازه نمی دهد خارج از خانه ارایش کند الان ادم ناامید میشه با برخوردهای دوگانه فعلا که نظرمن درمورد شما خیلی تغییر کرد

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۸ سهیلا به احمد آقا
کی گفت نداشتن پرده عیب نیست؟ چرا اگر پرده نباشه اونم بخاطر زنا عیبه وقابل گذشت هم نیست چون طرف باید بایکی مثل خودش ازدواج کنه مگر اینکه خود پسر بخواد.اما حرف ما اینه که دخترای ناپاک نمیرن پزشک قانونی چون خودشون اعتراف میکنن قبلش. یامطمئنن پردشون از بین نرفته ،حیاشون هم که بخاطر رابطه ازدست دادن میگن باشه وخودشونو پاک جا میزنن .اما دختر پاک معمولا مخالفت میکنه چون تا حالا چنین کارهایی نکرده از خجالت حیا وشاید فکرکنه توهینه چون داره چوب دخترای ناپاک رو میخوره وبهش شک دارن.
توی خیلی از شهرها این حرفا توهینه.من خودم به مادرم گفتم بعضی شهرها چنین کاری میکنن با عروس گفت چی؟؟؟؟چه معنی داره؟خیلی بی حرمتیه و...کلی ناراحت شد .توی شهرهای کوچیک این کارها قابل قبول نیست خانواده داماد هم نمیخوان چنین چیزی رو.مگر اینکه دختر  خودش بخواد وبی خبر خودش بره دکتر واسه احتیاط.

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۶ -
لطفا بحث مانتو چادر رو اینجا باز نکنین.

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۸ مهسا
--- کاملا درست میگه. این مسئله ی برگه سلامت فقط مربوط به تهران نیست. من خودم تو یکی از استان های شمال غربی زندگی میکنم، البته تو مرکز استان. تو شهر ما بعضی از خانواده های پسرا رسم دارن که برگه سلامت بکارت رو می گیرن. بعضی ها هم نمیگیرن. در حقیقت یه چیز دل بخواهیه و اصلا هم به پاک و ناپاک بودن دختر ربطی نداره. چون ممکنه از یه دختر خیلی پاک و نجیب هم اینو بخوان.
و چون این مسئله جا افتاده زیاد بهش حساسیت نشون نمیدن.
برای خود منم این یه مسئله ی جا افتادست و زیاد حساس نیستم.
اما با وجود این، من اصلا و ابدا اینو قبول ندارم که یکی بیاد خواستگاریم و همون جلسه اول بهم بگه پاشو بریم دکتر !!!
دکتر رفتن واسه وقتیه که من و اون آقا و خانواده هامون کاملا به توافق رسیدیم که حتما باهم ازدواج میکنیم و همه ی شرایط هم مهیاست، فقط مونده عقد کنیم.

اگر خانواده ی پسر ازم برگه سلامت نخوان، من خودم صد در صد تنهایی یا با مامانم میرم دکتر و برای خودم اون برگه رو حتما میگیرم. هم بخاطر اینکه از نوع پرده م مطلع بشم و بدونم حلقوی و ارتجاعی هست یا نه. هم اینکه خوبه آدم یه مدرک از پاک بودنش داشته باشه. ضرر که نمیکنه. اگر شوهرتون نخواست هم اینو واسه خودتون نگه دارین. اصلا هرچقدر هم شوهرتون بهتون اعتماد داره بازم برین این برگه رو بگیرین. مطمئن باشین ضرر نمی کنین. حداقلش اینه که از نوع پرده تون مطلع میشین.
باور کنین آدم نمیتونه هیچ چیزی رو پیش بینی کنه. اصلا شاید پرده ی یکی از نوعی باشه که فقط با زایمان پاره میشه؟ خب این آدم اگه از قبل اینو بدونه، تو شب زفاف و بعدش دیگه هیچ نگرانی ای نداره و میدونه که مثلا پاره نشدنش بخاطر اینه یا مثلا درد کشیدن زیادش بخاطر فلان چیزه.
یا اصلا اومدیم و با پاره شدن بکارت خونی نیومد. شوهر شما هم قبلا گفته که خیلی بهتون اعتماد داره. ولی شاید اون از این موضوع خبر نداره که بعضی پرده ها خونریزی ندارن. و وقتی این اتفاق افتاد بهتون شک کنه. یا اصلا این موضوع رو خودش میدونه و با انواع پرده آشنایی داره ولی خب یه لحظه شک میکنه. بابا بالاخره آدمه دیگه. شما که نمیتونین پیش بینی کنین هیچ چی رو. آدم از بعدِ خودش خبر نداره که. بالاخره آدمه. اومدیم و یه لحظه ناخواسته شک افتاد به جونش. حتی شاید خودشم از این بابت ناراحت باشه که چرا شک کرده. اومدیم و همون آدمی که خـــــــــیلی هم قبولتون داره یه لحظه شک کرد. اونوقت میخواین چیکار کنین؟ دکتر رفتن بعد از اون که دیگه فایده نداره.

عاقلانه ترین
کار اینه که خودتون از قبل پیگیر این موضوع باشین.

اگر تو خانواده ی اونا رسم نداشتن برگه بگیرن،
شما بازم برین بگیرین. اگه شوهرتون از گرفتن این برگه زیاد عصبانی نشد، بعد از عقد بهش نشون بدین. اگرم گفت چرا این کارو کردی و فلان و ناراحت شد، بهش بگین دوست داشتم از نوع پرده م مطلع بشم تا بدونیم باید چیکار کنیم و از قبل آمادگی داشته باشیم.
اگرم شوهرتون بیش از حد عصبانی شد، مثل همون مثال هایی که دوستان نوشته بودن، لازم نیست حتما اونو در جریان گرفتن این برگه قرار بدین. برین بگیرین و برای خودتون نگه دارین.

ببینین دوستان یکی از عوامل استرس تو شب زفاف اینه که آدم ندونه پرده ش از چه نوعیه و آیا خونریزی داره یا نداره؟ با اولین نزدیکی از بین میره یا نمیره؟ باور کنین ندونستن اینا خودش کلی استرس به آدم میده. انگار شما قراره با یه چیز مجهول مواجه بشین. چه حالی میشین؟
تو شب زفاف آدم خودش به اندازه ی کافی استرس داره. حالا بیا اینم بهش اضافه کن.

خلاصه اینکه من خودم دخترم و این حرفو بهتون میزنم. از هر جنبه ای که نگاه کنین، گرفتن این برگه به نفع خود دختره.

 

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۸ به ahmad
آقای محترم من نگفتم نداشتن بکارت عیب نیست
اما از این ناراحتم که یه مرد همه ی ارزش وجودیه یه دخترو تو بکارتش میبینه
من خودم دختری پاک و محجبه ام که تا حالا بر خلاف خیلی از دوستام توی چشمای یه پسر نامحرم نگاهم نکردم...هیچ مشکلی هم برای رفتن به دکتر برای معاینه بکارت ندارم ولی اینکه آدم برای اطلاع خودش از دکتر بخواد نوع پرده اش رو مشخص کنه زمین تا آسمون فرق داره تا بره گواهی سلامت بگیره ( اه حالم از اسمش هم به هم میخوره ! گواهی سلامت!!)
 خیلی برام سخته بعد این همه سختی کشیدن برای حفظ کردن خودم تو این جامعه یکی از راه نرسیده  بیاد وبهم شک کنه و جلوی خونوادم ازم گواهی بخواد
اصلا چرا من باید چیزی رو ثابت کنم من که خطایی نکردم اونه که شک داره پس اون بره مدرکش رو بیاره برای اثبات ادعاش...اصلا اون چه جوری می خواد پاکیشو به من ثابت کنه؟؟؟
درضمن این شمایین که که با بدبینیتون نسبت به ماها بذر بدبینی رو تو دل مادخترها میکارین وگرنه خیلی از خونواده ها هستند که بدون این رسم ورسومات دارن با هم زندگی میکنن خیلی هم خوشبختن...چرا اون ها رو نمیبینین؟؟؟
این وبلاگ اولین جایی هست که من میبینم شما به خاطر پرده اسم پزشک قانونی رو میارین پس حق بدین بدبین بشیم...
بقیه ی دخترا رو نمیدونم ولی (من) دوست ندارم شوهر آیندم فقط منو به خاطر بکارتم بخوادو اینقدر راحت بهم توهین کنه!
چرایه مرد این اجازه رو به خودش میده که تو اولین رابطش که باید عاشقانه ترین وخاطره انگیز ترین رابطه باشه فقط به قطرات خون توجه کنه؟
چرا یه مرد اینقدر میتونه پست باشه که بره به مادرشوخواهرش بگه با زنم رابطه داشتمو اون خونریزی نداشت؟!(من بکارت دارم ولی باید از کجا مطمئن باشم که خونریزی میکنم؟واسه همین حتما می خوام برم دکتر تا نوع پردم مشخص بشه)
البته تقصیر خود ما دخترا هم هست ...چرا دخترای مااینقدر خودشونو محتاج یه مرد میدونن که اگه بدترین توهین بهشون بشه مثل همین مواخذه به خاطر عدم خونریزی شب اول رابطه که اصلا پایه ی علمی نداره وممکنه خیلی از دخترا به دلایل مختلف نداشته باشن!!!بازم با زندگی با یه مرد ادامه میدن؟؟
چرادختر بیچاره شب عروسی باید به خاطر لذت شوهرش کلی درد بکشه واسترس داشته باشه  بعد شوهرش فقط به فکر خون ریزیه؟؟؟آخه چرا اینقدر خود خواهید!!!
.
درضمن خیلی خوبه که داری اعتراف میکنی طرز فکرت از حرفایی که تو دوران بچگی شنیدی نشات میگیره...نه عقیده وتفکر خودت...!!!
واقعا من موندم چرا باید هنوز قراره عقاید پدر جدهامون رو با خودمون یدک بکشیم؟
.

.
خیلی خوشحالم که تو خانواده ما و هر کی به نوعی با ما وصلت کرده اصلا این آداب و رسوم نیست.
پس می بینید که میشه بدون این رسوم هم زندگی کرد و خوشبخت بود.

در ضمن شما جوری صحبت میکنید انگار تنها پسرپاکی که وجود داره شمایید و می خوای سر همه دخترا به خاطر رابطه نداشتنت منت بذاری...مطمئن باش تعداد دخترای پاکی که اینجا وجود داره  اگه از شما ها بیشتر نباشه کمتر نیست!!!

شرمنده طولانی شد...



۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۰ به تهرانی و احمد بقیه پسرا
اینو با دقت بخونین
به امام صادق(ع) عرض شد، مردی به زنش گفت تو هنگام ازدواج با من دوشیزه نبودی، حضرت فرمودند: باید آن مردی به دلیل تهمتی که به زن خود زده، کتک بخورد، سوال شد: ولی مرد سخن خود را دوباره تکرار کرد. حضرت فرمودند: این مرد کتک می خورد به میزانی که ادب شود نه آنکه حد بر او جاری شود. این عمل صورت می پذیرد تا شوهر، همسر با ایمان خود را با تهمت زدن، آزار نرساند.
این نشون میده که مردا حق چنین کاری رو ندارن  و در صورت تهمت زدن  باید تنبیه بشن 
این تهمت هم تهمت کمی نیست حتی دختر میتونه به خاطر این تهمتون ازتون شکایت کنه اگه به دختری چنین تهمتی زدی بردی پزشک قاونی و اثبات شد که قبلا پاک بود تا عمر داره این کارتون رو فراموش نمیکنه رفتارش هم بر اساس این رفتار شما پایه ریزی میشه دیگه از این زن انتظار هیچ گونه محبتی نداشته باشین.
این وظیفه دختر نیست که پاکیش رو برای شما اثبات کنه اگه چنین کاری هم کرد خیلی در حقتون لطف میکنه!

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۱ سهیلا
به :به سهیلا:
ببینید دارید دختران امروز رو با حضرت زینب  ودختران امام حسین مقایسه میکنید؟چادریهاشم از زمین تا آسمون فاصله دارن با این بزرگواران.مگه تمام تدین چادره؟متاسفم واسه این تفکر.خدا وقتی کسی که گناه کرده وتوبه کرده رو اینقد دوست داره ما رو که چادر نمیپوشیم دوست نداره؟مگه به چادره؟چقد دیدم دختره چادری بوده وهزار غلط اضافی کرده.این دختر چادری قابل قیاس با بانو زینبه؟من مانتویی هستم وافتخار بزرگم اینه که تا حالا با یه پسر چشم تو چشم نشدم ،حرف نزدم چه برسه به چیزای دیگه.اینا مهمند نه چادر.منم متنفرم از آدمهای دورو که یه روشون حزب الهیه یه روشون...من رو هستم اهل ریا ونقش بازی کردن نیستم.توی زندگیم نه پوششم جلف وتحریک کننده بوده نه از اون چادری هایی که فکر میکنن فقط باید نوک بینیشون پیدا باشه.شما مختاری هرجور دوست داری فکر کنی درباره من.گفتم که  میشناسمت.قرار بود دیگه من جوابتون رو ندم.تاسف میخورم واسه انسانهای ظاهر بین وظاهر پسند که با ظاهر قضاوت میکنن.اینجور آدما عقلشون به چششونه.چه میشه کرد.

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۰ نرگسی
با ب سهیلا موافقم.آیا حضرت زهرا سلام الله آرایش ملیح رو میپسندیدن در خیابون وخارج از خونه؟ سهیلا میگه دوستامم نمیفهمن فقط یکم چهرم جذاب تر میشه ,خب این خودش گناهه هرگونه جلوه وجذابیتی که به چهره بدیم برو از مرجع تقلیدت بپرس ...بعدشم میگه نه اهل افراطم نه تفریط..خب الان این چی بود پس؟.. مافرمایش معصوم رو بگیریم وسنگ محک افراط وتفریط قرار بدیم یا نظر سهیلاهای جامعه رو

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۴ نارنجی
به اقا احمد
فک کنم کلا منظور دخترای اینجارو بد متوجه شدین...کسی نگفته نداشتن برده عیب نیست،(البته بجز شرایط خاص) اتفاقا کسی که قبلا با کسی رابطه داشته باشه و بعد بره با یه بسر باک ازدواج کنه و این موضوع رو مخفی نگه داره کارش خیلی وحشتناکه و این حق بسراست که با همچین ادمی زندگی نکنن....بحث سر اینه که باک بودن فقط به داشتن برده نیست.... وگرنه دختری که همه جوره باک باشه مطمئنا برده هم داره(بازم به استثنای موارد خاص)..یه بسر اگه بخواد خیلی راحت میتونه بدون بردن دختر به بزشکی قانونی!یه دختر باک رو از یه دختر ناباک تشخیص بده.. کافیه یه مدت رفتار و رفتو امد اون دخترو زیر نظر بگیرین خودتون متوجه همه چی میشین. مطمئنا اگه دختری قبلا با کسی رابطه داشته باشه برخوردش با بسرا نسبت به دخترای دیگه فرق میکنه و اون حیا و نجابت دخترونه رو توو رفتارش نداره...
به به سهیلا
شما چه برخورد دوگانه ایی از ایشون دیدین که ناامید شدین و خیلی راحت قضاوتشون میکنین؟اینکه انسانیت داره و به دینش احترام میزاره ولی چادری نیست میشه دوگانه؟؟؟؟؟من شناختم از ایشون فقط در حد کامنتایی هست که میزارن و گاهی اوقات هم با نظراتشون مخالفم ولی دینم بهم اجازه نمیده بر اساس ظاهر و بوشش هر کس نظرمو دربارش عوض کنم.. یعنی تا قبل از اینکه بفهمین چادری نیستن قبولشون داشتین و الان که فهمیدین مانتویی هستن قبولشون ندارین؟؟؟؟؟مسخرست واقعا!!!!!!!

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۸ تینـــــــــــا به اوه مای کامپیوتر و ahmad

سلام

بنده از آقای اوه مای کامپیوتر و احمد خان یه سوال دارم؟

شما دوتا که اینقده پافشاری برای گرفتن برگه سلامت بکارت دارید!

میخام بدونم آیا شماها خواهر دارید؟؟؟

حالا یکی فتوکپی خودتون اومده خواستگاری خواهرتون  همه چی به خوبی داره انجام میشه این آقا پسره در میاد میگه من میخام خواهرتون ببرم پزشک قانونی تا مطمین شم ببینم دختره یا زن؟؟

من حالا میگیرم خواهرتونم جز اون دسته دخترایی که آفتاب مهتاب ندیدس..

شماها اونموقع چه حالی بهتون دست میده؟؟

پسر رو با تی پا پرتش میکنید بیرون و یه سری فش و ناسزا بهش میدین که راجع خواهرتون اینجوری فک کرده؟

یا میگید باشه ببرش؟

 

ای کاشکی یه آزمایشم واسه سالم بودن شماها پسرا بود

 ای کاششششششششششششش....

من به اون پسرایی هم که خیلی...و تا اخرین دکمه یقشونو میبندن اعتماد نمیکنم چه برسه به.........

همین پنجشنبه ی بود رفته بودم تو یه فروشگاه که میوه بخرم فروشگاشم شلوغ بود سر و وضعمم خوب بود مثل همیشه چادر به سر و سروسنگین بودم خلاصه همینجور که داشتم نارنگی میرختم تو پلاستیک حواسم به میوه ها بود یه لحظه که بخودم اومدم دیدم یه پسری از اون دسته نکبتاش داشت از عقب خودشو بهم......منم بقدری حرصم گرفته بود که حد نداشت

 تموم نیرومو جمع کردم و با آرنجم همچین که محکم زدم بهش فقط یه صدای آخخخخ شنیدم اونموقع بود که جیگرم خنک شد

جالبه پسره ازاوناشون بود که یعنی مثبت و سربه زیر و پاستوریزس

 دیگه هرچی چشم انداختم ببینم میبینمش ندیدمش وگرنه حالشو میگرفتم حیف....

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۵ سحری بانو
آدامس خوردن دختر تو خیابون یعنی بی حیایی؟؟؟؟؟؟ آقایون درمورد دختری که تو خیابون آدامس میجوه، چه فکردی میکنند؟ راسته که میگن بی حیاست؟ اونوقت برای پسرا زشت نیست اگه تو خیابون آدامس بجون؟ هیییییییی من چه گناهی کردم دختر آفریده شدم؟ آخه آدامس دیگه چیه که ملت با دیدنش تو دهن دختر، فکرشون کج میره؟؟!!
نظر:
سلام
http://khbartar.blog.ir/post/1895

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۷ به سهیلا

سلام قصد من جسارت نبود اماحجاب برتر چادره جسارت کردن به چادریی ها هم خودش نهی از معروف است درموردارایش اشاره ای نکردی مستحب است حلال است مکروه است حرام است مباح است نظر مرجع تقلیدت چیه این جا هدف ارشاد است نه میدان جنگ حال خود دانی

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۳ ؟؟؟؟

سهیلا جون با نظرت موافقم

منم مانتویی ام ولی یه سری خط قرمزا رو دارم  واسه خودم (مثل تو نه دوس پسر داشتم نه

کلا باهاشون ارتباط داشتم )

دلیل نمیشه چون چادری نیستیم هر کی هر حرفی دلش خواست بزنه وبره ....

آدمایی که فقط از روی ظاهر دختر قضاوت میکنن (چون مانتوییه دختر خوبی نیس)

همونایی هستن که از روی ظاهر پسر هم قضاوت میکنن(مثلا اگه یه پسر 5سانت ریش

بذاره  و دکمه روی گلوشو ببنده و ...حتمآ پسر خوبیه )

 البته به چادری ها و اونایی که ریش میذارن توهین نمیکنم ...واقعا تو همه قشر ها هم خوب

وجود داره هم بد...

ولی خواهشآ با چادری بودن یا نبودن دختر یا اینکه پسر ریش میذاره یا شیش تیغه

 اس  و....  خوب و پاک بودن یه آدم رو نسنجید...

 

 

 

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۶ ؟؟؟؟به ahmad

سلام

ببخشید که دیر جوابتونو دادم....

با این حرفاتون موافقم:

«من توصیه ام اینه که هیچ گونه پنهون کاری با امیدهای واهی، قبل از ازدواج نباید صورت بگیره و اگر گرفت باید پای عواقبش بایستیم و برخورد طرف مقابلمونو در نظر بگیریم.»

«پنهون کاری برای من عینه دروغگویی و خیانته»

خوشحالم نظرتون مرد سالارانه نبود  و حق رو به زن هم دادید در این مورد ...

همونطور که یه آقا براش مهمه که خانومش بکر باشه و فقط واسه خودش باشه به همون مقدار هم یه خانوم هم این براش مهمه...(حداقل برای من که مهمه)

منم حق رو به شما میدم (آدم اصلا نمیتونه با همچین  فردی زندگی کنه)

منم اگر خدایی ناکرده گیر همچین پسری بیوفتم صد در صد باهاش زندگی نمیکنم نه اینکه

نخواما،نمیتوتونم باهاش زندگی کنم ، کاری هم با قانون و عرف و حرف مردم ندارم مگه یه آدم

 چند بار میخواد زندگی کنه که بخواد کل عمرشو  درگیر شک و بدبینی به همسرش  باشه 

اگه اونم طلاق نده کاری میکنم که خودش تقاضای طلاق بده(خانوما رو که میشناسید....خخخخخ)

البته من به همه خواستگارایی که برام میان  میگم که یکی از ملاکای اصلیم صداقته  و دروغ

رو به هیچ وجه نمیتونم تحمل کنم(حقیقت تلخ به از دروغ شیرین)

به شما هم توصیه میکنم  وقتی میرید خواستگاری شخصی  باهاش اتمام حجت کنید (راجع

 به دروغ )که اگه خدایی ناکرده ناپاک بود (بکارت نداشت )حساب کار دستش بیااااد.نه اینکه

به طور صریح بهش بگید بکارت داره یا نه.....

فقط نمیتونم بفهمم که چرا گفتید خانوما غیرت رو درک نمیکنند ...

به خدا خانوما غیرت دارن و میفمن غیرت چیه...

 

 در پناه خدا موفق باشید

 

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۸ سهیلا به: به سهیلا
من گفتم بعضی چادری ها نظر منو کامل بخونید لطفا.بعضی چادریها که البته امروزه تعدادشون کم نیست وبه اجبار خانواده چادر میزنن یا برای ریا ومنافع شخصیشون که ارتقا بگیرند در کارشون .این افراد ارزش چادر رو نمیدونن.دانشگاه آزاد رفتید؟چادر دور کمر میگیرند.اینه اجبار چادر شان وارزش چادر رو با اجبار کردن پایین اوردن.منم میدونم چادر حجاب برتره اما میشه پوشش خوبی داشت اما بهتر از چادری ها هم بود.
درباره آرایش،من گفتم آرایشم طوریه که دخترا هم متوجه نمیشن چه برسه به پسرا.مثل دخترانی که خدا بهشون زیبایی داده.اوناهم گناه میکنن؟ بذار یه جور دیگه واست توضیح بدم: یه سخنرانی از استاد رحیم پور دیدم چندسال پیش.ایشون میگفتند آرایش وحجاب وگناه بودن اون در هرجا متفاوته.آرایش ولباس وقتی گناه به دنبال داره که باعث جلب توجه بشه .مثلا توی شهر قم با بلوز شلوار باشی.توی شهر دیگه با تاپ وشلوارک باشی یا توی کالیفرنیا چادر سرت باشه در همه حالتها جلب توجه وجود داره.پوشش توی هرشهری باید متناسب با اونجا باشه مثلا چادری نباشی در قم حداقل میتونی مانتو بپوشی.در کالیفرنیا هم به اندازه بلوز وشلوار وروسری حجاب کفایت میکنه چون عرف اونجا چادر رو غیرمعمول میدونه.حالا من در کشوری زندگی میکنم که سرانه مصرف لوازم آرایشش بالاست .وآرایشهای غلیظ لباسهای تنگ وکوتاه میپوشند.مانتو من وآرایش من تحریک کننده نیست وجلب توجه هم نمیکنه پس گناه نکردم چون اینقدر رنگ ووارنگ هست که من به چشم نمیام پیش نامحرم.
مهم اینه که جلب توجه نکرد.باعث تحریک نشد.زیبایی هم در نهاد زنهاست وخدا هم دنیایی به این زیبایی خلق کرده پس میل به زیبایی در همه وجود داره.چادری های زیادی دیدم ،بازم میگم همه چادری ها نه،اصلاح میکنن وابرو برمیدارند اینم فرقی با آرایش نداره  وباعث زیبایی وتحریک میشه.درصورتیکه من و خیلی مانتویی ها اصلا اصلاح نمیکنیم  اما آرایش ملایم میکنیم.
فکر کنم این پست جای صحبت درباره این موضوع نیست.ممنونم از نارنجی و؟؟؟؟ عزیز.
علی یارتون

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۳ ahmad
به تیناخانوم:

من نگفتم قبل از عقد میبرمش برای تشخیص باکرگی، بعد از ندیدن خون و نبود مدرکی مبنی بر پاکی و سلامت حتما حتما این کار رو خواهم کرد. به دامادمون هم این حق رومیدم. من با قبل از عقد موافق نیستم مگر به خواست خود دختر و خانوادش.

نمیدونم چرا حرف منو نمی فهمید!

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۷ ahmad
به به تهرانی و احمد بقیه پسرا:

شما هم منظور منو متوجه نشدید، من بعداز عقد و اعتماد و در صورت ندیدن خون در شب زفاف و نبودن مدرکی مبنی بر مثلا ارتجاعی بودن بکارت یا اسیب در اثر ورزش و... حتما حتما همسرمو برای تشخیص باکرگی نزد پزشک متعهد خواهم برد.

از این روان تر و فارسی تر دیگه نمیشد.

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۵ ahmad
به به احمد:

از فن سخنوری و قلم زیباتون که همراه با لفاظی فراوان بود لذت بردم.

فقط به شما توصیه میکنم حرفای منو یک بار دیگه با دقت و فهم بخونید.

کسی نگفت پاکی یک دختر به بکارتشه

کسی نگفت اگر ارتجاعی بود پس ناپاکه

کسی نگفت قبل از عقد میبرمش پزشکی قانونی

باز هم میگم بنا بر اعتماده

باز هم میگم مهم داشتن مدرکی برای سلامته حالا چه از پزشکی قانونی چه از ماما چه تحت عنوان تشخیص نوع بکارت

باز هم میگم من به کسی توهین نکردم و نمیکنم

شما مدرنیته ما از غار برگشته اصلا

باز هم میگم همه شماها پاکید

خیلی بهم برخورد که گفتین فکر میکنید خیلی پاکم

شاید به خاطر همین حرفتون تصمیم بگیرم همین امشب دیگه بدرود بگم با این وبلاگ

فقط متاسفم

متاسف که اینقد...

اقای نجفی بچاپ لطفا

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۰ ahmad
به مهسا خانوم:

سلام. سر تعظیم فرود میارم جلوی این همه شعور و فهم

موفق باشید.

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۶ ahmad
به به احمد:

من توهین میکنم یا شما؟؟؟

1.در ضمن شما جوری صحبت میکنید انگار تنها پسرپاکی که وجود داره شمایید و می خوای سر همه دخترا به خاطر رابطه نداشتنت منت بذاری...مطمئن باش تعداد دخترای پاکی که اینجا وجود داره  اگه از شما ها بیشتر نباشه کمتر نیست!!! (11:58)

2. مثل اینکه منطق شما مشکل داره! (15:33)

3. برای ما مهم نیست که شما در مورد ما چی فکر میکنین؟
پاکی و ناپاکی ما رو خدا میدونه و بس!
این دخترا هستن که تعیین میکنن برن یا نرن نه شما!
شماها مجبورین دختری رو پیدا کنین که چنین مسئله ای رو بپذیره یا اینکه مجرد بمونید. (15:13)

4.
شما هم چرا متوجه صجبت ما نمیشین؟ (16:39، پست قبلی)

5.
ولی پسری که به پاکی دختری شک داره ببخشید ولی *** میکنه میره خواستگاری اون دختر. شما هم مثل ما مگه اقا پسرا برای ما اثبات میکنن که قبلا رابطه جنسی نداشتن پس چرا ما باید اثبات کنیم؟؟؟ مجرد موندن بهتر از زندگی کردن با چنین پسراییه. (00:04، پست قبلی)


6. میتونستم با حرفایی که قبلا زدم هم خیلی چیزارو ثابت کنم که دیگه نیازی نمی بینم.

عزت زیاد

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۳ به ahmad
الان منظور از این کار چی بود؟!

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۹ به ahmad
حالا به من بگین این بعد ازدواج بردن با قبل ازدواج بردن چه فرقی میکنه؟
در هردو شک وجود داره
در هر دو شما به دختر میگین که من به شما اعتماد ندارم
در هر دو شما به دختر میگن زناکارین مگه اینه که پزشک قانونی ثابت کنه که نه!

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۴ ahmad
به ahmad:

تصمیم نداشتم دیگه نظر بذارم، ولی

اگه طرف زناکار بوده باشه اونوقت چی؟ باید کورکورانه اعتماد کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۶ به مهسا
اصولا خیلی از دخترا برای  اگاهی از نوع پردشون خودشون میرن و برگه میگیرن.
ولی صحبت سر اینه که هیچ پسری حق نداه از دختری چنین برگه ای بخواد!
هیچ پسری حق اینو نداره که اسم پزشک قانونی! رو بیاره!

۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۵ نارنجی
جناب احمد خان اختلاف نظر همیشه وجود داره .دعوا هم همیشه هست..خیلی از بچه های اینجا توهین های خیلی بزرگی بهشون شده ولی همجنان موندنو دارن با نظراشون بقیه رو راهنمایی میکنن... بهتون نمیخورد اینقدر زودرنج باشین..شما از عقایدتون دفاع کردین بقیه هم مثل شما از عقیدشون دفاع کردن.....درسته حرفتون رو توو این موضوع نمیتونم قبول کنم ولی از صحبتاتو معلومه که اونقدرا هم ادم متعصبی نیستین و نظرای دیگتون  به دور از تعصب و بیشتر رنگو بوی انسانی داشت واز همه مهمتر این که مودبانه نظرتون رو بیان میکردین....(البته توو این بست همه یه جورایی تند بیش رفتیم ،شاید چون شماها دختر نیستین نمیتونین مارو درک کنید که این حرف چقدر برامون سنگینه و هیچ جوره زیربارش نمیتونیم بریم...) ......در هر صورت خواستم بگم که خوشحال میشیم که بازم اسمتون رو در نظرها ببینیم......
موفق باشید.....

۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۰:۵۴ به ahmad
اگه نبود چی؟!!!
فرض کنید همسر شما به شما تهمت زناکاری میزنه و شما رو تا دادگاه  هم میکشونه بعد اینکه دادگاه اثبات کرد شما زناکار نیستین همسرتون میگه عزیزم اشکالی نداره بیا بریم عاشقانه زندگی مون رو بکنیم
ایا شما با این کار همسرتون مثل قبل باهاش رفتار خواهین کرد؟
مثل قبل بهش محبت خواهین کرد؟
ایا اگه میتونستین چنین زنی رو طلاق نمیدادین؟
پس ما به پسرا اعتماد کورکورانه میکنیم دیگه؟!!!
اگه ما هم مثل شما پسراها فکر میکردیم باید ازدواج رو تحریم میکردیم!
متاسفم که به این راحتی به کسی تهمت زناکاری میزنین!
یکی از مسائلی که در قرآن کریم بسیار بر آن تأکید شده و گناهی بسیار بزرگ به حساب آورده شده است، تهمت زدن خصوصاَ تهمت زدن به زنان است: «إِنَّ الَّذینَ یَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ الْغافِلاتِ الْمُؤْمِناتِ لُعِنُوا فِی الدُّنْیا وَ اْلآخِرَةِ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظیمٌ»؛ « کسانی که زنان پاکدامن و بی ‏خبر (از هرگونه آلودگی) و مؤمن را متهم می ‏سازند، در دنیا و آخرت از رحمت الهی بدورند و عذاب بزرگی برای آنهاست.

خداوند در قرآن می فرماید: «وَ الَّذینَ یَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ ثُمَّ لَمْ یَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَداءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمانینَ جَلْدَةً وَ لا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهادَةً أَبَدًا وَ أُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ إِلاَّ الَّذینَ تابُوا مِنْ بَعْدِ ذلِکَ وَ أَصْلَحُوا فَإِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَحیمٌ»؛ «و کسانی که آنان پاکدامن را متهمّ می ‏کنند، سپس چهار شاهد(بر مدّعای خود) نمی ‏آورند، آنها را هشتاد تازیانه بزنید و شهادتشان را هرگز نپذیرید؛ و آنها همان فاسقانند، مگر کسانی که بعد از آن توبه کنند و جبران نمایند (که خداوند آنها را می ‏بخشد)؛ زیرا خداوند آمرزنده و مهربان است.»5

۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۱:۱۵ :( به ahmad
ببینید آقا احمد

اولا: من اگه بخوام توهین های شما و بقیه ی پسرا رو به دخترا بنویسم تا فردا وقت می بره

اصلا همین پست برو نظرات خودت وبرخی اقایون رو بخون ...یه چیزی از توهین هم اونور تره

نظر اولتو بخون...خودت خجالت نمیکشی اینقدر توهین کردی؟؟؟...مثل این حرفتون..(همین قدر که دخترا رو میشناسم میدونم استاد نقش بازی کردن هستن)!!!

دوما:شما خودت گفتی تحمل نقد ونظر دیگران رو داشته باشید...ولی دقیقا داری

برعکس حرف خودت عمل میکنی...

سوما:این 5 موردی که شما نوشتی هیچ کدوم توهین نیست...الکی بحثو عوض نکنید

همونطور که شما گفتید به خدا قسم منم اولین بار اینجاست که فهمیدم دخترا

نداشتن پرده بکارت رو عیب نمیدونن
(که البته ما دخترا اصلا همچین حرفی رو که شما


از طرف ما می زنید قبول نداریم) منم گفتم منم اولین بار اینجاست که اسم پزشک قانونی رو

به خاطر پرده ی بکارت میشنوم!!

شما به من گفتین : عجیبه که بدبین شدین!!!منم دلایل بدبین شدنمو عرض کردم...وگرنه قصدتوهین نداشتم...

شما به من گفتین :غالب پسرا طرز فکرشون اینه که باید شب اول خون ببینن باید!!!منم گفتم:
چرایه مرد این اجازه رو به خودش میده که تو اولین رابطش که باید عاشقانه

ترین وخاطره انگیز ترین رابطه باشه فقط به قطرات خون توجه کنه؟
در مقابل

زنش اینقدر درد واسترس داشته باشه؟؟

در مورد اون حرفتونم که گفتید ما از بچگی شنیدیم.... .خب به نظر من حرفتون غیر منطقیه مگه قراره هر حرفی شما از 20-30سال پیش شنیدین الآنم عمل کنین...فرهنگ اون موقع خیلی با الآن فرق میکنه...!!!لطفا جنبه ی انتقاد داشته باشین!

دقیقا به توصیه تون عمل کردم وکامنت خودم وشما رو با دقت خوندم!!!
دیگه هم حرفی با شما ندارم...من با اینکه حدود یه ساله این وبلاگو دنبال میکنم اصلا کامنت نمیذارم چون کلا اهل بحث کردن وکامنت دادن نیستم وقتشم ندارم  این دفعه هم مجبور شدم...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
واقعا نمیدونم چرا این پست بالای 140 تا کامنت داره!!!همش بحثای الکی...
حتی صلح فلسطین ورژیم صهیونیستی هم برام قابل تصوره اما نمی تونم باور کنم این مسئله ی بکارت تو ایران حل بشه
هر کس بسته به محل زندگی وخونواده ای که داره طرز فکر خاصی در این مورد داره که این تفکر به این راحتی ها عوض شدنی نیست!!!

......

در ضمن این دوتا کامنت بالایی(به ahmad) رو من ننوشتمااااااااا




۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۱:۳۷ به ahmad
شما اگه خوب تحقیق کرده باشی واز طرف مطمئن باشی به احتمال 0/0001 % امکان داره طرف خدایی نکرده  زنا کار بوده باشه که البته آره اون موقع میتونی چون صداقت نداشته عذرشو بخوای...ولی شما جواب این سوال بدی ممنون میشم
دخترا چه جوری از پاکی طرفشون مطمئن بشن؟؟؟؟؟(این سوالیه که هیچ کدوم از پسرای این سایت نتونستن بهش جواب بدن!!)
اگه دختر بعد ازدواج فهمید طرف زنا کار بوده چی؟

۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۷:۰۹ تهرانی
سلام داداش احمد
زیاد اعصاب خودتو خورد نکن  چون کسی که خوابه رو میشه یبدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده به هیچ وجه نمیشه بیدارکرد 
راستی همون طور که برای حل معادلات ریاضی نیاز به هوش و استعداد هست همون جور هم برای درک لزوم گواهی سلامت پزشک قانونی غیرت نیاز غیرت 
""گفتم برای درک لزوم پس به کسی کسی بر نخوره""

۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۹:۴۴ ahmad
به به احمد:

سلام. اتفاقا من جواب این سوالتونو به دوستان دیگه قبلا دادم، ببینید من واقعا نمیدونم چطوری میشه تشخیص داد که یک پسر پاک بوده یا نه ولی همونطور که قبلا هم گفتم اگه قانون گذار بودم این حق رو به دختر میدادم که در برابر همسر خائنش هر تصمیمی رو بگیره.

این که درصدی که گفتین صفر نیست نشون میده که ما به اندازه همون اپسیلون حق داریم شک کنیم. اینطور نیست؟

در پایان میخوام بگم واقعا وقتی ادم عاشق کسی باشه دیگه شاید اصلا این حرفا معنی پیدا نکنه همونطور که دوستانم گفتن بعداز ازدواجم طرف میتونه خیانت کنه و ما نفهمیم. همه منظور من این بود که ما نباید قبل از ازدواج پنهون کاری کنیم.

در مورد بکارت هم بخدا برای خود دخترا بهتره که حداقل برن ازمایش نوع بکارتشونو بدن تا اگه خدایی نکرده اتفاقی افتاد مثل طلاق دردوران عقد یا همون نامزدی پسره نزنه زیر همه چیز و بگه اصلا کار من نبوده.

موفق باشید.

۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۹:۵۵ ahmad
به نارنجی و :(

سلام خواهرای خوبم.

بله متاسفانه هممون تند رفتیم و من به نوبه خودم معذرت میخوام و واقعا من به شخص خاصی توهین نکردم، حداقل قصدم این نبود. بله اختلاف نظر وجود نداره. من مهمترین نتیجه ای که از این بحث گرفتم اینه که:

ما دختر پسرا همدیگرو خوب نمیشناسیم و نمیدونیم طرف مقابلمون ذقیقا در مورد چه چیزایی حساسیت دارن.

به هرحال بحث خوبی بود اگرچه با دلخوری فراوون همراه بود. همین که این نظرو نوشتم نشون میده که قهر نکردم و همچنان در این وبلاگ هستم

میدونین وجودم لازمه  (اعتماد به نفسو داشتین؟؟؟) خخخخخخ

موفق باشید.


۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۷ مهسا
خواهرای عزیزم ببینید، همه ی این اختلاف نظرها بخاطر اینه که ما هیچکدوم تو یه شهر زندگی نمی کنیم. هر شهری رسم و رسوم های خاص خودشو داره. منم مثل شما یه دخترم، با همه ی حساسیت های یه دختر. اما چون تو شهر ما این موضوع جا افتاده، بخاطر همین دخترا زیاد رو این موضوع حساس نمیشن.
اگر تو کامنت ها دقت کنید فقط دخترانی در مقابل این موضوع مقاومت نکردن که تو شهرشون این رسم وجود داره.

ولی از نظرات شما متوجه شدم که تو شهرهای کوچیک تر این کارو نمیکنن. حتی بعضی از دوستان اشاره کردن که اولین بار هست اینو میشنون، چه برسه به اینکه عملی هم بشه. پس کاملا طبیعیه که پذیرفتنش براتون سخت باشه.

من خودمم ترجیح میدم خانواده پسر این برگه رو ازم نخوان و من خودم بعد از عقد، با اختیار خودم این کارو انجام بدم. ولی با این حال چون این قضیه برام جا افتاده ست، اگر خانوادش بخوان هم زیاد حساسیت نشون نمیدم.

از یه طرفم بهشون حق میدم. همیشه اینو تصور میکنم که خودم یه برادر دارم که میخوایم براش زن بگیریم. وقتی از این دید بهش نگاه میکنم می بینم رو این موضوع حساسم. یعنی برام مهم میشه این قضیه.
تو شهرهای کوچیک تر، آدما بیشتر همدیگه رو میشناسن. ولی تو شهرهای بزرگ تر سخته.

یه صحبتم با آقایون داشتم. جدای از قضیه ی رسم و رسومات شهرها، یکی دیگه از دلایلی که باعث شد بچه ها بیشتر مقاومت کنن این بود که شما شدیدا اصرار به پزشکی قانونی داشتین. بهتر بود به جای این کلمه از "متخصص زنان" یا "دکتر" استفاده میکردین. باور کنین من خودم که زیاد رو این موضوع حساس نیستم، با شنیدن اسم پزشکی قانونی اصلا به هم ریختم. به قول مهتاب آدم احساس خلافکار بودن بهش دست میده. چون معمولا آدمای عادی نمیرن اونجا. اکثرا کسانی میرن اونجا که یه مشکلی دارن.
اسم پزشکی قانون یه جور بار منفی داره که آدمو میترسونه. از یه طرف تعدادی از بچه ها این رسمو تو شهرشون ندارن، از یه طرفم اسم پزشکی قانونی میاد وسط، خب حق بدین مقاومت کنن.

اما حرف آخرم:
بچه ها ما تو شهرهای مختلفی زندگی می کنیم، با فرهنگ های مختلف. پس سعی کنیم هیچ چیزی رو به هیچکس تحمیل نکنیم. چه دخترا چه پسرا. بخاطر همین فرهنگ های متفاوتمون میایم به هم توهین می کنیم، همدیگه رو ناراحت می کنیم، دل همو می شکنیم. اونم فقط بخاطر اینکه چیزی رو به طرف مقابلمون بقبولونیم که تو فرهنگ اونا این موضوع جایی حتی برای صحبت نداره، چه برسه به عملی کردنش. پس به عقاید همدیگه احترام بذاریم.

اما با وجود همه ی اینا، من بازم به خواهرای عزیزم پیشنهاد میکنم خودشون حتما برن این برگه رو بگیرن. ضرر نمیکنن. نهایتش اینه که پاره ش می کنین میندازین دور :)


۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۸ عباس به ..
سلام خواهرم شما هم اینقدر بدبینانه قضاوت مکن حالا تعدادی مرد راخیلی تلقی نکن درانتخابت دقت کن حالا زندگی همه اش هم خوشی نیست فراز ونشیب های زیادی دارد ما اومدهایم یک زندگی زیبا وبرپایه عشق ودرستی را بسازیم پس باشنیدن تعدادی ازنظرات کاربران درفضای مجازی تحت تاثیر قرارنگیر همه مردها که اهل صیغه نیستن همه انها دنبال پزشک قانونی نیستن اما درموردرابطه مقعدی نمی توانم امار دقیقی بدهم چون ان یک میل درونی است

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۴ تینـــــــــــا به ahmad
من حرف شمارو کامل متوجه میشم
اینکار چه قبل و چه بعد انجام بشه
هردوش یکیه فرقیم نداره
با اینکار به همسرت میخای بگی من بهت شک دارم...
اصلا خودت دانی به ما چه...
ولی من اگه یه پسری ازم همیچین تقاضایی داشته باشه برگه سلامتو براش تهییه میکنم موقعی که میخام بهش بدم برگه رو مچاله شده با ضرب میزنم تو صورتش و از زندگیم محوش میکنم...

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۷ احمد بنائی
به تیناخانوم:

(اینکار چه قبل و چه بعد انجام بشه
هردوش یکیه فرقیم نداره
با اینکار به همسرت میخای بگی من بهت شک دارم...)


سلام.
همونطور که بقیه خانوما هم گفتن و من هم نظرم همینه بهترین کار اینه که برای تشخیص نوع بکارت به یک ماما یا متخصص زنان معتمد مراجعه کنید تا بعدا نه کسی بتونه بهتون شک کنه نه کسی بهتون تهمت بزنه نه کسی در حقتون نامردی کنه تا دوران عقد و حتی شب زفاف راحت تر باشید با دونستن نوع بکارت و...

این یک توصیه کاملا برادرانه به شما و بقیه دخترها بود.

موفق باشید.

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۳ عباس به سامان
سلام برادردرتعجبم که شما دراین پست نظری ندادی مگر نمی بینی چگونه حیثیت دختران بی گناه لگد مال می شود ویه عده شکاک به این بانوان عزیز توهین میکند وبه انان برچسب اتهام به زنا می دهند مگر خلاف ان از طریق پزشک قانونی اعلام شودپس شما احساس مسولیت نمی کنی داداین همه دختر درامده پس بیا واز حیثیت پایمال شده انان دفاع کن نکند جایگاه لگد مال شدن حیثیت زن عوض شده است

۰۲ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۰ احمد ...
چرا نظرم ثبت نشد اقای نجفی؟

اقا عباس بهتره به جای اینکه تیکه بندازی و خودتو برتر بدونی و از خدا و پیغمبر استفاده کنی و در مورد همه چی اظهار نظر کنی، خطاب به کسی که در موردش نظری داری حرف بزنی تا جوابتو بگیری. این کارت گناهه اقای مسلمون تمام

۰۲ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۱ عباس به احمد
سلام نمی دونستم شما نماینده ایشون هستی

۰۳ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۰ .........
خدا رو شکر انگار قضیه ی این برگه هم ختم بخیر شد D:

۰۳ آذر ۹۳ ، ۰۲:۵۸ تهرانی
هه جالبه بعضی ها از خدا و پیغمبر روایت میگن ولی به هیچ کدوم عمل نمیکنن
بعضی از دوستان راجع به اخلاق اسلامی و برخورد با دیگران هم تحقیق بکنند بد نیست .ادم نباید فقط یک جنبه ازدین رو "اونم فقط برای دیگران ببینه " دین قسمت های مختلفی داره 
خدایا به ما قدرت بصیرت در دینت را ااعطا فرما
مخاطب خاص...

۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۵ احمد ...
به تهرانی:

سلام.

عزیزم مجبوریم تحملشون کنیم. خدا جای حق نشسته... اگه اینا درست بودن که الان وضعمون این نبود...صبر باید کرد که سحر نزدیک است...

موفق باشی داداشی گلم

۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۲:۲۳ محدرضا.
من مخالف این کار بودم اما الان که موضع گیری شدید خانم ها رو می بینم شک کردم حقیقتش،حتما یه چیزی هست که اینقدر ازش ترس دارند وگرنه آن که را پاک است از محاسبه چه باک است؟؟؟؟؟؟؟؟
اما چون با این کار هم خیلی موافق نیستم تصمیم می گیرم اصلا ازدواج نکنم،تحمیل تنهایی خیلی راحت تره تا تحمل این شک که تمام عمر مثل خوره می افته به جونت.
دخترها هم اینقدر برگه ها رو بکوبن تو صورت خواستگار تا موهاشون همرنگ دندون هاشون بشه.

۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۴ به محمد رضا
ما هم با این کار مشکلی نداشتیم به شرطی که خودمون بگیریم نه اجباری
وقتی واکنش یه سری از اقایونو دیدیم که همش پزشک قانونی پزشک قانونی میکنن انگار که با یه مجرم طرفن باعث شد در مقابلشون جبهه بگیریم!
شما خودتو رو بذار جای دختر اگه یکی بیاد بگه من تو رو باید ببرم پزشک قانونی تا مطمئن بشم زناکار نیستی در حالی که معلوم نیست خوش چیکاره ست چیکاری میکردی چه واکنشی نشون میدادی؟

۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۴ به محمد رضا
شما اگه یکم انصاف داشته باشین و خودتونوبذارین جای دخترا حال اونا رو درک میکنین
اگه برای شما تحمل تنهایی خیلی راحت تره تا تحمل این شک برای منم تحمل تنهایی راحتره تا زندگی با یه ادم شکاک.
چرا فکر میکنین دخترا باید پذیرای هر گونه توهینی باشن برای ازدواج کردن؟
انشالله وقتی ازدواج کردین وقتی دختر دار شدین وقتی دخترتونو بزرگ کردین خواستین شوهرش بدین وقتی خواستگار با طلبکاری هر چی تموم تر اومد و بهتون گفت دخترت رو بدم ببرم پزشک قانونی ببینم زناکار نبوده وقتی خودش معلوم نیست قبلنا چیکارا کرده با چند نفر رابطه داشته اونوقت شاید حال ما رو درک کنین.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۴ محدرضا.
ببینید این حرفتون که به شرطی که خودمون بگیریم نه اجباری نمونه بارز پارادوکسه (معنی پارادوکسو حتما بلدید مثلا شب آفتابی)،شما میگی به شرط،بعد میگی خودمون بریم نه اجبار!!! اگه کسی این شرطو بگه خب شما به پای همون اجبار میذارین دیگه و این همه واکنش منفی که اینجا نشون دادین نشون میدین،خودتون که واسه خودتون شرط نمیذارین،طرفتون بهتون میگه؛اگر هم خودتون به میل خودتون قرار باشه بگیرین پس یعنی مشکلی باهاش ندارین،اگه واقعا ندارین پس چرا این همه جبهه گیری و مقاومت و گاردگیری؟؟؟؟پس چرا این همه داد و بیداد شد که داره به دخترا توهین میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درمورد پزشک قانونی هم خب این یه ذهنیت غلطه که مجرم رو می برن اونجا،فکر کن یه بنده خدایی فوت شده ولی مرگش مشکوکه،احتمال قتل هست،می برنش پزشک قانونی،به نظر شماها پس این توهین به مرده س و یا چون بردنش اونجا پس مجرمه یا ظالمه؟؟؟؟؟؟؟؟
درمورد زناکار هم من واقعا متاسف میشم این کلمه رو درمورد خودتون به کار می برین،مقصرشم آقای عباسه که با وارونه جلوه دادن حرف آقای احمد،ذهن شما دخترا رو مغشوش کرد؛کی گفته می بره تا مطمئن بشه زناکار نیست؟؟؟؟؟شما میگی مطمئن نیست زناکاره پس شک داره زناکاره!!!! واقعا ما پسرا یه همچین حرفی زدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بده که یه همچین حرف زشتی رو میذارین تو دهن ما بعد هم خودتون میکوبین تو دهنمون.
حرف احمد آقا خیلی واضحه،من نمیدونم چرا شما اونو اتهام به زنا برداشت کردین،ایشون میگن دختر پاک،یه پارچه خانم،مومن،همه چی تموم ولی شب زفاف خونی نیومد،پسر چه بخواد چه نخواد شک میکنه،اون وقت دو حال داره یا خودشو میزنه به بی خیالی که درنتیجه خیلی بی غیرته یا اینکه شک تا آخر عمر باهاشه و اون زندگی واسه ش جهنم میشه.ما میگیم احتمالش هست که این اتفاق بیافته،آدم عاقل که احتمالشو میده و راهش هم هست که پیشگیری کنه چرا نکنه؟؟؟؟؟
خداوکیلی این حرف توهینه؟؟؟؟؟؟؟ این حرف اتهام زنا هستش؟؟؟؟؟؟ این یعنی شکاک و بددل بودن؟؟؟؟؟؟؟؟
ما نمیگیم زناکار میگیم فریبکار،اینها با هم خیلی فرق دارن خواهرهای گل من،یعنی ممکنه یه دختری تو نوجوانی و غفلت یه خطایی کرده اشتباه کرده و واقعا هم از اشتباهش پشیمونه و ممکنه بیشتر سرزنشو خودش نسبت به خودش داشته باشه ولی زناکار نیست اما در هر صورت فریب کاره،پس خواهشا و لطفا یه همچین حرف زشتی رو تو دهن ما نذارین.
شما می فرمایین خودتو بذار جای دختر،خداوکیلی اصلا مگه غیر از اینه که این کار نه فقط به نفع پسر که به نفع هر دو طرفه؟؟؟؟؟؟
خداوکیلی اگه دختر این کارو قبول کنه ضرر میکنه؟؟؟؟؟ به خدا همه ش نفعه همه ش،هیچ ضرری درش نیست.
حالا شما خودتو بذار جای خواهر پسر،خداوکیلی در این موضع که باشی دوست نداری از سلامت همسر آینده برادرت کاملا کاملا مطمئن باشین و حتی به اندازه یک نوک سوزن شکی نداشته باشین و خوشبختی برادرتونو ببینین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۹:۵۱ عباس به محمدرضا
سلام ببین برادرباالقاب بازی نکن حالا با توجیه کردن ولفاظی چیزی عوض نمیشه عباس هم چیزها را وارنه نمیگه بلکه این شمایید که مچتون باز میشه واقعا اگر دخترها از بی شوهری تلف بشن واقعا شرف داره که همسر چنین افرادی بشن چون امروز پزشک قانونی فردا پرینت مخابرات پس فردا رفت وامد با فامیل ممنوع هفته بعد درهااز پشت قفل وخانم زندانی محترمانه برید دختر خانم ها به خودتان رحم کنیدخواستگارتاپ پزشک قانونی از دهانشان درامد با تی پا بیرونشون بیندازید

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۰۹ به محمد رضا
اقا شما چرا اینقدر دوست دارین خودتون رو بپیچونین؟
تهمت زناکاری نیست پس چیه؟فریبکاری دیگه چیه؟
از نظر تعریفی در اینجا فریبکار قبلا کسی بوده که زناکار بوده و الان میخواد فریب بده  شما میایید ابروش رو درست کنین میزنین چشمشم نابود میکنین.
وقتی این درخواست از طرف پسرا باشه و فقط با گرفتن این گواهی به ما  اعتماد میکنن یعنی اینکه شماها زناکارین مگه اینکه خلافش ثابت بشه.
اره پزشک قانونی یه توهینه چرا وقتی متخصص زنان هست پزشک قانونی؟ چه چیزی رو میخواین با پزشک قانونی ثابت کنین؟
اینجا یه توهینه دیگه هم میکنین میگین شما زناکار که بودی هیچی رفتی پردتو دوختی میخوای فریب هم بدی علاوه بر قسمت جلو از پشت هم رابطه داشتی و اینم باید پزشک قانونی ثابت کنه!
چرا ما باید در مقابل این توهین ها سکوت کنیم و از خودمون واکنشی نشون ندیم؟
من قبلا هم گفتم برادرم از همسرش گواهی نخواست با اینکه اونا اصرار داشتن با اصرار زیاد اونها پیش یه متخصص زنان رفتن نه پزشک قانونی! اونم متخصص زنانی که اونا تعیین کرده بودن.
من به عنوان خواهرش هیچ وقت چنین حقی به خودم نمیدادم که به همسرش بگم باید پاکیت رو برای ما ثابت کنی! مگه برادرم پاکیش رو برای اون ثابت میکرد که ازش چنین در خواستی داشته باشه؟
در اخر هم ما دخترا اگه به خودمون باشه برای اطلاع از نوع پرده و همین که چون اغلب این وسط دوران عقد هم هست برای احتیاط هم شده خودمون میگیریم ولی اگه از طرف شما پسرا این در خواست داده بشه مخالفت میکنیم
به دلایل زیر:
این ادم به احتمال زیاد ادم خیلی شکاکی هست.
یا از اوناست که رفتن همه کاری کردن الان به همه بدبینن و میخوان مطمئن بشن که این هم مثل دوست دختراش نبوده. 
وقتی خودش ثابت نمیکنه ادم پاکیه چرا من باید ثابت کنم تقاضای غیر منطقی هست. 
ادم خودخواه و حق به جانب طلب و توهین کننده ای هست.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۰ احمد ...
به محمدرضای عزیز:

بابت توضیحات بسیار واضح و روشنگرانتون ممنونم. بهتره دیگه با بعضیا بحث نکنی. خانومای گل فهمیدن منظور من چیه. به بقیه کار نداشته باش.

موفق باشی.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۳ محدرضا.
عباس خان،با گرفتن دست پیش که مبادا پس بیافتی چیزی عوض نمیشه،من حرف خودم رو صریح و واضح گفتم،از حرف احمد هم همینه که اگه نباشه خودش و البته خودم زبون دارم و همچنین توانایی بیان کردنشو،احتیاجی نیست شخص سومی نخود آش بشه و وصی آدم زنده بشه و گفته ها رو تفسیر کنه درحالیکه همه چیز صریحه و احتیاجی به مفسر و خاله خاک انداز نداره!
<مچتون باز میشه> !!!!! فکر کنم شما زیاد فیلم پلیسی نگاه میکنی
شما نگران دخترها نباش،آدم زنده وکیل وصی نمیخواد،خودشون الحمدلله بلدند مباحثه کنند،شما اینطوری به جاشون صحبت میکنی و اونها رو هیچی حساب میکنی،خیلی توهین زشتی میکنی بهشون،حتی بدتر از به قول شما توهین برگه سلامت!!!
درضمن اون مواردی که فرمودین به احتمال قریب به یقین یا زاییده یک ذهن بیماره یا تجارب شخصی شما،در هر دو حال پیشنهاد میکنم این اعوجاجات فکری رو چه فقط در یک ذهن بیمار بال و پر گرفته باشه چه به منحصه ظهور رسیده باشه،برای خودتون نگه دارین،مخصوصا اینکه یکی از دلایل بنده درمورد شکاک نبودن پسری که درخواست برگه سلامت داره همینه که اگه شکاک باشه فقط به این مورد شک نمیکنه،به خیلی چیزهای دیگه هم شک داره (البته نه اینهایی که شما گفتین چون بنده خدا رو شکر ذهن یا تجربه شما رو ندارم)پس نمیشه گفت طرف شکاکه
آقای نجفی لطفا بی کم و کاست منتشر کن تا حق مطلب و بنده ادا بشه.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۹ به محمد رضا
ترس چی؟
شما فکر میکنین دلیل مخالفت ما اینه که حتما یه کاری کردیم که میترسیم بر ملاء بشه و علت مخالفتمون اینه!
من که از این تهمت شما نمیگذرم!
ان که حساب پاک است از محاسبه چه باک است!
دلیل مخالفت من یه چیز دیگه ست 
شما فرض کن تو خیابون یکی همینطوری میاد به شما تهمت دزدی میزنه میگه باید با من بیای بریم کلانتری تا برای من اثبات کنی که دزد نیستی
ایا شما همینجوری سرتون رو میندازین میرین کلانتری ایا از این کارش ناراحت نمیشیین باهاش مخالفت نمیکنین؟ بهش نمیگن اگه فکر میکنی من دزدم با دلیل و مدرک شما اثبات کن من دزدم نه اینکه من برای شما ثابت کنم که دزد نیستم چون شما چنین ادعایی کردی!
ایا شما این ادم رو به حال خودش رها نمیکنین و نمیرین 
حالا ما چطوری چنین شخصی رو به راحتی تهمت میزنه به عنوان شریک زندگیمون انتخاب کنیم؟

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۴ عباس به محمدرضا
سلام ممنون هرانچه استحقاق خودت بود به بنده نسبت دادی خوب البته از یه ادم بیمار هم بیشتر توقع نیست خداوند بیماران روحی را شفا عنایت فرماید

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۱ احمد ...
به به محمدرضا:

ببین خواهرم حرفات پر از تناقضه، انگار داری لجبازی میکنی. الان روی صحبتت با کیه؟والا اینجا به جز اقای اوه مای کامپیوتر که دلایل شخصی داره در این مورد و فقط درمورد کیس خودش حرف میزنه، بقیه پذیرفتن که چنین پیشنهادی رو به همسرشون نمیدن و دیگه از لفظ پزشکی قانونی استفاده نمیکنن و منظورشون همون متخصص زنان هست.

پس بهتره خودتو کنترل کنی چون این بحث تقریبا تموم شد، فقط نمیدونم چرا شما شبهاتی رو میگی که اول بحث بود و در اخر برطرف شد. پس انگار جز نظر خودت بقیه نظراتو نمیخونی!

موفق باشید.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۷:۳۵ دختر خانوم

پس از سلامت آقیون چه طور میشه مطمئن شد؟؟؟

 

نه دیگه اشتباه می کنید! اینقدر ساده نباشید لطفا! چرا شما آقایون همه چیز رو یکطرفه و برای خودتون میخواید؟؟؟

قبلا هم گفتم خانمی که بخواد به همسرش خیانت کنه یا اونو فریب بده دیر یا زود این کار رو میتونه بکنه! پس آقایون اگر خودتون پاک هستید و انتخابتون هم اصولی بوده و...به پاکی همسرتون بیخود شک نکنید همون کاری که ما خانوما میکنیم! ولی اگر در گذشته شما مسائلی بوده و...انتظار بیجایی هست که از خانومتون توقع داشته باشید به صرف خانوم بودن صد پله فرشته تر از شما باشن!

خانوم اگه خودش به خاطر جلوگیری از مشکلات بعدی بره و این برگه رو بگیره یک مسئله هست ولی اگه شما ازش بخواین قطططعا عواقبش ناخوشایند خواهد بود!

  لطفا نظرم رو تایید کنید آقای مدیر وبلاگ.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۵ SIIH
بله آن که پاک است از محاسبه چه باک است
اما محاسبه با توهین بحثش سواست
تو اون پست از آقایون پرسیدن از لمس مقعد لذت میبرن اومدن میگن زنا روشونو زیاد نکن ال نکن بل نکنن،هروقت مردی بهش بر نخورد معاینه مقعد شه،در خواست معاینه کنه
ضمنا دختری بخاد پسری رو دور بزنه انجامش زیاد سخت نیس

همه جا کمی زیر میزی بدی جواب اونی میشه که میخای مخصوصا بخش دکتر زنان ک تیم جراحی هزینه جدا داره و دکتره خودش علنا میگه چقد پول میخاد



۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۸ *
بچه ها دیگه خیلی دارین کش میدین این بحثو :|

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۷ بوی یاس
من نمیدونم چرا شما اونو اتهام به زنا برداشت کردین،ایشون میگن دختر پاک،یه پارچه خانم،مومن،همه چی تموم ولی شب زفاف خونی نیومد،پسر چه بخواد چه نخواد شک میکنه،اون وقت دو حال داره یا خودشو میزنه به بی خیالی که درنتیجه خیلی بی غیرته یا اینکه شک تا آخر عمر باهاشه و اون زندگی واسه ش جهنم میشه
اقا محمد رضا این حرف برای شماست قبول دارین دیگه
حالا شما شب زفاف از این دختر یه پارچه مومن خانم اگر خونی ندیدی بهتر نیست حسن ظن داشته باشی و بگی شاید ارتجاعی بوده یا در حین یه اتفاق از بین رفته یا از این نوع حدسیات و اونوقت این دختر مومن و خانم رو پزشک قانونی نبرین .نه اصلا حرف شما درست فریب خورده اونم در گذشته ولی ملاک حال نیست مگه؟ پیش خودتون فکر کنین و بگین شاید هم فریب خورده و توبه کرده و درست نیست ابروشو ببرم . حالا شما که اینقدر خوبین و نسبت به دخترها لطف دارین چرا وقتی میگین شب زفاف خونی ندیدم بهش شک میکنم شک میکنین که قبلا شاید خلافی کرده دیگه خداوکیلی همون اول این فکر به ذهنتون نخواهد رسید؟البته همه این حرفای من برای یه دختر مومن و خانم هست نه برای یه دختری که رفتارو حرکاتش جنس مخالف رو طرف خودش میکشه.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۸ به محمد رضا
دیگه این بحث بی فایدس
من هیچ تناقضی تو حرفای خودم نمبینم این شمایین که سعی نمیکنین حرفای منو متوجه بشین.
شما برو هر کار خواستی بکن.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۶ احمد ...
به بوی یاس:

سلام.

به نظرتون همون دختر غیرمومن هم اگه بخواد نمیتونه جوری رفتار کنه که اصلا بهش شک نکنی؟

باز داره همون بحث پیش میاد که بکارت نداشتن انگار عیب نداره. در واقع شما تلویحا همین رو تایید میکنید.

از شما انتظارم چیز دیگه ای بود خانوم بوی یاس...

فقط به خانومای مجرد میگم اگه یه پسر پاک گیرتون بیاد که اهل این جور چیزا نباشه مکان نداره به ندیدن خون شک نکنه... حتی یه ذره.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۴ محدرضا.
اول اینکه چرا همه میزن به محمدرضا؟؟؟ من نمیدونم با یه نفر طرفم یا چند نفر و هرکدوم رو چطوری خطاب کنم تا مخاطبم مشخص بشه.خب اسم بنویسن بعد توی نظر بگین به محمدرضا،البته لطفا.
به  به محمدرضا: ببین خواهرم اولا شما همونطور که قبلا عرض کردم داری حرف میذاری تو دهن بنده بعد هم محکوم میکنی و سعی دارین با خودزنی نظرتون رو القا کنین.
دوما خیلی دارین احساساتی و به دور از منطق مباحثه میکنین،من اولش گفتم با این کار مخالفم همچین حرفی نمیزنم ولی دارم به نتیجه میرسم قید ازدواج رو هم بزنم بعد از اون هم گلومو پاره کردم گفتم هیچ تهمتی نزدم،این حرفهای سخیف رو تو دهن ما نذارین که هیچوقت از زبون ما صادر نمیشه و کاملا برائت جستم،ولی ولی ولی شما باز میای و همون حرفهای قبلی رو بعضا حتی با غیظ و غضب تندتر مطرح میکنین!!!!!به قول احمدآقا انگار اصلا نظرات دیگران رو نمیخونین.
و سوم اینکه خلط مبحث نکنین لطفا،اگه کسی همینطوری بیاد بگه بریم کلانتری مسلما ناراحت میشم نمیرم اما اگه دستم اتفاقی دم جیبش بوده بهش حق میدم شک کنه با کمال میل میرم.دقت کنین بهش حـــــــق میــــــدم،یعنی اگه معذرت میخوام خونی در کار نبود حق میدم شک کنه.OK؟؟؟؟؟

به  عباس: خواهش میکنم عباس خان،ولی اینو همیشه خیلی خوب یادتون باشه که چیزی که عوض داره گله نـــداره.

به دخترخانم: من نمیدونم چطوری مشخص میشه اما طرف دختر هر آزمایشی بخواد من قبول میکنم هرجا هم بخواد میرم حتی اگه قله قاف باشه،اما چیزی که هست انگار شما هم مثل به محمدرضا به قول احمد اصلا نظر منو نمیخونین و فقط حرف خودتونو میزنین،منم همه حرفتونو درمورد فریبکاری قبول دارم بخاطر همین هم گفتم دختر پاک و مومن ولی متاسفانه کسی جواب من رو درمورد ندیدن خون نداد،درواقع همه صورت مسئله رو پاک کردند،تنها کسی هم که اشاره کرد بوی یاس بود که ایشون هم دعوت به بی غیرتی کردند!!!!

به SIIH: شما ماشاءالله خیلی فعال و پیگیر هستین هااااا (خخخ).از شما هم خواهش میکنم به روش :به محمدرضا: خودزنی نکنین،توی اون بحث مقعد حالا یه نفر اومد یه حرفی زد رفت،بسطش ندین به کل آقایون،اتفاقا اون بحث برام خیلی جالب بود چون بعد از 28 سال فکرشم نکرده بودم حالا چطور به ذهن اون خانم رسید خدا عالمه و خیلی خیلی خندیدم و یه نظر هم گذاشتم که متاسفانه به لطف کج سلیقگی جناب نجفی تایید نشد!!! (البته جناب نجفی،جسارتا عرض میکنم هااا) :)) 

به بوی یاس: اول نظرتون رو که داشتم میخوندم گفتم خدایا یه همچین دختر با ادراکی نصیب من کن بعد که رسیدم جلوتر فهمیدم این حرف خودمه که کپی پیست شده (شکلک خنده بسیار شدید)
ببینین شما چندتا پیش فرض از خودتون دارین که نمیدونم به چه دلیلی به حساب ما میذارین.یکیش همین آبروی طرف رو بردنه! حالا کی گفته کسی میخواد آبروی طرفو ببره؟؟؟؟؟؟؟ یا اینکه میگین اگه بعدا شک کنه پس قطعا از اولش شک داشته!!!!!!!! خب آخه خواهر گلم،من اگه از اولش شک داشته باشم که حتی یه قدم هم پا پیش نمیذارم.
اما اون که فرمودین حسن ظن داشته باش شاید فریب خورده ولی توبه کرده خب دارین حرف خودم رو به خودم می زنین که برمیگرده به همون بحث فریب کاری که عرض کردم.گفتم اگه اینطوری باشه و نگه یا مثلا بعدا بگه ارتجاعی بود!!! این آدم فریب کاره،ایشون باید قبل عقد بگه حالا دیگه اون تصمیمش با پسره که قبول کنه یا نه اگرم نکرد هیچ آبروریزی ای نداره میگن با هم تفاهم پیدا نکردیم به درد هم نمیخوریم والسلام که البته اینها ربطی به دخترهایی مثل شماها نداره،حرف ما احتمال بعد از زفاف بود که عرض شد.

واااای خدا پدرم دراومد،فکر نکنم پیامبر هم واسه ارشاد مسلمونا اینقدر سختی کشیده باشه خخخخخ

۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۴ عباس
سلام ابلیس هم به راحتی جا خالی نمی کنه ابلیس هم برای گمراهی ازترفندهای زیبا وارد می شود البته کمک کردن به ابلیس هم می تونه زحمت اونا کم کنه چون بعضی ها مفت ومفت درخدمت شیطانند

۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۱ محدرضا.
بوی یاس،من به چیزی که احمد آقا گفت اصلا فکر نکرده بودم،ایشون راست میگه شما تلویحا مهم نبودن باکرگی دختر رو تایید میکنین،بنده هم خانمی مثل شما اصلا توقع نداشتم (شکلک سرخورده اجتماعی  خخخخخخ)
با جمله آخرشون هم کاملا موافقم:
فقط به خانومای مجرد میگم اگه یه پسر پاک گیرتون بیاد که اهل این جور چیزا نباشه حتی یه ذره هم امکان نداره به ندیدن خون شک نکنه... حتی یه ذره.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۳ به محمد رضا
من دیگه حرفی با شماها ندارم من نه با عصبانیت جواب دادم نه خواستم لجبازی کنم 
فقط خواستم با مثال و توضیح یه ذره حال دخترا رو در مقابل این درخواست درک کنید اما انگار...
و بدونید پسری حق چنین درخواستی رو ندراه به دلایلی که گفتم.
شما میدونی و همسر ایندت منم میدونم و همسر ایندم.
من فقط موندم تو گذشته نه متخصص زنانی بود نه چیزی وقتی زنی تو رابطه ببخشید خونریزی نمیکرد (به علت اینکه پرده خیلی از خانما بدون خونریزی پاره میشه ) چیکارش میکردن! حتما اقایون با این شکاکیتشون مینداختنش تو تنور میسوزوندنش!
"واااای خدا پدرم دراومد،فکر نکنم پیامبر هم واسه ارشاد مسلمونا اینقدر سختی کشیده باشه خخخخخ"
دقیقا منم همین فکر میکنم!:))

۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۲ به محمد رضا
"من مخالف این کار بودم اما الان که موضع گیری شدید خانم ها رو می بینم شک کردم حقیقتش،حتما یه چیزی هست که اینقدر ازش ترس دارند وگرنه آن که را پاک است از محاسبه چه باک است؟؟؟؟؟؟؟؟"
من حرف تو دهن شما نمیذارم شما این رو خطاب به مخالفین گفتین به نظرتون تهمت نیست؟!

۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۱:۰۶ 2
حالا میبینم این توضیحات لازم نبود باید همون کاری رو بکنیم که اقای نجفی فرمودن بدون هیچ توضیحی.

۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۱:۵۵ اوه مای کامپیوتر
دوستان وقت بحث تمااااااااااااااااااااااااااام_______________________________________
لطفا برگه های معاینه را ببرید بالا  ههههههه :)))))
هرکسی به بکارت اهمیت میده ، از خانوادش بخواد بعد از تحقیقات بسیار و توکل به خدا ، 
به گونه ای کاااملا محترمانه و به دور از اتهام یا رفع شک ، فقط برای تعیین نوع پرده ، 
در مراحل نهایی خواستگاری ، به خانواده ی عروس خیییییییلی غیر مستقیم بفهمونه که
بِدَهند عروس را ببریم یه جایی و بیایم ")
البته قبلش کلی ناز عروس خانم رو بخرند و منّتش را بکشند تا با رضااااااایت قلبی خودش ، بیاد .
والسلام .
دیگه هم بحث را همیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن جــــــا  تمام نمایید . با تشکر از همگی .
خوشبخت و موفق باشید .
خداوند پشتیبان و محافظتان .

۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۷:۳۶ محدرضا.
به  به محمدرضا:
هرچند دست از لجبازی برنداشتین اما خیلی خوبه که از عصبانیتتون کم کردین،تشکر میکنم.
متاسفانه باز شما بدون درک نظر من حرف خودتونو میزنین،من گفتم مخالفم و نباید همچین درخواستی کرد ولی باز شما میگی بدونید هیچ پسری حق چنین درخواستی رو نداره!!!!!!!!!!!! عاجزانه خواهش میکنم وقتی اسم محمدرضا. رو می بینین نظرش رو هم بخونین نه اینکه تا اسم رو دیدین شروع کنین به نوشتن.
من حال دخترا رو درک میکنم اما شما و بوی یاس و بقیه یعنی کلا خانمها وقتی شوهرشون دو روز پیاپی دو ساعت دیرتر بیاد خونه،بهش شک میکنین و به قول معروف پدر پدر صاب بچه ش رو درمیارین که تاحالا کدوم گوری بودی و چه غلطی میکردی و غیره.وقتی شما با دو ساعت تاخیر به مردتون شک میکنین چطور توقع دارین مرد از ندیدن خون کسی که قراره بالاترین ناموسش باشه شک نکنه؟؟؟؟
اون نقل قولی که از بنده داشتین هم قبلا توضیح دادم راجع بهش.بازم خواهش میکنم علاوه بر اسم بنده نظر بنده رو هم بخونین.گفتم شاید ممکنه چه اتفاقاتی افتاده باشه،مثلا توی بچگی خودش آسیب زده باشه،فکر نمیکنم این تهمت باشه،درسته؟؟؟؟
لطفا پیش فرض های ذهنیتون رو اصلاح بفرمایین.

۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۷:۴۴ محدرضا.
به به عباس خان!! سلام علیکم.احوال شما؟؟؟
از آدم کینه ای متنفرم،آدمی که منطقتش ته کشیده ولی چون کینه کرده بازم دست بردار نیست اما با این حال: عباس داداش فدایی داری

۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۹:۴۲ دختر خانوم
مخاطب من به طور خاص شما نبودید آقای محمدرضا. منظورم همه آقایون بود به خصوص آقایونی که ظاهرا همه چیز براشون خلاصه شده در این برگه اون هم انتظار دارن طرفشون حتی اگه خانمی هست که با تحقیق و عقلانی انتخابش کردن، حتما این "تائیدیه" رو داشته باشه! شخصا بعد از عقد از همسرم دعوت خواهم کرد برای معاینه مراجعه کنیم تا اطلاعات ایشون هم در مورد ویژگی های من بیشتر بشه ولی نه برای گرفتن تائیدیه! قطعا خانم هایی مثل من صددرصد به خودشون مطمئن هستن و اصلا اونچه که اونا رو حفظ میکنه اعتقاداتی خیییلی فراتر از این حرفاست ولی اگر همسری که به خاطر نجابت من به خواستگاریم اومده برگرده و علنا اصرار کنه که قبل از عقد ال و بل واقعا قلبم میشکنه مگر اینکه آقایی خانمی رو انتخاب کنه کنه که خودش هم از اول بهش شک داره که... در اینصورت قضیه خیلی پیچیده است.

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۱ احمد ...
به 2:

شما اینکارو بکن تا ترشی بندازت... منطقم خوب چیزیه...

به اوه مای کامپیوتر:

دوستان وقت بحث تمااااااااااااااااااااااااااام_______________________________________
لطفا برگه های معاینه را ببرید بالا  ههههههه :)))))

یعنی دمت گرمممممممممممم.مردم از خنده.ههههههههه

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۰ SIIH
ب آقای محمد رضا
پیگیری من که ب حد شما نمیرسه،شکسه نفسی نفرمایید!!!
ببخشید شما تو این 28سال اصلا فک کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما خودت بهتون بر نمیخوره بگن مقعدتو معاینه کن؟؟؟
شاید نخوره ب ما چه!!!

میبینم ک جناب کامپیوترم ناظر فنی نامه اعمال شده!

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۸ یه پیشنهاد

دلم نمیخواست این رو مطرح کنم.

آقای اوه مای کامپیوتر و سایر آقایونی که به معاینه ی کامل و دقیق بسیار اهمیت میدید ذکر کرده بودید که از واژن و مقعد. به نکته ی خیلی خوبی اشاره کردید. لطف کنید خودتون هم برای دومی قبل از عقد مراجعه کنید و برگه رو ارائه بدید میدونید که متاسفانه جامعه ی امروز...اینطوری همسر آیندتون هم بیشتر پی به منطق افکارتون میبرن و راحت تر حاضرن شما رو همراهی کنن.

پس خانم ها، آقایون برگه های سلامت بالا لطفا!

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۲:۰۵ 2 به احمد
احمد اقا تو جمله من توهینی میبینید که زبونتون رو باز میکنین به توهین!
از این ترشی انداختن شما کلا میشه طرز فکر و سبک و سیاقتون رو فهمید.
متاسفم!
در هر حال من ترشی انداختن رو ترجیح میدم به اهانت به شخصیتم.
منطق جز اینه که وقتی کسی پاکیش رو برای شما اثبات نمیکنه لازم نیست شما هم براش اثبات کنی!
با شما دیگه حرفی ندارم.

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۹ محدرضا.
به 2:تقصیر شما نیست،خدا بگم این آقای نجفی رو چه کارش کنه :)

به کامپیوتر: آتیش نسوزون دوباره،ما رو هم داری به آتیش خودت می سوزونی،با اون افکار کج و ماوجت :)

به دخترخانوم: ببین خواهر گلم،با همه حرفهایی که تو آخرین نظر گفتی موافقم اما آخرش هیچکس به جز بوی یاس به سوال من و احمد آقا اشاره نکرد.اگه شب زفاف خونی دیده نشد،تکلیف پسر با دختری که قراره بالاترین ناموسش باشه چیه؟؟؟
درضمن توی نظر قبلی فرمودین:«خانوم اگه خودش به خاطر جلوگیری از مشکلات بعدی بره و این برگه رو بگیره یک مسئله هست ولی اگه شما ازش بخواین قطططعا عواقبش ناخوشایند خواهد بود!» حرف بنده و احمد آقا هم دقیقا همینه که درخواست برگه معاینه برای جلوگیری از مشکلات آینده است.حالا اینکه این چه منطقیه که شما دارین که اگه این حرفو ما بزنیم توهینه ولی اگه شما بگین آینده نگری و کار عاقلانه رو شما باید جواب بدین (امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام می فرمایند نگاه چه گفته میشود،نگاه نکن چه کسی می گوید)

به SIIH: به نظرتون جمله «توی این 28 سال اصلا فکر کردید؟؟؟» بی احترامی نیست؟؟؟ شما که هر چیزی رو توهین قلمداد میکنی،لطفا خودتون هم از توهین کردن به دیگران اجتناب کنید.

به یه پیشنهاد: با این حرف شما کاملا فهمیدم خواسته ای از طرف بعضی پسرها مطرح میشه کاملا حقه،کاملا.شما که دختری میگی پسر برگه معاینه بیاره که مبادا فلان باشه بعد چطور از پسر توقع دارین که یه همچین درخواستی نداشته باشه؟؟؟؟؟؟
یعنی خداوند موجودی خودخواه تر از شما آفریده؟؟؟؟؟؟
نظر:
سلام
بگو خدا آخر و عابتش رو به خیر کنه !

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۵ صابر
اقا ولکن اقا لکن .  پزشک قانونی میخواین چیکار بابا ... خون نیاد بهتره که بابا تمیز تمیز کارمونو میکنیم ... من موندم چرا انقد حساسیت نشون میدن بعضیا ... من اولین بار تو همینجا شنیدم پزشک قانونیو این حرفا .. تو دوربر ما که چنین چیزایی وجود نداره ..اگرم باشه ما از اینچیزا نمیخوایم .. اگر در شب زفاف هم خونی مشاهده نکنم بازم برام مهم نیست .. خب دختترو تحقیق کردم شناخت ازش پیدا کردم گفتم میخوامش دیگه .. دیگه شک و شبهه رو باس گذاشت کنار.

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۷ 2
واقعا اقای نجفی خدا خیرتون بده با این راه حلتون.:))

۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۳ 2
زمانی این شک جایز بود که پاره شدن همه پرده ها همراه با خونریزی باشه واگه غیر این اتفاق میافتاد باید شک کردولی وقتی خیلی از پرده ها بدون خونریزی از بین میرن دیگه ما اجازه نداریم به همین راحتی به کسی شک کنیم.
وقتی در مورد دختری کامل تحقیق کردی در مورد خودش و خانوادش ازش مطمئن شدی و ازدواج کردی دو حالت وجود داره یا خونریزی اتفاق میافته یا نه 
اگه نکنه احتمالا نوع پردش از اونایی هست که خونریزی نداره باز جایی شک وجود نداره چون در موردش تحقیق کردی اگه شما چنین ادعایی کردین که من بهت شک کردم دختر هم حق داره چنین ادعایی بکنه که بله منم به شما شک دارم  تازه میشین مثل ما دخترا که فقط با تحقیق بهتنون اعتماد میکنیم.
حالا نمیدونم مشکل شما پسرا چیه
میگین با تحقیق نمیتونیم بهتون اعتماد کنیم میگیم پس ما چطوری با تحقیق بهتون اعتماد کنیم؟
اونم پسری که نسبت به دختر ازادتره هر کاری میتونه بکنه از نظر نیاز جنسی کم تحمل تره نسبت به دخترا و تمایل زیادی به رابطه داره نسبت به دخترا کمتر مقید هستن و هر کاری کنن مشخص نمیشه
اما دخترا که محتاط ترن مقید ترن کمتر سراغ این کارا میرن اگه برن هم زود لو میرن خانوادشون مواظبن شما حاضر نیستید به همین راحتی اعتماد کنید با این اوصاف ما چطوری به شما مردا اعتماد کنیم با این همه ازادی؟
میگین برگه معاینه فنی بیارین تا اعتماد کنیم یکی میگه شما پسرا هم لطفا برگه معاینه مقعد بیارین در مقابل درخواست شما چنین درخواستی مطرح میکنه این کجاش خودخواهیه؟
خودخواهی این که به یکی بگی تو باید با تحقیق به من اعتماد کنی ولی من نه!
خودخواهی این که بگه تو باید پاکیت رو برای من اثبات کنی ولی من نه!
خودخواهی این که بگه گواهی سلامت باید بیاری ولی من نه!
حالا ببین کی خودخواهه.
چرا بهتون بر میخوره وقتی مثل خودتون باهاتون برخورد میکنیم؟!
این دیگه جواب اخر من بود هر چقدر میخواید بیاید به رگبار ببندید:) نه خودخواهانه عرض کردم نه غیر منطقی.
به سلامت.خوشبخت باشید. 

۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۵۱ دختر خانوم

ببینید آقای محمدرضا منظور من این هست که ممکنه بنده که خانوم هستم ببینم مثلا خانواده ی شوهرم یا اطرافیانشون طوری هستن که ممکنه در آینده حرفی چیزی بشه یا اینکه مثلا میخوام خودم اطلاعاتم بیشتر بشه برای دوره ی عقدم و...و برم و این برگه رو قبل از ازدواج بگیرم ولی اگه همسرم که انتظار دارم مثل یک انسان عاقل و بالغ حسابی قبل از اقدام به خواستگاری در موردم فکر و تحقیق کرده باشه، اونم قبل از عقد و در دوره ی خواستگاری چنین چیزی رو ازم بخواد بهم بر میخوره دیگه. خیلی از کارها رو خانوم خودش انجام میده ولی اگر همسر مستقیما و با اصرار ازش بخواد بهش بر میخوره خب واضحه! 

یه نکته دیگه هم هست: خانم ها خیلی خیلی خیلی حساس تر و ظریف تر از اون چیزی هستن که آقایون فکر میکنن. باور کنید خیییلی از مشکلات هم از همینجا ناشی میشه حتی بعد از ازدواج. من نظرم رو گفتم در این مورد وهر کس نظری داره ولی خواهرانه بهتون پیشنهاد میکنم اگر هم اصرار دارید چنین چیزی رو مطرح کنید با ظرافت تمام این کارو بکنید. با ظرافت تمام.

۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۸ آلما
دوستان همت کنید این پست بیاد تو سطر جدول خخخخخخخخخ

۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۹ احمد ...
بعداز این همه بحث، حرفتون دقیقا عینه توهینه...

۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۴ آلما
این پست به صدر جدول رسید!!! 
بزن دس قشنگه رو خخخخخخخخخ

۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۴ SIIH
ب علیرضا
این جمله من،بخاطر گفتن مثالتون درباره خانما تو اون پست بود! توهینی توش نیست سوال پرسیدم فکر کردید؟ اگه کرده باشید که توهین نمیشه جواب سوالمه،اگرم نکردید بازم توهین نیس و صلاح کار خویش را خسروان دانند،میشود!
و در جوابتون ب ی پیشنهاد،پیشنهاد خوبیه، من خودم قبلا از آقای نجفی خواستم پست کنه که آقایون آیا دختری معاینه مقعد ازشون بخاد چه عکس العملی نشون میدن و چرا ک پست نشد
اما دلیلی ک آوردید درباره بنده صدق نمیکنه همون فلان و فلانی ک گفتید،درواقع راضی هم بشه ک معاینه شه بنده معاینه شدنش قصدم نیس،فقط میخام ببینم طرف چه عکس العملی داره و معنی توهین رو بفهمه ک منم میتونم مثل خودش تا کنم! همین

۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۷ SIIH
ضمنا قبلا مای کامپیوتر گفته بود ک اصلا ناراحت نمیشه و میره معاینه و در واقع ب طرفم حق داده  بود و توهین نمیدونست،که عدالتشون خیلی خوب بود

۰۶ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۵ یه پیشنهاد

اون یه پیشنهاد واقعی نبود. منظور من دقیقا اشاره به برداشتی بود که از این پیشنهاد میشه. هیچوقت چنین چیزی رو از همسرم نخواهم خواست چون این رو نه تنها توهین به ایشون بلکه توهین به شخصیت خودم میدونم.   

۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۳ ب اقای نجفی

سلام یه خانمی میگفت من شب زفاف خون دیدم بعد چن ماه که همسرم مسافرت بود وقتی برگشت برای بار دوم رابطه داشتیم بازم خون دیدم بااینکه زخمم نداشتم ولی خون دیدم آیا این امکان داره؟؟!!!!

نظر:
سلام
بله امکان داره

۰۶ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۳ تهرانی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقا علیرضا خودتو ناراحت نکن اینا خواب نیستند خودشونو زدن به خواب
راستی بهت دارند القاب جالبی میدند ""شیطان و ابلیس""    خخخخخخخ
**** *** ****** ** ** *** *** *** **** **** *** ******  **** **** ***** ******* ** **** *** ***** ****** *******

۰۶ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۶ نگین
سلام.ببینیدبرادرای خوبم من کاملادرک میکنم که غیرت داشته باشیدبرای این موضوع وحساسیتتون نسبت به پاکی همسرتون زیادباشه.امابیایدیکم منطقی باشیم...خداپرده بکارت روبرای حیوانات ماده ای ازجمله اسب ونهنگ و...قرارداده یعنی این نشونه پاکی حیوانه؟پزشکان گفتندکه وجودپرده قبل ازازدواج برای اینه که درکودکی چیزی واردبدن بچه نشه تادربزرگسالی بامشکل نازایی مواجه نشه.دراحادیث وقرآن هم چیزی دراین موردگفته نشده.خداروشکرمیکنم که خداهمچین پرده ای روبرای دختران قرارداده که قبل ازازدواج شرایط گناه براشون کمتربشه وکسی نتونه به غیرازشوهرش واردحریم پاکش بشه.اماوقتی حیوانات هم این پرده رادارندهمچنین پسرهاپرده بکارت ندارندووسیله ای براسنجش پاکی اونهانیست واقعامنطقیه که دختر(باپرده ای که معیاردرستی برای پاکی نیست)روبه پزشکی قانونی یاپزشک زنان ببرندبرای تاییدپاکی؟اینکه اگردختری حاضربه این کارنشددلیل براین نیست که ناپاکه شایدجنس زن روخوب نشناسیدبااین کارغروردخترشکسته میشه احساس تحقیربهش دست میده اماممکنه به خاطررسم وحفظ آبروی خونوادش اینکاروبه اجبارانجام بده.اگرپرده ملاک پاکی بودپس چراخدابعضی ازدختراروبدون پرده آفریده یعنی اوناناپاک هستن؟وقتی خداوندهدفش ازقراردادن پرده وسیله سنجش پاکی نبوده چراماآدمابایداینکاروکنیم؟انصاف نیست به خداوقتی نمیشه پاکی پسرروقبل ازازدواج مشخص کردنبایدپاکی دخترروهم مشخص کرد.جامعه بد شده میدونم بی اعتمادهستین درسته اماواقعادخترای پاک زیادهستن به خداتوکل کنیدوخودتون تقواپیشه کنیدوخیلی خیلی تحقیق کنیدواون شخص رویه مدت زیرنظرداشته باشیدانشالله مومن واقعی خواهدبود.

۰۶ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۰ محدرضا.
به 2: این که خیلی از پرده ها بدون خونریزی زائل میشند حرفیه که جدیدا از دختران بی قید و بند می شنویم،همه مون درمورد دستمال دامادی اطلاع داریم که رسم همه مردم در گذشته بوده.اگه خیلی ها بدون خونریزی بوده هیچوقت همچین رسمی بوجود نمیومده چون نتیجه ش میشده بی آبرویی و برچسب زنی به خیلی ها.سعی کنید سر خودتون رو شیره نمالین.چیزی که فرمودین صرفا یک توجیه بی پایه و اساسه.
در نظر قبلی من از شکهای شما خانمها به شوهراتون صحبت کردم که متاسفانه شما هم با هوچی گری که خودخواهی یعنی فلان هیچ اشاره ای به صحبت من نکردین و ازش فرار کردین.
اگه اینطور باشه که چون تحقیق کردیم پس هیچ شکی نباید بکنیم،پس خانمها هم هیچ شکی در طول زندگی نباید بکنند درصورتی که اینطور نیست و یه نمونه ش رو بنده در نظر قبلم مثال زدم و این نشون دهنده خودخواهی بی حد و حصر خانم هاست که اگه حتی مسئله ناموسی و حیثیتی باکرگی همسر هم درمیون باشه،مرد بهیچ عنوان حق شک کردن نداره،اما اگه همون مرد دو ساعت دیرتر منزل بیاد،شک کردن حق مسلمه زنشه!!!!!!!!
ای کاش به جای هوچی بازی جواب این عرض بنده رو بفرمایین خواهر من.
درمورد خودخواهی فرموده بودین،تبریک میگم بهتون مغلطه قشنگ و دلنشینی بود اما جلوی قاضی و ملق بازی؟؟؟!!!!
اینکه پسر بگه تو باید پاکیت رو ثابت کنی ولی من نمیکنم بخاطر خودخواهی نیست،بخاطر عدم تواناییه،اینو خودتون هم خوب میدونید وگرنه اگه میشد چه اشکالی داشت؟هر دوطرف به هم ثابت می کردند.
اون پیشنهادی هم که SIIH داشتند هیچ اشکالی نداره،حق دختره که بخواد مطمئن بشه که پسری که قراره مرد زندگیش بشه و پدر بچه هاش و یه عمر باهاش زیر یه سقف زندگی کنه،چطور آدمیه و از عدم انحراف اخلاقی و جنسیش مطمئن بشه،اصلا هم توهین نیست.حالا شما چرا اینو توهین قلمداد می کنین من واااااااقعا متوجه نمیشم.این درحالیه که یه دختر که کار اشتباهی میکنه میگن دختره دستمالی شده اما تاحالا هیچکس نشنیده پسری رو که با دختری بوده بگن پسره دستمالی شده و این بخاطر حساسیت زیاد نجابت و معصومیت و بکارت دختر نسبت به پسره.اینو میتونین درک کنین یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما یه چیز دیگه میخوام بگم اینه که من حاضرم دست بذارم رو قرآن قسم بخورم که اگه خدا راهی رو برای پی بردن به باکرگی پسرها میذاشت،شماها فیها خالدون پسره درمی آوردین،لطفا الکی مظلوم نمایی نکنین که ما فقط تحقیق و اعتماد میکنیم،فقط این کارو می کنین چون کار دیگه ای ازتون برنمیاد،آبش نیست وگرنه شما خوب ماهیگیرهایی هستین.

به دخترخانوم: خواهر من،من با چه زبونی بگم؟والله به پیر به پیغمبر من نه قصد همچین درخواستی رو داشتم نه اصلا موافقش بودم،من دیدم دخترها اینجا که خیلی ادعا میکنند که پاکند (که فرض رو بر صحت گفته میذاریم) اینقدر مخالفت میکنند حساس شدم نسبت به این قضیه.بعدش هم حرف احمدآقا رو دیدم که خیلی منطقی بود که اگه بعد از عروسی فلان نشد تکلیف چیه؟با اون شک چکار باید کرد؟ که جوابی که شنیدم خیلی خنده دار بود که گفته شد حق ندارین شک کنین چون تحقیق کردین!!!!!
حرف ما هم فقط همینه که چه خوب میشه که دخترهامون دست از لجاجت های بچگانه بردارن و با منطق و تعقل به این قضیه نگاه کنند،خودشون برن برگه بگیرن اصلا نشون هم ندن که فردا روزی اتفاقی افتاد دست خودشون باز باشه،همین.
اصلا شما فکر کن همونطور که ممکنه که پسر تحقیق کنه ولی دختر تو زرد از آب بیاد،دختر هم تحقیق کنه و پسر توزرد از آب دربیاد،قبل از عروسی از دختر کام بگیره ولی بعدا گردن نگیره و دختر هم نتونه ثابت کنه،خب اینجا کی ضرر میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی اگه دختر عقل داشته باشه که داره خیلی راحت میتونه از این دست اتفاقات پیشگیری کنه.
ان شاءالله که دخترهامون هم با تفکر به این نتیجه برسند.

۰۶ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۱ محدرضا.
علیرضا نداریم اینجا،منظورتون محمدرضا س؟؟؟؟؟
آقای نجفی لطفا نظراتی رو که خطاب به بنده س ستاره دار نکنین مگر ناسزا باشه

۰۶ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۶ محدرضا.
به نگین: این حرفها رو کی به دخترای ما یاد میده؟؟؟؟؟؟؟ یعنی واقعا فکر میکنین این پرده بخاطر پیشگیری از نازاییه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! خب وقت از بین رفت بعدش چی؟؟؟ چیزی وارد نمیشه؟؟؟ بعد از چند سال باردار نمیشه؟؟؟ بعد از ازاله بکارت که عفونت های واژن خیلی بیشتر از قبل ازدواجه،بازم فکر میکنین بخاطر نازاییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پزشکان هنوز علت وجود آپاندیس رو نتونستند پیدا کنند بعد علت پرده بکارت رو پیدا کردند؟؟؟؟؟!!!!!! در دوران جنینی تمام طول مجرای واژن پر هست و در یه زمان خاصی بافتش از بین میره و تنها قسمتی که باقی می مونه همین پرده هست.علتی که گفتین مطمئن باشین من در آوردیه و هیچ پایه علمی نداره و احتمالا از قماش دیگر شبهه هاییه که واسه جوون های ما ایجاد می کنند.

بکارت حیوانات ماده مثل اسب و نهنگ و....!!!!!!!!!!  اون موقع که باید فروتنی و تواضع داشته باشین،جوگیر میشین و غرور و تعصب و لجاجت و تکبر و خودبرتر بینی بهتون غالب میشه بعد اون وقتی که باید غرور و تکبر داشته باشین،شخصیتتون رو خاکمالی میکنین مثل الان.آخه چرا خودتونو با نهنگ و اسب ماده قیاس میکنین؟؟؟؟؟؟ به خدا در شان دختران پاک و عفیفه ما نیست که بریم دنبال وجه تشابهشون با حیوانات.
پزشکان!!!!!!!!! به نظر شما نظر پزشکی که امسال اعلام میکنه چای نخورید چای سرطان زاست بعد همون پزشک 3 سال بعد اعلام میکنه روزی چندتا لیوان چای بخورید ضدسرطانه! قابل اتکاست؟؟؟؟؟؟؟؟
پزشکی که میگه ناشتا آب سرد بنوشید خیلی خوبه،یه پزشک دیگه دقیقا برعکسشو میگه،میگه بهیچ وجه نخورین خیلی مضره،به نظر شما میتونه مرجع خوبی باشه؟؟؟؟؟؟؟
خدا هدفش سنجش نبوده!!!!!!! اگه از پیش خدا اومدین یه دستی سر ما بکشین بلکه یه فرجی بشه.اتفاقا این خداست که میگه دختر تا وقتی دختره نمیتونه عقد موقت یا دائم باشه مگه با اجازه ولی،اما وقتی دست خورد و دیگه کار از کار گذشت دیگه اجازه ش با خودشه و میتونه هر وقت با هرکس دلش خواست ازدواج موقت یا دائمی بکنه،دیگه از این بالاتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توی نظر قبلی هم گفتم مخالف درخواست کردن این معاینه هستم اما کاشکی رو هم گفتم.

۰۶ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۸ ب اقای نجفی
متاسفانه اگه این موضوع صحت داشته باشه کسی که رابطه نامشروعی رو درچن ماه قبل شب زفافش داشته حتی دخول ؛بازم امکان داره شب زفاف خون ببینه!!! و این تصور بوجود بیاد که دختر قبلاپاک بوده!!!
نظر:
سلام
چنین اتفاقی عمومیت نداره و خیلی نادر هستش

۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۰ 2 به محد رضا
من دیگه حوصله بحث با شما و کش دادن این قضیه ندارم.
اگه شما به من شک دارین و منو بی قید و بند میدونین و فکر میکنین میخوام سرتون شیره بمالم  که چنین حرفی زدم بفرما این اینترنت و اینم شما تحقیق کنین ببینین ایا بدون خونریزی هم ازاله بکارت میشه یا نه!
من علاوه بر تحقیق اینترنتی بین دوستانم که به وسیله همسرشون ازاله بکارت شده بودن بین چند تایی شون خونریزی اتفاق نیفتاده بود. 
این نظر و دیدگاه منه کسی اومد خواستگاری نظرمو میگم خواست قبول کنه خواست هم قبول نکنه من کسی رو مجبور به ازدواج با خودم نمیکنم.
شما هم نظرتون اینه بگردین دختری رو پیدا کنین که نظر شما رو قبول داشته باشه و به قول شما مثل ما بی قید و بند نباشه!
فقط یادتون باشه از تهمتهایی که به من میزنین نمیگذرم.

۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۰ دختر خانوم

من که خودم بین خودم و خدای خودم میدونم اگه آب باشه ماهیگیریم چطوره. وگر نه با توجه به اینکه آقایون خودشون رو تو این روابط آزادتر میپندارن!! همون پیشنهاد معاینه برای همسرم رو عملی میکردم.

در مورد شک هم بله. انسان عاقل و بالغ کسی رو که با تحقیق انتخاب کرده بهش شک نمیکنه مگر اینکه خلافش اثبات بشه که در اینصورت قضیه کاملا با قبل فرق میکنه.

در مورد حساسیت بیشتر نجابت دختر نسبت به پسر!! شما چه کار به گفته ی مردم دارید؟ دین اینو نمیگه و همین کافیه.

در مورد نکته آخر و نظر ولی برای ازدواج و اینها هم بیشتر مطالعه کنید. مثلا آثار دکتر مطهری

من هم دیگه واقعا نمیدونم به چه زبونی بگم. پس عیسی به دین خود موسی هم به کیش خود. عواقب هر کدوم هم پای خودشون

۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۰:۴۸ اوه مای کامپیوتر
دوستان همین جا این بحث را تمام کنید .
چراکه جز افزایش بی اعتمادی و تخریب افکار عمومی ، هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ
تاثیر دیگری نخواهد داشت !
موفق باشید .

۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۵:۲۳ M&M
اگه کل دخترای دنیا قانع بشن و رفتن به پزشک قانونی رو قبول بکنن، من یکی که محاله کوتاه بیام!! جای بحث هم نداره!! والسلام!!نامه تمام!! هاهاهاها

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۳ بوی یاس
اقا محمد رضا محالفت دخترها به خاطر اجبار کردنشونه وگرنه اکثرا دخترها بعد از عقد برگه سلامت میگیرن و تحویل اقا داماد میدن و حتی یکیش رو خانواده دختر نگه میداره. خانمهایی که نظر مخالف دادن با این مخالف بودن که داماد اجبار به برگه بگیره نه اینکه خودشون پیش قدم بشن.
ولی نظر شخصی خودم اگر تو اون موثعیت قرار بگیرم از مرجعم سوال میکنم که ایا این کار درست هست یا نه هر چی ایشون بگن همون.اینجا نه کسی به خودش شک داره نه کاری کرده که بترسه اگر بعد از جواب اوردن و خدای نکرده پزشک بگه که دختر نیست اینو مطمدن باش خود دختر به داماد پیشنهاد میده برای اینکه خیالت راحت بشه بریم پزشک قانونی . چون هیچ کسی از دردسر خوشش نمیاد مخصوصا با این اقایون شکاک که به همه چی شک میکنن و اسمش هم غیرت میگذارن.
احمد اقا اون مونده دیگه به زرنگی شما چون دختری که مومن نباشه یکی دو روز میتونه خودش نباشه وگرنه تو دوران عقد دیگه نمیتونه فیلم بازی کنه که اونم دو سال.
سوالم از اقا محمد رضا انصافا فکر کنین و جواب بدین خودتون رو تو اون موقعیت قرار بدین و جواب بدین اگر یه دختری قبلا رابطه نامشروع داشته باشه و پشیمون شده باشه و توبه واقعی کنه شب خواستگاری به شما واقعیت رو بگه و بگه که باکره نیست انصافا نظرتون در موردش عوض نمیشه قبول میکنین باهاش ازدواج کنین؟ خواهش میکنم خودتون رو تو همون موقعیت فرض کنین و الکی جوابم رو ندین.

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۴ محدرضا.
سلام
به 2:شما دخترا چرا اینجوری هستین؟؟آدم هر حرفی میزنه شما یه چیز دیگه تو ذهنتون میاد و برداشت می کنین! باباجان تهمت کجا بود؟؟؟من کی تهت زدم آخه؟؟ خواهر گلم اگه منطورتون اون جمله دخترهای بی قید و بنده،من گفتم اینها حرفهاییه که جدیدا بی بند و بارها از خودشون درآوردن و مد کردند،شما هم خودتو گول نزن که چون خیلیها میگن پس لابد حقیقت داره،نگفتم خدای ناکرده زبونم لاااااااال شما دختر بی بندوباری هستین و میخواین سر طرفتون شیره بمالین.

به دخترخانوم و بقیه خواهرهای عزیز: باز هم هیچ کدومتون که می فرمایین چون تحقیق کردی شک نکن،جواب سوال بنده رو نفرمودین که پس چرا شما خودتون که تحقیق میکنین به شوهرهاتون شک میکنین؟؟؟؟اگه دیر بیاد اگه به خودش برسه اگه اس ام اس بیاد براش زنگ بخوره به یه اتاق دیگه صحبت کنه اگه رو گوشیش رمز بذاره و خیلی چیزهای دیگه.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب دخترها هم تحقیق میکنند پس چرا اگه موردی پیش بیاد شک میکنند؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا هیچ کاری به برگه و بکارت و این چیزها ندارم،فقط لطفا جواب این سوال رو بفرمایین.

به بوی یاس: ظاهرا شما خدا رو شکر منطقی تر فکر میکنین.
چیزی که فرمودین اسمشو میذارین غیرت،واقعا غیرته نه چیز دیگه که به اسم غیرت قالب میشه،واقعا غیرته و همون حسیه که خانمها درمورد چندهمسری مردشون و یا ازدواج موقت شوهرشون قبل از ازدواج دائمشون دارند (میگم قبل ازدواج دائم چون میدونین دیگه مرد متاهل حق ازدواج موقت نداره مگه درموارد خیلی خیلی خاص).این دوتا حس دقیقا یکی هستند و اونم غیرته.حالا کاری نداریم که غیرت در مرد ممدوح و در زن مذمومه.
اما سوالی که از بنده فرمودین که اصلا هیچ ارتباطی به بحث این پست نداره،اون یه بحث کاملا جداست.جواب هم اگه اجازه بفرمایین ندم چون ممکنه الان یا درآینده یکی گذرش به این سایت بیافته و جواب بنده رو بخونه و سوءاستفاده کنه و برای فریب خواستگارش استفاده کنه.
در آخر بازم خواهش میکنم از خواهرهای گلم که به سوالی که چندین مرتبه پرسیدم درمورد شک دخترها بعد از ازدواجشون جواااااب بدند.ممنون

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۸ محدرضا.
کامپیوتر،شما لطفا چیزی نگو که ما داریم چوب فقط برگه پزشکی قانونی و دیگر هیچ جنابعالی رو میخوریم :)
آتیشی که به پا کردی رو فقط با عذرخواهی میتونی خاموش کنی :))
زودباش سریع عذرخواهی کن خخخخ

۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۲ SIIH
این درحالیه که یه دختر که کار اشتباهی میکنه میگن دختره دستمالی شده اما تاحالا هیچکس نشنیده پسری رو که با دختری بوده بگن پسره دستمالی شده و این بخاطر حساسیت زیاد نجابت و معصومیت و بکارت دختر نسبت به پسره.اینو میتونین درک کنین یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما ب شنیده ها اعتماد نکن تا عقل هس،مرد و زن و دختر وپسر برابرن،نجابت و معصومیت و بکارت افراد ب ی تیکه گوشت نیس ،ب فکر آدمه!!!!!! ایدوارم درک کنید
پاکی و ناپاکی هیچ شخصی رو جز خدا کسی نمیتونه تشخیص بده
من صحبت هام رو قبلا تو  پست دیگه ای کردم(فک کنم همون پستی بود ک کامپیوتر چن وقت پیش لینکشو گذاشت)  و هنوزم سر حرفام هسم و حوصله ندارم دویاره بگم
ضمنا این پیشنهاد تو این پست توسط کاربر دیگه ای گفته شده و بنده  سرسختانه در صورتی ک فرد منطقی قانع نشود ک این شک توهینه،بیان میکنم،تو اون پست مشکل من جنگ اصاب خانوادم  و آبروی دخترشون بود،برامن این آبرو مهم نی چون کاری نکردم،طلا ک پاکه چ منتش ب خاکه،اما خانوادم مهمن،با اولین راهکار آقای نجفی این مشکلمم حل شد چون فک میکردم ب دختر مجرد برگه سلامت نمیدن
باآخرین  نظر مای کامپیوتر در تاریخ 7آذر موافقم00:44
و دیگر حرفی درباره بکارت پرده ای !!!دختر و پسر و زن و مرد ندارم

۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۲ دخمل ملوس به آجی M&M
اگه کل دخترای دنیا قانع بشن و رفتن به پزشک قانونی رو قبول بکنن، من یکی که محاله کوتاه بیام!! جای بحث هم نداره!! والسلام!!نامه تمام!! هاهاهاها    ((M&M))

اینجوری کسی شک نمیکنه که باکره نیستی و به همین خاطر و ترس از آبروت نمیری .
پس اگه آدم سالم و پاکی باشی (که حتما پاک هستی)  بهتره که به آبروی پدر و مادرت  هم رحم کنی و رفتار متناسب در شأن و شخصیتت داشته باشی و لجاجت های دخترونه هم نکنی .
آجی جون ، پزشکی قانونی دشمنمون نیست ،به نظرم اتفاقا جاییه که طوری پاکیمونو تایید میکنه که میتونی با تأییدیه اش بکوبی توی دهن تموم دنیا .
من خودم میرم و برگه رو هم میگیرم و حتی اگه آقا داماد گوربه گور نشده ام هم نگه  من خودم برگه رو توی دوران عقد بهش نشون میدم و میخوام به مادرش اینا هم بگه که برگه رو بهش نشون دادم .
اینجوری اگه خون نیومد(وای خدا نکنهههه) میدونیم که من پاکم و شوهرم هم حتی یه ذره هم فکرش آشفته نمیشه و خیالمون راحته ☻☺
واسه خودت گفتم آجی گلم . وگرنهاگه دوست داشتی میتونی هیچ وقت برگه نگیری .

۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۰ یه زن
من خیلی وقت بود نظر نگذاشته بودم اما :
1-نظرات آقای عباس رو در این پست تحسین میکنم . 
2-اکثر خانمهایی که برگه سلامت میگیرند به پزشک زنان مراجعه میکنند اما پزشکی قانونی دیگه نوبره . آقایونی که تا این حد شکاکند باید اول خودشون رو به یه روانشناس نشون بدن بعد به فکر زن گرفتن بیفتن چون دیگه دچار وسواس شدن 
3- چه بلایی سر اوه مای کامپیوتر اومده من یکی دو ماهی بود نیومده بودم وبلاگ تو این مدت شخصیتش کاملا عوض شده (هههههههههههه)
4- خانمهای عزیز گرچه میدونم براتون خیلی سخته اما عزت نفستون رو برا یه لحظه بکشید و برگه سلامت رو برا خودتون بگیرید و پیش خودتون نگه دارید . روزگار خیلی نامرد شده . نامرد مردنما خیلی زیاد شده . برگه رو نگه دارید تا اگه یه روزی یه مردنما بهتون شک کرد بتونید با افتخار از پاکیتون دفاع کنید . اما اگه مرد آیندتون خواست شما رو پیش پزشکی قانونی ببره بدونید بد دل هست و به درد زندگی نمیخوره . از ما گفتن بود . 

۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۴ زر۱۲۳۴
عجب فکر میکردم این بحث خیلی وقته تموم شدن 
بیخیال  خخخخخخخخ 
چرا الکی بحث میکنید
هرکی هر جوری که می خواد رفتار کنه 
چرا توی سر هم میزنید 
ارام باشید ارام ارام ارام
دختران وپسران این بحثو ادامه ندید کاهی حق رو باید داد به پسرا و گاهی باید داد به دخترا ......

۰۸ آذر ۹۳ ، ۰۷:۴۳ محمدرضا.
خدایاااااا دارم خواب می بینم یا واقعا بیدارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالاخره یه دختر عاقل پیدا شد که مثل بچه ها لج نکنه و عاقلانه به این مسئله فکر کنه،بالاخره یکی پیدا شد که متوجه باشه این قضیه اول اول به نفع خودش و خانواده ش هست ما که زبونم مو درآورد ازبس گفتیم ولی کو گوش شنوا.

به SIIH: ببخشید این چیزایی که فرمودین رو در جریانشون نیستم چون تازه با سایت آشنا شدم،اگه میشه لینک بدین

به یه زن: بعد اونوقت شما فکر نمیکنی زن نما هم خیلی زیاد شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظرتون نمیرسه نامردی زورگار فقط در حق زنها نیست در حق مردها هم هست؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی حق به جانب صحبت میکنید،پیاده شین با هم بریم.

با جمله آخر زر1234 کاملا موافقم: بعضی جاها حق کاملا با دختراست ولی بعضی جاها کاملا با پسرا
البته دخترها قسمت دوم رو که بعضی جاها حق با پسراست اصلا قبول ندارند و فقط فقط خودشون رو محق میدونند و لاغیر!!

۰۸ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۸ احمد ...
دخترخانوما بیخیال پزشکی قانونی بابا، از یه جای معتبر بگیرید که برای خودتونم خوبه. فردا نه کسی بهتون شک میکنه نه بهتون تهمت میزنه نه در حقتون نامردی میکنه!

بازم میگم خیلی جاها این رسم هست که دختر به همراه مادرش میره روز قبل از عقد میگیره و به مادر پسر نشون میده تا اگه دوره نامزدی مشکلی پیش اومد بگه من دخترمو سالم به شما دادم وگرنه چطوری میخواد اینو ثابت کنه!!!!

خانومای مجرد بی اطلاعن در این زمینه و به وقتش متوجه میشن که چنین چیزی هست.

۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۴ نارنجی ..
من فکر نمیکردم هنوزم بحث ادامه داشته باشه!....فکر میکنم دیگه ادامه دادنش بی فایده باشه ، هر کسی نظرات خودش رو گفت دیگه اینکه طرف مقابل قانع بشه یا نه ،دست ما نیست.....
فقط یه چیزی بگم، امروز که داشتم با یکی در مورد این موضوع صحبت میکردم اون شخص چیزی بهم گفت که دیدم حرفش بدم نیست و تا حدودی باهاش موافقم.....
اون شخص گفت خب اگه  گرفتن گواهی باعث میشه خیال اقایون راحت بشه دخترا میتونن این کارو بکنن و اعتماد اقایونو جلب کنند در عوض برای اینکه خیال دخترا هم از اقایون راحت بشه ، اقایون وکالت در طلاق رو به خانوم بدن تا اگه بعداز ازدواج خانم متوجه شده که اقا قبلا خیانت کرده لا اقل بتونه ازش جدا بشه ومجبور نباشه بقیه عمرشو با کینه با اقا زندگی کنه..... .چون همانطور که برای یه پسر رابطه نداشتن همسرش قبل ازدواج مهمه و اینقدر تاکید به گرفتن برگه میکنه و اگه بعداز ازدواج بفهمه همسرش قبلا باکسی بوده دیگه حاضر نمیشه باهاش زندگی کنه، همونقدر هم برای یه دختر رابطه نداشتن شوهرش مهمه و اقا با دادن وکالت در طلاق میتونه اعتماد اونو جلب کنه .....
 
ایشون میگفتن گرفتن برگه منوط به دادن وکالت در طلاق اقایونه ،تا هر دو طرف بتونن بهم اعتماد کنن.....من بهش گفتم خیلی از پسرا حاضر به دادن وکالت در طلاق نمیشن رو این موضوع خیلی حساسن ومیگن اول ازدواج حرف طلاق رو نزنیم..اونم بهم گفت دخترا هم سر گرفتن برگه خیلی حساسن اونو یه جور توهین میدونن ومیگن از اول حرف بی اعتمادی رو نزنین ،پس وقتی یه دختر بخاطر اعتماد اقا حاضر به این کار بشه اون پسر هم باید از یه چیز مهم خودش بگذره تا دختر بتونه بهش اعتماد کنه...
میگفت اقایون شاید نتونن در مورد داشتن پرده بکارت به دخترا اعتماد کنن ولی وکالت در طلاق موضوش فرق میکنه و اگه پسر اونقدر به خانوم خودش اعتماد نداره که ادمی نیست که سر هیچ و پوچ بره طلاق بگیره بهتره اصلا ازدواج نکنه... بنابراین اگه در این مورد بهونه اورد بدونین که حرفش سر گرفتن پرده بکارت خودخواهانست و اگه این موضوع رو قبول کرد پس دختر هم میتونه برای جلب اعتمادش بره این کارو بکنه......
لطفا لطفا لطفا متعصبانه برخورد نکنین ..من فقط حرفهای اون شخصو بهتون گفتم و منتظر عکس العمتون هم نیستم فقط گفتم بهتره این حرفم زده باشم...تو زندگی هر کسی برای خودش عقاید خاصی داره که برای هیچ کس هم مهم نباشه ولی برای خود اون شخص مهمه....
 خواهش میکنم بشینین و پیش خودتون فکر کنین..........
 راستش نظر شخصیم اینه که فکر نکنم اقایون راحت وکالت در طلاقو قبول کنن ولی فکر کنین ببینین اگه وقتی با تحقیق و شناخت کامل رفتین خاستگاری دختری ،دختر بهتون گفت که در صورتی حاضر میشه بره پزشکی قانونی، که شما هم وکالت در طلاق رو بهش بدین ببینین چه تصمیمی میگیرین؟حاضر میشین وکالتو بهش بدین و در عوض خیالتون ازباکره بودن اون دختر برای همیشه راحت بشه یا نه ! نتیجه گیریش با خودتون....
موفق باشید.....

۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۷ M&M
دخمل ملوس: منکه گفتم اینقدر سر حرفم هستم که حتی علاقه ای به بحث درموردش ندارم!!! خواستگارم هرررکسی که میخواد باشه، من رضایت به پزشک قانونی نننننننننمیدم!!شااایدام رفتم ولی بعدش جوابم به خواستگار منفی خواهد بود!

۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۶ احمد ...
به نارنجی:

شما در ازای این گواهی سلامت، و اعتماد به مرد، مهریه بالا میگیرید. جواب از این قاطع تر و منطقی تر نمیشد.

۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۸ نارنجی ..
به احمد 
 نمیخواستم دیگه توو این پست نظر بدم ولی گفتم اینو بگم و برم...
یادمه خیلی از اقایونم گفته بودن تحت هیچ شرایطی زیر بار مهریه بالا نمیرن..تحت هیچ شرایطی !و قبلا اقایون به یکی از کاربرا گفتن که اونقدر بگرد تا بتونی دختری رو که مهریه کم میگیره پیذا کنی ،حتی شده به قیمت ازدواج نکردن تا اخر عمررر ! پس میبینین که مهریه بالا رو هم قبول نمیکنین تا اعتماد بوجود بیاد...

۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۴ دخمل ملوس
به آجی M&M :
آجی جون با این حرفی که زدی :
منکه گفتم اینقدر سر حرفم هستم که حتی علاقه ای به بحث درموردش ندارم!!! خواستگارم هرررکسی که میخواد باشه، من رضایت به پزشک قانونی نننننننننمیدم!!شااایدام رفتم ولی بعدش جوابم به خواستگار منفی خواهد بود!  (M&M)

آجی منم اگه پسر بودم .... بهت گمان بد می کردم (ببخشید تورو خدا) ولی از حرفات فقط همین برداشت میشه .
اگه بهت گفتند : 
تو بورو برگه را بگیر اگه باکره بودی بیا بکوبش توی دهنمون (یعنی عمراً باکره باشی)  ،یه وقت بهتون بر نخوره خوشگلم .
من البته مطمئنننننننم تو پاکی . ولی فکرت درست نیست ..  بهتره یه جور دیگه نگاه کنی .
خدا کنه خواستگاریت خوب و موفقیت آمیز باشه و خوشبخت بشی آجی گلم ☺ (شکلک دسته گل عروس لطفا) ☺

من برم . مامانم صدام میکنه .
خداحافظ .

۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۲:۵۱ محمدرضا.
احسنت به احمد،واقعا که گل گفتی،حرفتو باید با آب طلا نوشت،نفری یه نسخه هم به دخترا داد تا بذارن جلوی درب ورودی اتاقشون هر روز چندین مرتبه بخونن.

خانم نارنجی ای کاش اون خواهرمون که این حرفو زدند،هم صحبت من میشدند تا بهشون عرض کنم اگه در وکالت طلاق قید میشه که این وکالت فقط به شرط اثبات رابطه جنسی مرد قبل از ازدواج معتبر است،قبول،حق طلاق فقط در این مورد واسه دختر ولی در اون وکالت هیچوقت همچین شرطی قید نمیشه،ایشون ماهیگیر خوبی بودند،اگه بازم باهاشون برخورد داشتین بهشون تبریک بگین.

۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۴ احمد ...
به نارنجی:

منم این نظر اخرمه توی این پست،

بله گفتن زیر بار مهریه بالا نمیریم ولی همه مجبور میشن زیر بارش برن حداقل 110 سکه که خیلی هم زیاده و فقط چون عرفه کم به نظر میاد.

پس:

دخترا هم مجبور میشن زیر بار گواهی تشخیص بکارت برن!

موفق باشید.

به محمدرضا:

قربونت داداشی، نظراتت خیلی جالبه و وقتی میخونم ترجیح میدم دیگه من نظری نذارم چون حرفای منم میزنی.

۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۸ شادان
مثلا اگه برگه سلامت هم گرفتین وتایید کرد که پرده داره ولی این دختر خانم با چندین پسر دوست بوده قبلا  وشما هم باوجود تحقیق اینو متوجه نشدین وبعدها این موضوع رو در زندگیتون اتفاقی متوجه شدین اونموقع تکلیف چیه/؟؟؟درصورتی که در طی این مدت که زندگی زناشویی داشین هیچ گونه خیانتی از خانمنون ندیدین الان این خانم بکارت روحی نداشته اونموقع حاظرین طلاقش بدین؟؟؟؟؟؟حتی اگه خانم اظهار ندامت کنه از روابط قبلیش؟؟؟؟؟؟؟

۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۴ شادان
بکارت روحم به اندازه بکارت جسم مهمه 

۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۰ M&M
به دخمل ملوس: از اونجایی که گفتم، شااایدام رفتم ولی جواب آخرم منفی خواهد بود، جای همچین گمانی لازم نبود! من نمیتونم با آدمای بدبین زندگی کنم، از طرفی این خواسته رو هم توهین میدونم.چرا فکر میکنی نگاه من وفکر من نادرسته؟؟؟ اینجوریا نیس! فکر ونگاه اون خواستگار باید تغییر بکنه واشکال داره! بره هرررچقدر که دلش میخوادتحقیق بکنه، ولی حق نداره بهم بگه برو پزشک قانونی، همونطور که من برای شناخت از پاکیش تنها به تحقیق. توجه میکنم. خواستگاری که از همون اول بسم ا... از پزشک قانونی بگه، مطمئن باش بعد ازدواج هم بدبینیاش ادامه خواهد داشت!!! بستگی داره خواستگار کی باشه!!! اگه لازم باشه، میرم پزشک قانونی ولی برا همیشه باید دور منو خط بکشه وصرفا برای اثبات پاکیم و کوبیدن دهن طرف! اینکارو میکنم نه اجرای خواسته اش!نه برای اینکه قبولم کنه! چون خودم از اولش قضیه رو منتفی میکنم...

۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۳۹ مریم
چقدر دعوا بوده سر این پست.من بیشتر نظرهای اخر خوندم.  با نارنجی موافقم. محمدرضا خب مرد میتونه چنین شرطی بکنه وفقط در این صورت حق طلاق بده .ولی فکر نکنم بازم همه مردا قبول کنند و اگه دختر این شرط بزاره فکر کنم بیشتر مردا بهشون بربخوره و این رو توهین بدونن.

۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۱:۳۲ M&M
به احمد: چی شد؟ مگه بالاخره بحث در مورد مهریه بالا تموم شد وشما قانع شدی؟!! هوم؟! یعنی شما به دختری که میری خواستگاریش و ازش میخوای بره پزشک قانونی، در عوض بهش میگی مهریه بالا بذار؟؟؟؟ ولی تو پست در مورد مهریه بالا، حرفت یه چی دیگه بود!!! اگه فراموش شده، یادتون میندازم!

۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۱:۳۴ M&M
به احمد: چی شد؟ مگه بالاخره بحث در مورد مهریه بالا تموم شد وشما قانع شدی؟!! هوم؟! یعنی شما به دختری که میری خواستگاریش و ازش میخوای بره پزشک قانونی، در عوض بهش میگی مهریه بالا بذار؟؟؟؟ ولی تو پست در مورد مهریه بالا، حرفت یه چی دیگه بود!!! اگه فراموش شده، یادتون میندازم!

۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۷ احمد ...
به M&M

قانع شدم!

من از کسی که میرم خواستگاریش نمیخوام بره پزشکی قانونی!!!

وقتی عاشق بشی دیگه مهریه و گواهی پزشکی و... همش کشکه.ههههههههه


۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۱ احمد ...
به شادان:

نظر شخص بنده در مورد حرفاتون اینه که خدا کنه اصلا اهل این چیزا نبوده باشه و در تحقیقاتم بفهمم اما اگه نفهمم و طی زندگیمون بفهمم بستگی به خیلی چیزا داره!

امیدوارم که اهلش نبوده باشه ولی اگرم بوده باز امیدوارم که من نفهمم ولی اگه فهمیدم خیلی بد میشه بنظرم. یجورایی دیگه دلم باهاش صاف نمیشه حتی اگه پشیمون باشه.

در ضمن بعد از ازدواج ادم نباید پیگیر اینجور مسائل باشه...

۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۲ M&M
اووووووووف. رد شدن نظرای من از زیر دست آقای نجفی، از رد شدن رو پل صراط هم مشکلتره! منت بزارید سرم و بگید کامنتی که به دخمل ملوس دادم، برخلاف کدوم قانون بود که تایید نشد؟!!! منت بذارید تورو خدا!
نظر:
سلام
کاش میشد عکسی از پشت صحنه نظرات شما بذارم !

۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۳ M&M
نظرای من چشونه!!! استغفر الله! هرکی ندونه، الان فکر میکنه پشت صحنه نظرای من همش توهین وفحشه! آره؟ پشت صحنه توهین وفحشه؟؟!! اصلا من هرچقدر فکر میکنم یادم نمیاد کجای حرفم خلاف رفتم که تایید نشد! آخه چیز خاصی هم ننوشته بودم!خب اگه قابل تایید نیست، بگید خلاف قانون شماره چند هستش؟؟؟
نظر:
سلام
چرا فکر بد می کنید ؟!
شما یه نظر رو چند مرتبه ارسال می کنید ؟!

۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۷ M&M
علیک السلام! چند مرتبه ارسال میکنم مگه؟؟؟ نمیدونم چرا،بعضی اوقات دوبار میرسن! جالبه سوال اصلیمو جواب نمیدید!! کامنتم به دخمل ملوس، خلاف کدوم قانون بود؟؟؟ مهم نیست،تاییدش نکنید. فقط میخوام بدونم خلاف قانون شماره چند بود؟؟؟
نظر:
سلام
مثلا نظر " به احمد: چی شد؟ مگ ... " رو 28 بار ارسال کردید 
نظر به دخمل هم تائید شد 
موفق باشید

۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۵ محمدرضا.
به دخمل ملوس: واقعا احسنت به شما،ان شاءالله از زندگیت خیر ببینی
البته این به این معنی نیست که بقیه دخترا خیر نببینند هاااااا :)) خخخ

به نارنجی: ببین خواهرم،من در جریان اون بحث مهریه که می فرمایین نیستم،اما شخصا با مهریه بالا به جد مخالفم و بهیچ عنوان زیر بارش نمیرم،کاری هم به اعتماد و این حرفها ندارم چون مهریه بالا بهیچ عنوان اعتماد ایجاد نمیکنه،دلیل بنده چیز دیگه س،امام صادق علیه السلام می فرمایند اگر مرد مهریه پیشنهادی رو قبول کنه ولی نیتش ندادن مهریه باشه،عقدش باطله،ببینید مسئله چقدر حساسه که حضرت یه همچین تعبیری دارند.بنده چون نیتم دادن مهریه خانم هستش،مهریه بالا رو بهیچ وجه قبول نمیکنم چون در اون صورت نیتم میشه ندادن مهریه.
این رو هم برای شوخی عرض کنم که همونطور که شما دخترا می فرمایین اگه برگه بخوان،قبول میکنم و میرم می گیرم ولی بعدش جواب منفی میدم،بنده هم اگه مهریه بالا بخوان قبول میکنم ولی بعدش پا پس می کشم و به هم میزنم :)) خخخخخخخخخخخخخ
به احمد: زنده باشی داداشم،نظر لطفته،ما داریم درس پس میدیم پیش شما :))
از جوابت به M&M روده بر شدم،خیلی باحال بود،راست میگی اصلا بکارت چه معنی میده،امل بازیه،این چیزها واسه دنیا حل شده س :)) خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

راستی دوستان اگه میشه لینک اون بحث مهریه رو به من بدید تا بخونم.ممنون

به مریم: نه خواهرم،به نظر من که توهین نیست،به من که شخصا برنمیخوره،مگه به خودم شک دارم؟؟؟؟ من تا حالا دست دختر نامحرم رو هم لمس نکردم چه برسه به.....
حالا یه همچین شرطی هم بذارن،من که از خودم مطمئنم.

۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۷ M&M
ای خدا! خب اگه قابل تایید هستش پ چرا اینقدر حرصم دادید تا تاییدش کردید!!! دلیلش مبهمه، خدا میدونه چرا!! در مورد ارسال نظر28باررر نمیدونم والا چرا اینجوریه! خدایی نکرده فکر نکنید از عمده هاااا. مریض که نیستم، یه نظرو28بار بفرستم!

۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۷ شادان
یعنی اقا احمد واقعا قانع شد؟؟؟؟؟؟من که باورم نمیشه شکلک علامت تعجب بسیاررررررر 

۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۲:۵۰ SIIH
ب محمدرضا.
شرمنده دیر جواب دام
اسماتون شبیه
همه اشتباه میشه

پستی ک آقای کامیوتر گفتم نبود،اگه اشتباه نکنم ب دخترا بگیم برین معاینه پرده بکارت بهشون بر میخوره؟ ک نویسندشم Z F بود و درباره نامزدش بود لینکشو نمیتونم پیدا کنم،خودتون کمی سرج کنید و  امیدوارم دوستان کمکتون کنن،شرمنده
شبخوش


۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۳ اوه مای کامپیوتر
بسم الله الرّحمن الرِّحیم .
با سلام .
جناب آقای نجفی لطفا در پستی جداگانه ارسال پفرمایید .
حالا من برایتان ، اندکی از پزشکی قانونی عرض می کنم .
ابتدا اندکی با پزشکی قانونی ، آشنا شویم :
پیش از هر توضیحی لازم است بدانید که به وسیله ی پزشکی قانونی ، دختران و همچنین پسران را بهتر مورد تحقیق و شناخت و آگاهی دقیق و درست قرار دهید .
دختر خانم ها : شما می توانید با کمک گرفتن از پزشکی قانونی ، آگاهی و شناختی بسیار بیشتر و مطمئن تر از خواستگار بدست بیاورید .
آقا پسر ها : شما به کمک گرفتن از پزشکی قانونی ، می توانید از باکرگی دختر خانمی که به عقد در آورده اید ، با اطمینان بسیار بالایی آسوده خاطر شوید . 
* با آگاهی از نوع بکارت و همچنین تأیید بکارت ، مطمئناً از هر گونه نگرانی و مسائل آتی در این زمینه ، یک بار برای همیشه ، آسوده خاطر خواهید بود (هم دختر خانم ها و هم آقا پسر ها)
 
1 - لینک سایت پزشکی قانونی کل کشور » لینک پزشکی قانونی کشور «
2 - لینک سایت پزشکی قانونی کل تهران  »لینک پ قانونی تهـــران«
3 - چند لینک مفید و آموزشی در باره ی فرایند مراجعه به این مراکز :
لینک 1 (نشانی مراکز مستقر در تهران)
           لینک 2 (راهنمای مراجعین)
                      لینک 3 (فرایند ها )
                                 لینک 4 (نمونه فرم پذیرش)
                                            لینک 5 (تعرفه های مالی/پرداخت وجه)
                                                       لینک 6 (توضیحاتی درباره ی تجاوز و همچنین زنا)
مدارک مورد نیاز برای : 
معاینه بکارت و لواط با معرفی نامه از مراجع قضایی:
  - نامه از مرجع قضایی
  - دو قطعه عکس تمام رخ
  - کارت شناسایی معتبر
  - پرداخت تعرفه تعیین شده
تعیین نسبت پدر و فرزندی از طریق گروه های خونی:
  - نامه از مرجع قضایی
  - اصل و تصویر شناسنامه ها
  - 4 قطعه عکس از هر نفر
  - پرداخت تعرفه تعیین شده
آزمایش DNA:
  - نامه از مرجع قضایی
  - 4 قطعه عکس از هر نفر
  - پپرداخت تعرفه تعیین شده
صدور مجوز سقط درمانی :
  - ارائه شناسنامه زن و شوهر 
  - سه قطعه عکس تمام رخ
  - تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه ها
  - معرفی نامه از پزشک متخصص معالج به همراه سونوگرافی معتبر
  - پرداخت تعرفه تعیین شده
  - حضور زوجین در این معاینه الزامی می باشد.
آزمایشات اعتیاد و الکل:
  - نامه از مراجع قضایی یا انتظامی
  - کارت شناسایی معتبر 
  - دو قطعه عکس تمام رخ
  - پرداخت تعرفه تعیین شده

آزمایش بررسی بارداری:
  - نامه از مرجع قضایی
  - سه قطعه عکس تمام رخ
  - کارت شناسایی معتبر
  - پرداخت تعرفه تعیین شده
پزشکی قانونی مدافع حقیقت و اثبات آن به مردم و حق جویان است .
پزشکی قانونی با توانایی تأیید بلاشک و مطمئن حقیقت مبنی بر باکرکی شما ، ضامن آبرو و حیثیت و اصالت خانوادگی شما خواهد بود .
مطالبی بسیـــــار مهــــــــــــــــم در باره ی بکارت و تشخیص ترمیم و دوختن آن برای همه ی عموم !!!!

مقاربت به چه معناست؟
- عبارت است از دخول آلت تناسلی مرد در ناحیه تناسلی خانم.
اسفنگتر
- در ناحیه مقعدی انسان دو نوع اِسفَنگتِر وجود دارد، اسفنگتر داخلی و اسفنگتر خارجی و معاینه اسفنگتر از نظر
پزشکی قانونی مهم میباشد.


دلایل اهمیت معاینه اسفنگتر، از نظر پزشکی قانونی :

- در افرادیکه لواط میکنند و مفعول قرار میگیرند یا در خانمهایی که از ناحیه مقعد دچار تجاوز و نزدیکی قرار
میگیرند. اسفنگتر خارجی به شکل قیف در میآید(بزرگتر و گشادتر میشود)
- معاینه اسفنگتر از این جهت مهم است که اگر شخصی بگوید من به زور مورد تجاوز قرار گرفتهام با معاینه
اسفنگتر خارجی پزشکی قانونی میتواند تشخیص دهد که آیا تجاوز صورت گرفته است یا خیر؟ اگر اسفنگتر
خارجی به صورت بزرگتر و گشادتر از اسفنگتر داخلی مشاهده گردد بدیهی است که تجاوز صورت نگرفته است
و این شخص مدتها این کار را انجام میداده است و اگر اسفنگتر خارجی با اسفنگتر داخلی هم اندازه رویت گردد،
مشخص میگردد که تجاوز صورت گرفته است.
شخصی مدعی است مورد تجاوز قرار گرفته است ولیکن اسفنگتر خارجیاش بزرگتر و گشادتر از اسفنگتر
داخلی میباشد. این موضوع تشابه با کدامیک از موضوعات مطروحه در پزشکی قانونی دارد؟
جریان سقط عادتی
پردهء هایمن (بکارت) :
- پردهای است که به صورت فیزیولوژیک و طبیعی به رنگ سفید صدفی بوده و در ناحیه تناسلی قرار دارد. در
دختر بچه ها، سطحی تر بوده و رو به بیرون است. با افزایش سن و بعد از سن بلوغ عمقیتر میشود.

- در وسط پرده بکارت، یک منفذ قرار دارد که باعث میشود عادت ماهانه از آنجا خارج گردد.
- پرده بکارت از محلهایی میباشد که خونرسانی کمی داشته و در آن ترمیم خیلی دیر اتفاق میافتد، لذا معمولاً
خونریزی در پرده بکارت زیاد نمیباشد و اگر خونریزی در این ناحیه شدید باشد معمولاً از پرده بکارت نبوده و
باید به طور دقیق معاینه شود. (احتمال ترمیم یا دوختن پرده وجود دارد)

انواع و اقسام پردة بکارت :
بیش از 144 نوع پرده بکارت وجود داشته که براساس منفذ یا سوراخی که دارد نامگذاری میشوند.
-1 پرده بکارت بدون منفذ یا بدون سوراخ :
به علت عدم وجود منفذ این شخص، دختری بوده که عادت ماهیانه نشده و دچار درد شکم میشود )به دلیل خونی
که در پشت پرد جمع شده است ملتهب شده و ایجاد درد مینماید(
- این شخص نیاز به مراجعه به پزشک داشته و پزشک بعد از معاینه متوجه میشود که منفذ وجود ندارد بعد از
کسب و مجوز قانونی، پزشک، پرده بکارت را سوراخ میکند.
-2 پرده بکارت از نوع حلقوی :
- از نظر آماری شایعترین نوع پرده میباشد.

- این پرده بدنبال اتصال خیلی محکمی که دارد قابلیت ارتجاعی نیز داشته، ضمن اینکه معمولاً بعد از عمل جنسی
صدمه ای وارد نخواهد شد.
- این پرده معمولاً، بعد از زایمان وارژینال (زایمان طبیعی)بچه اول پاره میشود یا صدمه میبیند.
-3 پرده چیندار :
پرده چیندار، پردهای است که چینهای متعددی روی آن وجود دارد.
-4 پرده دو سوراخه یا پاپِلدار
-5 پرده مُضَرَش یا دندانهدار
-6 پردة صلیبی شکل یا چهار سوراخه
-7 پردة هلالی شکل

پارگی پرده هایمن یا بکارت :
- اکثر پرده های بکارت در اولین نزدیکی، پاره میشوند. اما صدمات وارده متغییر میباشد. به نحوی که در بعضی
مواقع بعلت قطور بودن پرده شاید پارگی به سختی صورت پذیرد.
- در پزشکی قانونی، شایعترین محلی که پارگی در آن اتفاق میافتد معمولاً در موقعیت ساعت 3 تا 9 میباشد.

تفاوت پارگی پرده با پردة چیندار در چیست؟
- در بریدگیهای پردة چیندار طبیعی، معمولاً یک تقارن وجود دارد و شکل و شمایلش متقارن میباشد. ولی در
پارگی پرده ها تقارن دیده نمیشود. اگر پارگی پرده ناشی از نزدیکی باشد، پزشک میتواند لبه های پارگی را به هم
نزدیک نماید بنحوی که فاصلهای بین لبه ها نباشد. ولیکن در پردههای چیندار طبیعی نمیتوان دوطرف را کاملاً به
هم نزدیک نمود (به هم رساند)

تشخیص مدت زمان پرده بکارت در پزشکی قانونی :

- اگر پرده بکارت پاره شده، به صورت کبودی یا مایل به قرمز مشاهده گردد، یعنی کمتر از 48 ساعت از پارگی
آن گذشته است.
- اگر در لبه پارگی پرده کبودی مایل به سیاهی دیده شود، یعنی بیش از 2 روز از زمان نزدیکی گذشته است.
- اگر پرده بکارت پاره شده به رنگ سبز رنگ مشاهده گردد، یعنی بیش از 1 هفته از زمان نزدیکی گذشته است.
- اگر در پرده پاره شده، بافتهای جوشگاهی مشاهده شود یعنی بیش از 2 هفته از زمان پارگی گذشته است.
نکته : پارگیها معمولاً تا زیر 1 ماه توسط پزشک قانونی قابل تشخیص است، اما بالای 1 ماه به صورت قطعی
قابل اعلام نظر نبوده و پزشکی قانونی در گزارش خود فقط اعلام به گذشت بیش از 1 ماه می نماید


ترمیم پرده بکارت :

- پرده بکارت در بعضی از جوامع مورد ترمیم و بازسازی قرار میگیرد.
- بعلت خونرسانی کم در پرده بکارت، التیام به خوبی درآن صورت نگرفته ودوختن آن نیز چندان موفق نخواهد بود!!!!!!.
- در افرادی که ارتباطات نامشروع مکرر دارند، پرده بکارت بصورت لایه نازکی در حاشیه واژن قرار گرفته است،
پزشک خاطی (در جوامعی که این کار مجاز نیست) از مخاط واژن این افراد که خونرسانی خیلی خوبی دارد برداشته و
با آن پردة بکارت را میدوزد.

توجه توجه !!! نکته ی مهم !!!

تفاوت پرده بکارتی که با مخاط واژن ترمیم است با پرده بکارت سالم در چیست؟

-1 وقتی پرده بکارت ترمیم شده با مخاط واژن (مصنوعی)، مورد پارگی قرار گیرد خونریزی خیلی شدیدی نسبت
به پارگی پردة بکارت سالم (طبیعی) خواهد داشت.

-2 پرده طبیعی سالم به رنگ سفید صدفی بوده ولیکن رنگ پرده ترمیم شده با مخاط واژن به رنگ قرمز خواهد بود.

-3 بوسیله روشهای پیشرفته پزشکی از طریق معاینه دقیق میتوان وجود جراحیهای ظریف را کشف نمود.  این مورد دست  هر فرد فریبکاری را رو خواهد نمود  .
(چه مقعدی و چه واژینال )
لینک مطلب فوق : لینک .

پزشکی قانونی جمهوری اسلامی ، تنها و تنها ، سازمانیسیت برای تشخیص حقیقت و خدمت به ملت عزیزمان .
دختر خانم ها و آقا پسر ها اگر حقیقتا به دنبال انجام تحقیقاتی مطمئن و تضمین شده ، در باب (سلامت جنسی خواستگار/دخترخانم) هستید ، پزشکی قانونی ، مطمئن ترین مرکز مرجع برای این امر است .

التماس دعا .
خوشبخت و موفق باشید .
یا حق .

آقای نجفی لطفا در پستی جداگانه ، قرار دهید . با تشکر .

۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۷:۵۷ احمد ...
به M&M

خونسردی  خودتو حفظ کن، وقتی نظرو نوشتی فقط کافیه یه بار روی ایکون ارسال کلیک کنی فقط و فقط یه بار.... خخخ

استرس نداره که، منو محمدرضا و... اماده و حاضر هستیم اینجا تا پاسخگوی شما باشیم، پس فقط  و فقط یه بار کلیک روی ایکون ارسال.....

خخخخخ چی حالی دادددد

۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۹ احمد ...
به اوه مای کامپیوتر:

جدا از این حرفا، احیانا این تبلیغ برای پزشکی قانونی برات چقد داره؟؟؟؟هههه

۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۰ به اوه مای کامپیوتر
به قول یکی از دوستان با این شکاکیتت پسر فردا زنت رو میبری برای تشخیصDNA بچه!
میبینم که تا اونجاها هم تحقیق کردی کامل برنامه ریزی کردی کی و کجا ببریش!:)))

۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۹ اوه مای کامپیوتر
نه دیگه کاری با پزشکی قانونی ندارم .
فقط قصد اندکی معرفی این مرکز را داشتم .

من دیگه کاری با این مراکز ندارم و فقط توکلم به خدا و باز هم به خداست . 
والسلام .

خوشبخت و موفق باشید .
و من الله توفیق .

۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۰ محمدرضا.
و اماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سوال بنده درمورد شک دخترا به شوهرشون بعد از ازدواج که هنووووووز با وجود درخواست مکرر بنده از خانمها برای پاسخگویی بی پاسخ مونده.ظاهرا هیچ کدوم از خانمها نمیتونند و نمیخوان که جواب بدند چون اگه جواب بدند دیگه نمیتونند ادعا کنند که چون  تـحـقـیـق کـردی پـس نـبـایـد شـک کـنـی.
بازم من خواهش میکنم از خانمها که به اون سوال بنده جواب بدند.

۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۴ یه خانوم به محمد رضا.
هیچ خانمی دیگه دوست نداره با شما بحث کنه چون لجوجید .

۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۳ محمدرضا.
اتفاقا توی پست علاقه به ازدواج با دختران دهه هفتادی همه دارن با من بحث میکنند.دلتون بسوزه :))))))))))))) خخخخخخخ
اینجا اگه بحث نمی کنند واسه اینه که  حـرف حـسـاب جـواب نـداره

۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۶ به محمد رضا
بحث نمیکنن تیر کموناشونو گرفتن سمتت دارن نشونه گیری میکنن که درست بزنن به وسط هدف!:))

۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۸ محمدرضا.
به به محمدرضا: خخخخخخخخخخخخخ بامزه بود
ولی ما از اون بیدها نیستیم که با این بادها بلرزیم :)))))  بععععلههههه :))

۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۴ آلما
به اوی مای کامپیوتر
همه این آتیشا از .... شما بلند میشه!!!(خخخخخخخخخخ)
حالا اومدی میگی من دیگه کاری با این مراکز ندارم؟؟؟!!!! 
اینجا هیشکی به ذهنش نمیرسید طرفشو ببره پزشک قانونی! شما تو دهن پسرای مردم گذاشتید!!!! (آیکون عصبانیت شدید!)

۱۲ آذر ۹۳ ، ۰۲:۳۶ M&M
به احمد؛اول اینکه کامنتم به دخمل یود واقای نجفی بود پس دیگه اعتمااد بنفست توحلقو م که فکرمیکنی جوابی ازشما یامحمدرضا میخواستم!!!دوم اینکه نیست شما خیلی قانع کننده جواب میدی!مگه من باشوخی پرسیده بودم که باشوخی جواب دادیـ؟‌‌هان؟هان؟ اگه نگفتم به این معنی نیس ک متوجه نشدم!! دیگه خودت گفتیش وسعی کردی باشوخی خاتمش بدی 'منم چیزی نگفتم!!دیدم تواون پست گفتی دیگ نمیای ولی جوابتو دادم که وقتی پشمون شدی وبرگشتی بخونیش. راستی گفتی همیششه حاظری ولی رفتی خخخخخخ تفکر وتعقل مگه نفرمودی ههههههه باااای

۱۲ آذر ۹۳ ، ۰۷:۰۱ محمدرضا.
(شکلک موافقت شدید با آلما لطـفــــــا)

۱۴ آذر ۹۳ ، ۰۰:۴۶ یوسف1
سلام به همه توروخدا کمکم کنین زندگیم از هم می پاشه.ماجرا ازین قراره که من 2ساله عقد کرده ام وقرار بود تابستون امسال بریم مشهد{به جای عروسی} برگردیم زندگی مشترکمونو شروع کنیم ولی ناباورانه فهمیدم که نامزدم5ماه پیش با یه پسر دیگه حدود15بار ارتباط تلفنی داشته که حتی تو تماس هایی پسره ازش خاسته که پشت گوشی بهش حال بده اونم گه گاهی این کارو میکرده البته با اصرار پسره اینم بگم نامزدم خودش اعتراف کرد البته مجبورش کردم به اعتراف{با تهدید به اینکه پیرینت مکالماتشو میگرم}خلاصه با گریه وزاری ازم خواس ببخشمش واینکه گفت کارش ازسر سادگیو و کنجکاوی بودمنم به شرط اینکه بریم گواهی بکارت بگریبم وتبدیل مهریش از25سکه به5سکه بخشیدمش  اونم هر شرطی رو قبول میکنه حالا قراه قبل عید این شرط رو عملی کنم حالا سوالاتم اینه1-ایا اصلا بخشیدنم کار درستی بود اگه اره اون شرطا کافی بود یا پیشنهاد دیگه ای دارین؟2-به نظرشما حرف نامزدم میتونه راس باشه که کارش از سر کنجکاوی بوده جون سنش یه زره پایینه.16سال}در ضمن ما هیچ مشکلی نداشتیم وباهم خوب بودیم وباهم قرار گزاشته بودیم به هم وفادارباشیم؟3-اگه به فرض رفتیم زیر یه سقف چه جوری دوباره بهش اعتماد کنم ؟4-با اون پسره کثیف چیکار  کنم چه جوری تلافیشو دربیارم یابه صلاحه که ماجرا مخی بمانه میدونم پسره ترسو ه هیچ کاری نمیتونه بکنه؟  راستش 2ماهه درگیر این ماجرام خیلی بهم ریخته ام احساس میکنم زندگیم اخرش ازهم میپاشه اینم بگم نامزدم فقط ارتباط تلفنی داشته نه خدای نکرده..ولی من همش فک میکنم اون دوباره به من خیانت میکنه ببخشید طولانی شد.
نظر:
سلام
http://khbartar.blog.ir/post/2028

۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۶ زهراخانوم
آقای نجفی لاییییکککککککککککککککک

۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۰ *خانومی*

خداوند در قرآن می فرماید اگر خوبی کنید به خودت کرده ای و اگر بد کردی هم به خودت کرده ای...

در جای  دیگر خدا می فرماید:" برایتان همسری از جنس خودتان آفریدیم"


این آیات رو ننوشتم که بگم برای ازدواج چشم هاتون رو ببندید و بگید چون من پاکم پس دیگه کرکره عقل روبکشم پایین و احمقانه انتخاب کنم، فقط خواستم بگم "ایمان دارم" افرادی که توی دوران مجردیشون پاک زندگی می کنند، به خواست خدا با فرد پاکی ازدواج می کنند(صرف نظر از اینکه گواهی سلامت خواستن یا نخواستن درسته، غلطه، توهینه، حقه، ناحقه، و ....) ... تا جایی که میتونید عاقلانه تصمیم گیری کنید و بعد با اطمینان کامل، عاشقانه زندگی کنید ولی خیلی مسائل هست که خارج از آگاهی افراد هست...مثل همین که نمیشه تشخیص داد یه پسر واقعا پاکه یا نه، یا دختری که بظاهر باکره است واقعا پاک زندگی کرده یا نه، و بالعکس... تحقیق خیلی خیلی مهمه ولی همه چیز رو مشخص نمی کنه، همینطور که گواهی سلامت هم گواه بر پاکی و ناپاکی نیست...

تقریبا به تعداد دختران ناپاک، مرد ناپاک وجود داره و بالعکس...شاید این افراد از ازدواج با فردی که روزی باهاش رابطه داشتن سر باز بزنن ولی به خاطر اعتقاد به حرف و عدالت خدا میگم این افراد ناپاک برای ازدواج فقط بین هم بُر میخورن! ناپاک با ناپاک...( به توبه و قبولی توبه کاری ندارم)... بنابراین قبول ندارم که یه پسر بتونه توی مجردی هر کاری میخواد بکنه و بعد بره با یه دختر چادری یا اصلاح نکرده ازدواج کنه با این خیال که دختر آفتاب مهتاب ندیده است( قصد توهین به خانم های محترم چادری یا اصلاح نکرده رو ندارم و همه رو با یه چوب نمی زنم فقط واقع بینانه میگم که فساد بقدری در جامعه زیاد شده که نمیشه با دیدن ظاهر افراد خوش خیال بود!)...

فقط میگم پاک زندگی کنید...بخاطر خودتون...کسی که پاک زندگی نمی کنه، نمی تونه به همسرش اعتماد کنه حتی اگر همه جوانب رو بررسی کرده باشه، چون همیشه این توی ذهنش هست که "همونطور که من تونستم مخفی کاری کنم، حتما اون هم تونسته! " کسی هم که پاک زندگی کرده و عاقلانه و با توکل به خدا زندگی می کنه، توی انتخابش شک به دلش راه نمی ده چون ایمان داره که خدا از جنس خودش براش رقم زده... مگر یه حالت که اونم فرد خودش میدونه با طرفش هم کفو نیستن و اون هر کاری خواسته کرده؛ ولی قبل ازدواج چشم عقلشو میبنده به هر دلیل... تکلیف این افراد هم با خودشونه!!!

پس اینقدر جوش گواهی سلامت رو نزنید...آقا پسرها و دخترهای خانوم های پاک حق دارند با فرد پاک ازدواج کنن و با اعتماد کامل زندگی رو تشکیل بدن ولی مطمئن باشید خدا حواسش به همه مون هست؛ با همه عقل و احتیاطتون، تشخیص خیلی چیزها در توان شما نیست و باید به خود خدا بسپارید...

ضمنا اهل شعار دادن هم نیستم، با خودتون نگید الکی نوشتم...خدا کارش حساب و کتاب داره...

والسلام...

نظر:
سلام
ممنون از شما
به عنوان یک پست منتشر شد
http://khbartar.blog.ir/post/2021

۱۶ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۸ فاطمه
خانواده من اصلا اعتقادی به بردن دخترشون به دکتر برای نشون دادن بکارت دخترشون ندارن ...
و همیشه با خودم میگفتم :اگه مردی این درخواست رو ازم بکنه حتما با یه خوش اومدین از در به بیرون راهنماییش میکنم ........
اما من با خوندن این نظرات با در نظر گرفتن ویژگی های جسمانی خودم  حتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتما بدون شک میرم و آزمایش میدم حتی اگه طرفم اینو نخواد....
قبل از عقدم میتونم ثابت کنم اما بعد از عروسی،هیییییییییییجوره نمیتونم ثابت کنم که پاک بودم

۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۹ عصمت
شما مردا از .... پست ترید.
بعد ازدواج اینقدر زنتون رو با اخلاق گندتون زجر میدید. قبل ازدواج هم اینقدر طلب کار و پررو هستید. همیشه خیانت مردا بیشتر از زنا بوده . پس برای خواستن اثبات بکارت خانمها سزاوارترند تا آقایون.
ضمنا توصیه به همه خانمها:
اقایی که درخواست ازمایش واسه بکارت میکنه به احتمال زیاد شکاکه. وشما چه اینکارو انجام بدید چه ندید بعد ازدواج از زندگی با چنین ادمی بدبخت و پشیمون میشید. خیلی مهمتر از این توهین این نشونه شکاک بودنش که یه عمر بدبخت تون میکنه. از ما گفتن.

۲۱ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۰ نسترن
حالا این دختر رفت برگه سلامتم گرفت.از کجا بفهمیم که خود اون مرد قبلا باسی رابطه نداشته؟

۲۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۸ احمد ...
هیسسسسسسسسسسسس

۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۰ شادان
هیسسسسسسسسسسسس احمد افا  فریاد نمیزند.........

۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۰ SIIH
سلام
خوبید؟
ب آقای مای کامپیوتر
متوجه شدم ک تغییر عقیده دادید خوشحال شدم انشاا... موفق باشید، هیچی افراطش خوب نیس حتی شما دوس عزیز
 کی اینجا گفت هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
؟! سکوت مودب باشید خخخخخخخخخخ
این بحث هنوز ادامه داره بابا بعد این همه مدت هنوز اندر خم ی کوچه ایم؟! این بحث نتیجه داد نتیجشم کامپیوتر بود و من از این بابت خیلی خوشحالم
بدرود

۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۹ توجه
مهم اینه که کی سرپل صراط فریاد نزنه!!!

۲۴ آذر ۹۳ ، ۰۱:۰۱ احمد ...
به همه دوستانی که این پست و نظراتشو خوندن توصیه میکنم حتما این پست و نظراتشو هم بخونن. لینکشو پایین میذارم. بعداز خوندن این دو تا پست خودتون قضاوت کنید.

http://khbartar.blog.ir/post/724#comments

۲۴ آذر ۹۳ ، ۰۱:۳۳ رها
رعناجان اینجا جای شما نیست. فکرنمی کنم این مسائل اصلا مناسب سن تو باشه گلم، اینجوری باعث گمراه شدن بعضی ها هم میشی، بیخودی بحث کردنات و حرف های بی ادبانت به پسرا، دختر ها رو بدنوم میکنه.توی پست هایی نظر بده که به سنت بخوره.امیدوارم از دستم ناراحت نشی ولی کار خوبی نمی کنی که اینقد متعصبانه میحرفی

۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۷ اوه مای کامپیوتر
با سلام .
احمد جان ، اون پستی که لینکشو دادی ، قضیه اش با این یکی پست فرق فوکوله .
این پست (همین پست حاضر) ، در باره ی اجبار به گرفتن برگه و به قول معروف زدن انگ بی اعتمادی به طرفه !
در حالی که اون پست که لینکشو دادی (724)  ، درباره ی باکره نبودن طرفه !
و این دوتا به کللللللییییی با هم متفاوت هستند .
اینجا شما اعتماد نداری و مردم را یه جورایی ناپاک خطاب میکنی مگه این که خلافشو بره ثابت کنه .
ولی اونجا طرف غیر باکره هستش و مسئله چیز دیگریست و با بی اعتمادی و شکاکی و تهمت زدن ، خیلی فرق داره .
اینجا آبرو و عزت و تهمت مطرحه و اونجا غیرت و تعصب و عدالت !
بگذریم .
موفق باشید .
بدرود .

۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۴ احمد ...
به اوه مای کامپیوتر:

بله فرق میکنه اما اگه قشنگ نظرات خونده بشه یه چیزایی میتونه دستگیره ادم شه... مهمترینش اینه که توی اون پست همه پسرا گفتن داشتن بکارت خیلی مهمه و نمیتونیم ازش بگذریم، در این پست هم من همین حرفو میزنم اما همه علیه من جبهه گرفتن درحالیکه اونجا دخترا به پسرا حق میدادن که واسشون مهم باشه. اینجا بعضیا گفتن اصلا بکارت و پاکی چه ربطی بهم دارن اما اونجا به فرد بکارت از دست داده گفتن به خاطر ناپاکیت توبه کن و...

۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۶ اوه مای کامپیوتر
با سلام .

اونجا طرف اومده میگه اره متاسفانه پیش اومده . حالا شما واکنشتان چیه ؟..

که خب یه کوچولو مورد مواخذه قرار گفت .


ولی اینجا اومدن از حق و آبرو و حیا و عفت و غرورشون دفاع کنند !

به همین علته که اینجا به تو گیر دادند و اونجا به اون بنده خدا .
:)
خلاصه اینجا دختر خانم ها نیومدند با شما هم صحبت بشن و نظرات همو به هم بگید ... بلکه اومدن جلوی حرفای آقایون بایستند و قد الم کنند :)

خلاصه خواسته اند از حق و حقوقشون دفاع کنند .
شما ناراحت نشو .. چون اگه کس دیگه ای هم حرفای شما را میزد ، همین جوری مثل شما ، اون بنده خدا را هم از ... دار میزدند)

دقت نظرتان تحسین برانگیز است .


التماس دعا .
خوشبخت و موفق باشید .
در پناه خدا .

۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۳ I.m24
با نظر احمد کاملا موافقم. البته اگه دختری که به من معرفی میشه اگه واقعا از همه نظر مورد تایید اطرافیان و خانواده من باشه، من هیچوقت چنین خاسته ای رو از دختر ندارم. ولی در مورد کسی که تاحالا شناختی ازش نداشتم چرا.
پسری که یک عمر پاک زندگی کرده حق داره از پاک بودن همسر آیندش مطمین باشه. البته اگه قصد آبروریزی نداشته باشه. دختری هم که پاکه نباید ترسی از این موضوع داشته باشه.
واقعا دلیل مخالفتم دختر خانوم ها در این مورد رو نمیدونم. آقای نجفی شما چرا با این مسءله به این مهمی مخالفید؟؟؟
لطفا منطقی پاسخ بدین...

۰۸ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۵ الیسا
این لوس بازیه چیه ی دکتره دیگه مثه ازمایش برا عدم اعتیاد پسرا والااین لوس بازیا چیه دیگه ی دکتره مثه ازمایشه عدم اعتیاد برا پسرل

۱۱ دی ۹۳ ، ۰۲:۴۲ مینا
من متاهلم...اگه شوهرم این اشتباه غیر قابل بخشش رو میکرد و ازم گواهی میخواست... با این که خیلی دوسش دارم یکی میزدم تو گوشش و برای همیشه از زندگیم مینداختمش بیرون..


مرد,اگه مرد باشه به دختری که شایستگی مادر فرزندش بودن رو داشته که انتخابش کرده نمیگه برو واسم گواهی بگیر خیالم راحت شه!


این توهینه!اول به شعور خودش بعد به من بعد به خانوادم!

خدا رو شکر ما از این رسوم مسخره نداشتیم... اینا بدعت در دینه! دین همچین چیزی و نگفته!

اونایی که موافق این قضیه اند به خود خدا و حرفاش شک دارن!

۱۱ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۶ ....
دیگه واقعا تصمیم خودمو گرفتم
میرم خارج از کشور با یه مسیحی ازدواج میکنم که این چیزا رو نخواد تازه به پای عشقشون می ایستن
ای ایرانیا شما را چه شده ؟؟ چرا اینقد بی جنبه شدین ؟؟؟ اخه چرا همش به این مسایل فکر میکنین؟؟؟  باید دخترا رو وقتی به دنیا میان همون موقع تو بیمارستان پردشونو نابود کنن ببینم این پسرای احمق میخوان چیکار کنن. ای پسرا شما خودتونو الاف یه تیکه بافت پیوندی کردین . واقعا هم تاسف باره و هم مسخره.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ برین بمیرین.

۱۲ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۵ سارا
من شنیدم یه آزمایشی هس واس اقایون ک با بررسی آلت متوجه میشن قبلا رابطه داشته یا نه یکی از فامیلای دور ما این آزمایش رو از دامادشون گرفتن و در مقابل دختر هم برگه سلامت گرفت # من احساس میکنم مشکلی با پزشک قانونی رفتن ندارم با کمال میل پاکیمو ب همسرم ثابت میکنم ولی سوال اینه از کجا بفهمم اونم پاکه؟ فقط با تحقیق و توکل ب خدا؟ پس هنوز ک این آزمایش برای مردا جا نیوفتاده همون طور ک من چشمو رو گذشته طرف میبندم و اعتماد میکنم توقع دارم اونم پیگیر برگه سلامت نشه غیر منطقیه؟

۱۴ دی ۹۳ ، ۰۳:۰۵ پریسا

سلام  خود منم با گرفتن برگه سلامت بکارت مخالفم ولی تو سایت دیدم که  تو نظریات میگفتن اسیب بکارت بخاطر خود ارضایی،ورزش و اتفاق رو قبول ندارن ولی اگه اینطوری هست تکلیف منی که در اولین بار پریود شدم  و از پرده بکارت هم چیزی نمیدونستم گاهی وقتا واسه اینکه بفهمم خون پریودیم تموم شده یا نه اومدم انگشتم را چندین بار حتی تا پریودی های  بعدیم تو واژنم کردم چیه؟ تا سال بعد سوم راهنمایی که بودم فهمیدم بکارت چیه که دیگه این کار رو نکردم  وجالب اینجاست که من حتی تا پارسال هم نمیدونستم پرده در دو سه سانتیمتری واژن قرار دارد وقتی خواهرم اینو برام گفت من فقط مثل ابر بهار گریه میکردم یعنی اون موقع بلکل تصمیم گرفتم قید ازدواج رو بزنم و تنها کسی رو که مقصر میدونم مامانم هست که در مورد اینجور مسائل چیزی به من نگفته تا اینکه خواهرم با سرچی که تو اینترنت کرد برام گفت که پزشک میتونه تشخیص بده که این پارگی یا اسیب دیدگی بر اثر رابطه نبوده تا الان هم با وجود اینکه میدونم  اسیب بکارتم بخاطر رابطه نبوده ولی با این وجود بازم میترسم  برم دکتر میدونم ترسم بی مورد هست ولی بازم نمیتونم که البته بخاطر این هست که شهر ما کوچیک هست و اکثرا همو میشناسن.البته یه ماما تو شهرمون هست که مامان دوستم هست ولی چونکه زیاد با دوستم صمیمی نیستم نمیتونم برم و اون دکتر ماما هم خانوادمو میشناسه  میترسم برم بعد بیاد به خانوادم  بگه ولی خب از بعضی ها هم شنیدم میگن دکترا راز مریضشون رو به کسی دیگه ای نمیگن،تو دوراهی گیر کردم نمیدونم چیکار کنم. (ببخشید که سرتون رو درد آوردم)

۱۵ دی ۹۳ ، ۱۳:۳۴ شیم شیم
به عنوان یه دختر با نظر I.m24 کاملا موافقم

۱۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۲ غنچه
خواهشا آقایون جواب سوالم رو بدن. اگه دختری هرگز هرگز با پسری ارتباط نداشته باشه  ودر کل از این جهت کاملا پاک باشه ولی  پردش رو بر اثر ضربه ای یا خودارضایی ازدست داده باشه این رو به آقایون باید موقع خواستگاری بگه یا چه زمانی باید بگه؟ و اگه واقعا پزشکی قانونی می تونه تشخیص بده که این دختر هرگز با کسی قبلا ارتباط نداشته دختر براحتی قبول می کنه که بره برای چکاپ شدن چون هیچ ترسی نداره . به نظر شما آقایون باید این قضیه به شما چطوری ثابت بشه؟ خواهشا خواهشا جواب بدید لطفا.
نظر:
سلام
http://khbartar.blog.ir/post/2379

۱۹ دی ۹۳ ، ۰۰:۴۸ مینا
اقایونو خانوما چرا انقدر حرص میخورید والا حق دارن دختر خاله ی من دانشجو بود تو یه شهری میگفت اینجا دخترا اگه با دوست پسرشون رابطه نداشته باشن یعنی املن حالا بماند کدوم شهر البته همه جا هست.مامان منم مثل مامان نیلوفر خانوم خودش اصرار به گرفتن گواهی کرد به هر حال طلا که پاک است چه منتش به خاک است اونایی که پاکن نه از این موضوع ناراحت میشن و نه انقد سخت میگیرن به نظر من که خوبه حرفش پیش کشیده نشه 

۲۲ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۴ ایرج
قابل توجه عزیزاااان معلومه همتون مجردین  الان واسه ازدواج تا برگه پزشکی قانونی نباشه عقد انجام نمی گیره   بجزء  کسانی که مطلقه می باشن.

۲۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۶ مینا
نه کی میگه تا برگه پزشکی قانونی نباشه عقد انجام نمیشه؟؟؟؟؟؟دروغهههههههههههه

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۸ حسین
سلام   آقای  نجفی 
من به  شخصه روم  نمیشه  که از دختر یا خانواده اش  بخوام  که برگه سلامت بهم بدن.
اما  میخواستم از خانومها  بپرسم  که اگه طرف ازشون بخواد که  فقط بیان دست رو  قرآن  بزارن   و قسم بخورن  بازم  ناراحت میشن ؟  بازهم  توهین  تلقی  میکنن ؟

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۷ به حسین
دختری که همچین غلطی بکنه به راحتی دست میذاره رو قرآن و قسم دروغ خوردن براش عین آب خوردنه و البته شااااااااید با دخترای پاک هم بربخوره پس روش مناسبی نیست

۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۴ گل
خواهران عزیزم برگه سلامت را بگیرید.برادران عزیز هم ازمایش زگیل را حتما بدهندچون بسیارمسری است وباعث سرطان در زنان میشود.اگر مثبت بود بادختر زگیلدار ازدواج کنید نه دخترپاک0اگرمرد هستید.

۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۷ momen
بی غیرته بی وجوده پسری که بی برگه پزشک قانونی زن بگیره. منتظر پیامک بازیا زنت باش از الان بی غیرت گلابی.من خودم سه ساله تنها سیر میکنم  فقط به امید اینکه خدا جای حق نشسته .هم پول دارم هم ویلا هم مغازه هم ارشد هم تقوا از همه مهمتر.اول خانواده دخترو نگاه کنید بعد تقواشو.بعدم برگه پزشک قانونی از دو طرف , حق امثال من نیست که با هرزه ها زندگی کنیم.

۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۶ SIIH
سلام
ب مومن
مومن جان میشه تقاضا کنم آرومتر باشید؟!منظورم خط اول کامنتتون هست. پزشک قانونی از چه زمانی برای هر 2 طرف برگه میدهد؟ طرف آقایون چه برگه ای؟ همین زگیلی که گل گفت؟میشه بیشتر توضیح بدید؟

ب گل
میشه درباره این آزمایش زگیلی که فرمودید بیشتر توضیح بدید؟

ب ایرج و آقای نجفی
برگه پزشک قانونی برای انجام عقد جریانش چیه؟ از چه زمانی؟ فکر نمیکنم صحت داشته باشه
آقای نجفی اطلاعاتی  در این زمینه دارید؟

۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۳:۲۹ من
من به پسرایی که برگه سلامت میخوان و خیلی حساسن مشکوکم،تا حالا خواستگارهایی داشتم که خیلی مذهبی نبودن و فقط بخاطر مذهبی بودنم برای من اومدن اما همین شک منو بر انگیخته که حتما خودش اینکاره اس که یک دختری مثل من میخواد ،همین شکم باعث رد کردنش شده،حالا این برگه سلامت که دیگه آدم اینجا میشنوه شاخ در میاره،من خودم به شخصه به همچین پسری شک میکنم.

۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۱۵ پریسا

نه بابا الکیه من دوستام عقد کردن اصلا درمورد برگه سلامت بکارت این که اگه این برگه نباشه عقد صورت نمیگرد حرفی نزدن من اولین بارمه که میشنوم مطمئن باشین الکیه،آخه مگه میشه!به هیچ وجه همچین چیزی صحت  نداره،خیلی مسخره هست.

۲۴ بهمن ۹۳ ، ۰۴:۱۵ مهسا
چقدر واقعا بیکارید؟؟؟همتون اگه تونستید یه آقاپسر پاک به من نشون بدید من با سر میرم گواهی میگیرم....

۰۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۳ پریسا
آقای نجفی و بچه ها سلام،من بخاطر اینکه کیست کوچیکی  داشتم امروز رفتم دکتر زنان بعدش هم براش گفتم که قبلا نمی فهمیدم  انگشتم رو تو واژنم کردم  اگه میشه معاینه ام کنید اونم معاینه کرد گفت یه خورده آسیب دیده ولی برای شب ازدواج خون میاد ،وای!!!!نمیدونید چقد خوشــــــــــــــــــحال شدم انگار که دنیا رو بهم دادن  آخه نمیدونید که چقد نذر و نیاز کردم خدایا ممنون انشاالله که مشکل همه ی بچه های خانواده برتر حل بشه.
نظر:
سلام
الحمدالله

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۵۸ ۱۱۰۶
با سلام خدمت اساتید و بزرگواران
یعنی چی این کارا مگه عهد بوقه ب
بنده به شخصه خانواده دختر همچین کار بخوان بیخیال همه چی میشم میگم من شک ندارم شما شک دارین مشکل خودتونه دست خانم رو میگیرم میریم سر خونه زندگیمون پای همه چیشم وا میستم افتخارم میکنم٬مبارکمون باشه :)    ؛)

۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۰ آذی
پسری که به باکرگی یا عدم باکرگی  یه دختر  شک داره  (خیلی ببخشیدا) اما غلط میکنه بره خواستگاری اون دختر  و  از همون روز اول با درخواست نامه سلامت، بهش ثابت کنه که من از همین الان بهت شک دارم عزیزم

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۸ sisi
من حال نداشتم کامنتا رو بخونم اما ما تو فامیل از این دخترارو دیدیم که با صدتا بوده اما نه طوری که ازاله بشه بعدشم سه چها تا گواهی از دکترهای  زنان گرفته و .... با یه پسر خوبیم ازدواچ کرده.
قابل توجه پسرا  بعضی دخترا که اصلا از  طرز نگاه طرز فکر و ورفتار صحبتشون معلومه پاکن خونریزی هم نداشت نباید اجبار به گرفتن باشه حتی اون پسرا با ادعا  پاک . مگر قبل از رابطه با اون دختر ازش گواهی سلامت میخوان . یا میره میگیره یا بش برمیخوره نمیگیره .
اصلا منطقیه بعد دخول تازه یادش بیفته باکره بوه یا نه؟

۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۳ ارش

سلام به دوستان عزیز.به نظر شما چرا خدا تو بدن دختر ها پرده بکارت رو آفریده؟ اگر به جواب این سوال برسید دیگه هیچ بحثی نمیمونه.با توجه به اینکه خدا حکیمه و هیچ چیزی رو بدون حکمت در بدن ما قرار نداده.

 

۰۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۳ کسری1
من اکثر نظراتو خوندم.
احمد آقا  و اوه مای من باهاتون موافقم
با دخترایی که با برگه گرفتن م مشکلی نداشتن هم موافقم.
اما با بقیه خیر
من الان فکر می کنم اونقد دارین رو یه موضوع زووم می کنین که چیزای دیگه یادتون میره.
مثلا دخترایی بودن که گفتن این بی اعتمادیهو من فکر می کنم با عرض معذرت این فکر بچگونس. آخه چرا اینطور فکر می کنن؟!ببینین چقدر تفاوت هست بین یه دختر که میگه نه من برای جلب اعتماد شوهرم هر کاری می کنم با یه دختری که میگه اِ ... این چه حرفیه یعنی تو به من بی اعتمادی؟ آره بی اعتمادم. آخه مگه اعتماد از چی میاد؟ غیر از اینه که از مدرک میاد.کدوم دختری دوس داره یه پسری پیدا بشه بگه اگه تو هرزه هم باشی ولی من می خوامت. خوب میگه یعنی این فک می کنه من هرزم؟؟؟؟...خدایی من خودم فقط دخترایی رو که منطقی اند به شدت نه احساسی به شدت و یا لجباز قبول دارم...اگه مثلا دختر مورد علاقم یه شماره تو گوشیم ببینه و بعد بگه این کیه و خلاصه گیر بده من بیشتر عاشقش میشم چون می فهمم واسش مهمم.اگه بگه باید بریم مخابرات و آدرسشو گیر بیاریمو بریم ببینیم کیه اصلا ناراحت نمیشم حالا شاید یکی پیدا بشه ناراحت بشه این نظر منه.من دختر مورد علاقمو با نظرم انتخاب می کنم. مثلا شما فرض کنین می خواید نظر یه پسرو در مورد کارکتر سیندرلا بدونین.چه چیزایی تو این قضیه اثر دارن؟ بی شمار عامل که به عقل جنم نمیرسه(البته من جن نیستما ;) ) ولی اینجوریه دیگه کاریشم نمیشه کرد.
شما دخترا بهتره به طرز فکر پسرا کاری نداشته باشین.کاری رو بکنین که درسته اگه اعتقاد به رابطه ی قبل ازدواج دارین خب یه همچین آدمی نظرش بهتون جلب میشه البته این دلیل نمیشه که آدمای دیگه بهتون توجه نمی کنن ولی مطمئن باشین اونی که تا آخرین لحظه آدمو برا یه کار مصمم نگه می داره اعتقاد به اون کاره فقطططططططط. در مورد اعتقادای دیگه هم به طریق مشابه.

۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۲۴ شمیم

دوستان بکارت و یا ب عبارت بهتر پاک بودن صرفا داشتن رابطه و پرده داشتن نیســـــــــــــــــت

هستن کسایی ک پرده دارن ولی رابطه داشتن ب انواع و اقسام روشها....

ب نظر من گرفتن دست چنس مخالف هم میتونه ی مدل رابطه جنسی باشه(چون خیلی وقتا با ی حس خوب همراهه مسلما)

اگر یکیو دوس داریم و ب ازدواج بهش فکر میکنیم پس ازش مطمئنیم این وسط برگه سلامت نقشی نداره دوستان...دلیل بر پاکی نیست...خیلیا تو اولین رابطه خونریزی ندارن خب دلیل بر ناپاکی نمیشه ک دلایل مختلفی داره....

پسری ک از دختر میخواد برگه سلامت نشون بده پس خودشم باید بره پزشک قانونی معلوم شه رابطه داشته یا نه....چون الان رابطه پسر رو هم تشخیص میدن :)

۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۴۲ NaFaS
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
این سایت رو از خیلی وقت پیش ها میخوندم اما این پست واین بحثای "بیخود" باعث شد که منم یه حرفی بزنم وسکوت من شکست
تمام نظرات رو نخوندم اما اکثرشو آره!

طبق گفته های کسری1 واوه مای کامی و احمد و ...

شما به دلیل وجود دختر های هرزه وکسایی که رابطه داشتن حتی تو سنین کم به تمام دخترا شک دارین حتی به دختری که خودتون بش علاقه دارینو میخوواین ازدواج کنیدو..
وقتی که داشتم اینارو میخوندم فککردم که چقدر خیلی از ماها مشکل داریم تو اعتقاداتمون!!
چقدر درد دین نداریم ماها..
چقدر به همه چی الکی پای بند هستیم
الکی!
من به عنوان یه دختر از پسری که بیاد خواستگاریم اصلا انتظار ندارم برام ثابت کنه که با دختری نبوده وباشون ارتباط نداشه!
چون من تا حالا نوک ناخنم به هیچ پسری نخورده..
**چون من به این اعتمادو اعتقاد راسخ دارم که خدایی که بالا نشسه عدلش زیر سوال نمیره
چون من مطمینم خدایی که تو قرآنش میگه پاک ها برای پاک ها هستند اون خدا زیر حرفش نمیزنه..
**
پس الکی نگین حیف عمر من پسر پاک هس که بخوام با دختر هرزه سر کنم
شما اگه واقعا پاکی اگه واقعا مذهبی اینجوری حرف نزن "برادر" چون واقعا مذهبیش نگران هرزه بودنو نبودن دختر نیس
چون میدونه تو زندگیش چه کرده وچند چنده! بحث جاذبه ذاتی رو هم در نظر داشته باشید
من اینو مطمینم پس هیچ نگرانی ندارم!
شاید براتون تعجب آور باشه اما من اینو مطمینم!
حالا این به کنار برای آدم هایی که رسیدن به عشق!
 اما برای افراد مذکور در نظرم..
این قضیه که گفتین دخترا ممانعت میکنن و..پس حتما یه مشکلی هست و..بخصوص برای احمد
باید بگم که قضیه بودن ونبودن پرده ویبا حتی اعتماد هم نیست!
انسان ددوس نداره در معرض اتهام قرار بگیره حتی اگر برای رفع اتهام آزمایشو اثبات و.. رو انجام بده
جناب احمد خان خودتو در نظر بگیر از خونه همسایتون دزدی شده!
پلیس به تو شک کنه وبخواد ازت انگشت نگاری بگیرن حالا این کنار مامانتم بت اصرار کنن که آره تو بری انگشت نگاری
تو ازینکه در معرض اتهام قرار گرفتی ما فوق ناراحتی بخصوص که عزیزت هم به تو "شک " کرده
اصلا نگیم شک کرده میخواد "مطمئن" شه(!!)
حاضری برای رفع اتهام هم که شده (با اینکه بی گناهی) بری برای انگشت نگاری اما مطمئنا هیچوقت اون شک واتهام رو فراموش نمکنی.. و یادت نمیره که حتی مامانتم حرفتو باور نمیکردن!
نگو برام مهم نیست و..که از خلقت آدم بدوره!!
نکته دیگه اینکه جناب آقایان مذکور واقعا احساس میکنید ما  دخترا نمیبینیم پسرایی رو که هر روز بغل یکی راه میرن!؟!
هع اصن چرا بغل یکی دیگه همه پسرایی که هرروز به همه دخترا نگاه میکنن وادا واصول وحرف و...
اونوقت ما حق این رو نداریم که از پاک بودن پسر مطمین شیم..
چرا به قضیه با منطق وانصاف نگاه نمیکنید!
*پس بیان ازتون آزمایش چیز بگیرن تا حالا به کسی خورده یا نه!*
اما تمام دخترا بی هیچ حرفی دارن تو زندگیشون به مرد مورد علاقشون دریا دریا محبت میکنن!( که شاید همون "مرد" نا مرد با...)

یا مثلا خوبه خانم آقایون هرروز گوشیشو چک کنه نکه "شک" نداره ها مگر نه اینکه مرد .... زیاده
حیف عمر دختر خانم به بطالت بگذره بامردی که با یکی دیگه در ارتباطه!

نکته دیگه اینکه پزشکی قانونی میخواد برات اثبات وجود یه پرده بکنه..
تو هم خوش باش  و"خیالت راحت " که طرفت قدیسه اس!
حالا اگه با یکی دوست بوده اما به ارتباط نکشیده هیچ عیبی برات نداره..
آقای احمد که "ادعای " منطقت میشه...توجیه نکنید قضیه رو ثابت کن برامون که وجود پرده بکارت درصورتی که با یکی دوس بوده وبغل ولب و..داشتن ایرادی نداره خوش غیرت(!)
البته بگم دختری که خودش مایل هست و ...بحثش جداس..و البته به قول جناب نجفی
شما برو 3 ماه تحقیق کن اصن برو یه سال تحقیق کن از کوچکترین جزئیات خبر دار میشی گند همه چی هم در میاد اونوقت نیاز به برگه سلامت هم نداری..البته اگه تحقیق درست باشه!

اماا از دید آقای احمد وسایرین...مسلما کسی که رابطه نداشته هیچ باکی از گرفتنش نداره وهمون اولم گفتم بحث گرفتن برگه سلامت مشکل نیس...
اماا این دید که همه دخترا هرزه ان ومن پاکم وزندگیم حیف میشه بغل کسی بخوابم که بغل یکی خوابیده و..این دید بده!


http://tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=24&AYID=26&TPIV=T1

۲۶ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۳۹ گلاره
سلام 
ب نظر من گذشته هر کسی ب خودش مربوطه چه دختر چه پسر مهم ایندس که باید بهم اعتماد کنن بکارت نباید واسه پسر مهم باشه چون ما هیچوقت نمیتونیم متوجه شیم ک پسرا پاک بودن یا نه ولی پاک بودن ما ب بکارتمون بستگی داره.من خیلی متأسفم....ولی تنها خواهشی که از اقایون دارم پایه زندگیتونو رو این موضوع بنا نکنید مهمترین چیز اعتماد بعد از ازدواج

۲۶ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۳۹ گلاره
سلام 
ب نظر من گذشته هر کسی ب خودش مربوطه چه دختر چه پسر مهم ایندس که باید بهم اعتماد کنن بکارت نباید واسه پسر مهم باشه چون ما هیچوقت نمیتونیم متوجه شیم ک پسرا پاک بودن یا نه ولی پاک بودن ما ب بکارتمون بستگی داره.من خیلی متأسفم....ولی تنها خواهشی که از اقایون دارم پایه زندگیتونو رو این موضوع بنا نکنید مهمترین چیز اعتماد بعد از ازدواج

۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۲ 1
این پرده بکارت هم شده یه تابو

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۵ به ارش
تو بدن مردها هم وجود داره ولی به خاطر اینکه جلو ازادیاشون گرفته نشه صداش رو در نمیارن!
شما هم هر وقت گفتین چرا تو بدن اسب ها هم پرده بکارت وجود داره منم جواب شما رو میدم!

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۸ کسری1 به NAFAS
ببین خانم. خدا بکارتو گذاشته واسه اینکه اگه کسی رابطه جنسی از نوع دخول( دیگه فک کنم حالا متوجه منظورم میشید) داشته باشه از دستش بده. اگه دختر باکره باشه ینی دخول از جلو نداشته و تمام . کل چیزی که از برگه سلامت میشه فهمید اینه حالا شما هی بگو ایا برگه سلامت ملاکه؟؟؟
از بین بی شمار اتهامی که میتونه متوجه یه (به ظاهر) دختر باشه با این برگه یکیش رفع میشه. ینی من حالا شما فرض کن 1 درصد مطمئن میشم. ما که نمی گیم همه چیز ولی خود این کم چیزی نیس. حالا چمیدونم اون بغلو بوسو این کثافت کاریایی که گفتین با راهای دیگه. امیدوارم متوجه شده باشین.حرف دیگه ای ندارم.آقا نجفی نمی بخشمت اگه نظرمون ذاری

۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۲۹ فیروزه
انکه پاکه از محاسبه چه باکه    باید دختر برای ازدواج برگه سلامت بکارت داشته باشه اگه ریگی توکفششون نباشه چراباید بترسن  

۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۲۹ فیروزه
انکه پاکه از محاسبه چه باکه    باید دختر برای ازدواج برگه سلامت بکارت داشته باشه اگه ریگی توکفششون نباشه چراباید بترسن  

۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۶ به فیروزه
بحث ترس نیست بحث اینه که که کسی که با تحقیق نمیتونه به من اعتماد کنه پس چرا باید من فقط صرف تحقیق بهش اعتماد کنم؟
کسی که برای اثبات پاکی از من مدرک میخواد خودش هم باید برای اثبات پاکیش مدرک داشته باشه
هر چند شک دارم شما خانم باشی ولی شما هر کاری خواستی بکن ولی حق ندارین برای بقیه تصمیم بگیرین و تهمت بزنین! اره ما یه ریگی به کفشمونه فقط شمایی که پاکی!

۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۴۵ سارا14
به نظر بنده ما دخترا مثل پسرا نیاز داریم ...نیاز به رابطه یا دوستی یا هر چی!
اصلا پاک بودن چه معنایی داره؟؟
به اینکه داره یا نداره؟؟ 
من واقعا حرفی ندارم...همچین راجب دخترا نظر قانون تایین میکنین انگار یک شی بدون 
احساس هستن که اگر پاک باشن کافیه!!به نظر من که اسمش پاکی نیست ..

۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۴۸ نیلو
عمه ی من وکیله و باهام که راجع به کارش صحبت میکنه به مواردی برخورده مثلا یک مورد شکایت از بزشکی قانونی که أقدام به رشوه خواری از دخترانی که بکارتشون رو در رابطه از دست دادن میکنه و با دریافت xملیون تومن از اون دختر ها نامه ی سلامتی بکارت رو بهشون میداده وشوهر در شب زفاف به علت قطر زیاد وازن خانوم بهش شک کرده و نزد دکتر های زنان دیکر بردتش و أصل موضوع رو فهمیده و شکایت کرده    در صورتی که کسی بخاد خلاف کنه اکر ما اون رو در شیشه ی مربا بزاریم و در ان را محکم ببندیم باز هم خلاف میکنه ما در بین مردمی زندکی میکنیم که به اصطلاح مسلمانند اما کارهای زیادی ازشون بر میاد حتی اکر موقع فارغ التحصیلی قسم خورده باشند  در ضمن راه های محترمانه تر و علمی تر برای تعیین وجود بکارت هست که توسط خود مرد إنجام میشه در سایت های معتبر هم شرح انها اومده 

۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۰۸ ساغر
کسی که با وجود تحقیقم نمیتونه به من اعتماد کنه 
من نمیدونم بعد از ازدواج چطوری میتونه به من اعتماد کنه ؟!!!
حتما واسه بچه هم ازمایش ژنتیک میخواد!!
به نظر من نمیشه پاکیه یه دخترو با بکارتش سنجید
خیلی ها همه کاری میکنن ولی نمیذارن به بکارتشونم اسیب برسه
 از کجا میخواین بفهمین این دختر پاکیهههههه ؟

۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۱۲ ...

فقط یک درصد پسر واقعا پسر هست و الان دیگه پسرا واسشون مهم نیست چون خودشون بهتر نیستن من از روابط ازاد بیزارم  اما  هرگز با چنین مردی ازدواج نمیکمنم بره بمیره همون بهتر که نوک انگشت همچین حیوونی هم به من نخوره

۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۴ پسر
گه از من  پسر  برگه  عدم اعتیاد  بخوان  اصلا ناراحت نمیشم چون ریگی به کفشم نیس ,  نمیدونم  چرا  دترا  از  برگه سلامت ناراحت میشن  ؟
خب اگه چیزی نیس برین بگیرین دیگه .

۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۲۲ به پسر
ازمایش عدم اعتیاد دو طرفه س ولی گواهی سلامت یه طرفه!

۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۰۵ حامد دماح
من خدایی حالم بد می شه نظر بعضی ار پسرارو می خونم.ادم چفدر می تونه بی غیرت باشه. من که برکه سلامت می گیرم.2 حالت داره یا سالمه 100 سال با هم رندکی می کنیم یا نجسه 2تامون با هم می میریم.می میره چون من می کشمش .می میرم چون فکر این که با کسی بوده می کشتم.

۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۵۱ به حامد دماح
منم حالم بد میشه واقعا نظر بعضی از پسرا رو میخونم!
شما اگه تونستی بگیر چون اگه دختره قبول نکنه شما هیچ کاری نمیتونی بکنی.
مراقب صحبت کردنتون هم باشین نجس اون پسریه که فکرش خرابه!

۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۰۲ malosakبه حامد دماح
خیلی از دخترا قبل از ازدواج بارها و بارها با افراد گوناگون همبستر شدن
حتی از راه مقعدی ولی نمیزارن به بکارتشون آسیبی وارد شه
بعد شما میری گواهی سلامت میگیری خب اون دختر نجیب و پاکه؟
گواهی سلامت دلیل بر پاک بودن دخترا نیست
خب دخترایی که قبل از ازدواج رابطه داشتن نجس
پسرایی که رابطه داشتن و بعد میان یه زن آفتاب مهتاب ندیده میخوان + گواهی سلامت اونا نجس نیستن؟
ماکه نمیتونیم از مردا گواهی سلامت بگیریم تکلیفمون چیه؟
ما ازکجا بفهمیم طرفمون نجسه یا پاک؟از کجا بفهمیم باید بکشیمش یا نه؟!؟؟

۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۶ سعید
اجباری شدن صحت سلامت پرده بکارت برای مرد ها خیلی مهمه چون عدم صحت سلام پرده بکارت  خیانتهای زن قبل از رسیدن به زندگی مشترک از بین میرود خیلی معذرت میخوام مخالفت دخترها نسبت به سلامت پرده بکارت احتمالا رابطه جنسی معقدی و غیره تجربه کرده به نظر من هر دختری قبولنکرد بدرد زندگی نمی خوره

۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۲۲ به سعید
به نظر شما من چطوری میتونم به پسری که اومده خواستگاری اعتماد کنم؟از کجا بفهمم که قبلا رابطه ای نداشته؟ از اونایی که نیست که قبلا هر کاری کرده و حالا دنبال دختر افتاب  و مهتاب ندیده میگرده؟

۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۳۸ به سعید
پیشنهاد میکنم به راحتی به دیگران تهمت نزنین!
منم پسرایی رو که به همین راحتی به دیگران انگ هرزه بودن میزنن به همسری قبول نمیکنم.
منم پسرای خودخواهی که میگن باید تو مدرک داشته باشی تا بهت اعتماد کنم ولی تو باید به من همینجوری اعتماد کنی به همسری قبول نمیکنم.
من قبلا با کسی رابطه نداشتم و حتی دوستی ساده هم نداشتم ولی شدیدا با گرفتن گواهی سلامت مخالفم.

۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۰۹ مینو
سلام تو شهر ما این یه رسم عادیه که مادر دختر پیشنهاد میده که دختر به همراه مادر داماد برن و گواهی بگیرن من خودم معتقدم این رسم لازمه چون خیلی مواقع پیش اومده که شب زفاف خونریزی بدلیل نوع پرده ایجاد نشده و داماد درخواست طلاق کرده چون معتقد بوده زنش باکره نبوده و اگه اون خانم یه گواهی سلامت ساده داشت این مشکل براش پیش نمیومد.

۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۱۷ س
خوب مثلا یه دختر هزار تا غلط کرده باشه ولی پردش سالم مونده باشه ، چون پردش سالم دختر خوبیه.
به نظر من با تحقیق میشه متوجه شد که دختر خوبی یا ن .ن با داشتن پرده

۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۲۴ رضا
سلام به همگی.
میخواستم بپرسم ارائه گواهی سلامت بکارت موقع قرائت عقد ضروریه؟؟؟؟
میشه از گرفتن این گواهی بیخیال شد؟!!

۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۳ به رضا
نخیر ضروری نیست اصلا چنین چیزی وجود نداره.

۰۵ خرداد ۹۴ ، ۰۵:۱۴ نادیا.ن
احمد   و  اوه مای کامپیوتر     و محمد رضا   :
مساله اول: برادرای عزیز! شما همسراتونو حتمـــــا  حتما ببرید پزشکی قانونی (اگه تا این حد به خطاکار بودن شخص موردنظرتون برای ازدواج شک دارید- که اینکارتون خودش انتخاب شما رو زیر سوال میبره!) 
و امیدوارم از طریق همون پزشکی قانونی و برگه سلامت جنسی بتونید برگه سلامت فکری و قلبی اون شخص درگذشته رو هم بگیرید و مطمئن بشید که طرفتون در گذشته به هیچکسی عشق ورزی نکرده، توی آغوش کسی نبوده، لب های کسی رو نبوسیده، دستای کسی بدنشو لمس نکرده، قلبش برای کسی نزده، رابطه دهانی نداشته، استمناء نکرده، و....... هزاران چیز دیگه که بعید میدونم بتونید با بردن یه دختر به پزشکی قانونی و مشاور و .... متوجهشون بشید.
مساله دوم اینکه : انسانی که شکـــاک، ظاهربین، خودخواه، مشکـــل داره؛ معمولا اگه حتی یه فرشته هم نصیبش بشه بازم در آینده هم بازم به طرفش شک داره. نه فقط طرفش... بلکه به همه شک داره.
چون : کافر همه را به کیش خود پندارد....

۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۵ فریبا
برادران احمد و اوه مای کامپیوتر و محمد رضا
من کاملا با نظر شما مخالفم حرف من به شماها اینه اصلا ازدواج نکنید چون اینقدر که بدبین هستید تا ابد نمی تونید زندگی راحتی داشته باشید
بذارید یه چیزی رو بهتون بگم
همسایه ما خودشو یه زن زرنگ می دونه. می گفت دختر که بودم هر کاری که بگی کردم فقط از جلو ندادم. شب از در حیاط خلوت پسر می آوردم داخل البته ساعت 1 به بعد که همه خواب بودن الانم که زنم آزاد آزادم. ازش پرسیدم گواهی سلامت بهتون دادند گفت آره تا دوست پسرام بهم نزدیک می شدن می گفتم اگه از جلو دست بزنید جیغ می زنم و همه رو بیدار می کنم. اونام از طریق های دیگه کامل به من و خودشون لذت می دادن.
حالا شما دلتون رو به یه کاغذ و خون شب زفاف خوش کنید. به قول این همسایه ما زنا تازه بعد ازدواج متحول می شن. دختری که به معنای واقعی انسان هست می دونه که ازدواج یه تعهد هست نه یه آزادی.

۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۰ فریبا
به جای اینکه تو فکر این چیزا باشید از این خارجیا یاد بگیرید چقدر اختراع می کنن. خاک تو سر ما ایرانیا هر روز پس رفته تر از دیروز چقدر ما ایرانی ها بدبختیم. فقط بلدیم کپی برداری از خارجیا و کاراشون کنیم. بدبختا مگه چقدر عمر می کنید یکی تصادف می کنه یکی سرطان می گیره یکی هم خیلی عمر کنه 80 سال هم باشه.

۱۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۴ sara jj
من اگه نامزدم اینو بخواد برگه رو میگیرم میکوبم تو صورتش بعد همه چی تموم
هیچ به احساس دختری فک کردید اولین بار بره لباسشو پیش یه نفر دیگه دربیاره اونم بخاطر اینکه شریک زندگیت بهش اعتماد نداره و بعد برگه رو به خونوادش نشون بده ادم از خجالت اب میشه دیگه تحقیر بیشتر از این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۲ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۵۶ نیما و ترانه
اول از همه سلام به همه دوستان....
من و همسرم هر از گاهی وبگردی میکنیم و معمولا اگه مطلب جالبی باشه با هم به اشتراکش میزاریم.این کامنتو دادم تا کمکی به دوستان کرده باشم که بتونن از تجریبات ما استفاده کنن و کمی با دید بازتر و نگاه از بالا به موضوع نگاه کنند.ازدواج‌ یه رابطست که باید ۲ طرف اونقدر عاشق همدیگه‌ باشند و واسه هم نفس بکشند که از هیچ چیز هم دیگه دلگیر نشند....از هیچ در خواستی....باید تو ذهنشون فقط به فداکاری و خوشحال کردن عشقشون و عاشق تر کردن همدیگه فکر کنند.از خدام ممنونم که همسری مثل ترانه نصیبم کرده که ....
راستش همسر من با این که سال ها تو محیط اروپایی (بلژیک) تحصیل کرده و فرد روشنفکر و آزاده ای هست و  و اونقدر اهل تحقیق و مطالعه و کتاب و یادگیریه...ولی چون با شناختی که از خصوصیات بنده حقیر داشت این برگه رو برام (بدون اطلاع من ) تهیه کرد و به نوعی بهم‌ هدیه داد.اصولا اگه تو بین دختر و پسری این همه صفا و محبت و عشق باشه...جای هیچ صحبتی نمیمونه....زندگی مشترک فراتر از این حرفاست و اینا صرفا حاشیست ...با اینکه ۵ سال از ازدواج ما میگذره ولی ما هروز برای همیم و با هم لحظه هامونو تقسیم میکنیم و تصور دنیا بدون هم برامون سخته...ما به خاطر همدیگه هر فداکاری میکنیم و برامون مهم
نیس...
دوستان من .....دختران و پسران ایران زمین...بیاین بهانه جویی را کنار بزاریم و اصل زندگیمونو محبت و عشق و فداکاری قرار بدیم و زندگیمونو شیرین تر بکنیم...

بیتی هم در آخر به مخاطبان خاص که خودشون میدونند و منظورمو متوجه میشن
با خود کج و با ما کج و با خلق خدا کج
آخر قدمی راست بنه ای همه جا کج

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۳۹ شهلل
سلام 
اقایونی که دم از رابطه نامشروع میزنید ما دخترا که با عمه هامون سکس نداشتیم با خود شما پسرا بودیم دیگه,پس رابطه شما نامشروع نیس؟!
پس تکلیف من یا هزارتا دختر دیگه که براثر غفلت.گول شما ابلیسا رو خوردن چی میشه؟!
منی که در اولین وآخرین سکسم زن شدم حق ازدواج ندارم؟؟؟!!!!!

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۹ منطق

ببنید طلا که پاکه چه منتش به خاکه...

ببین دختر خانومی که میگی من نمیرم آزمایش بدم اگه واقعا تو این زمانه که هر دختروپسری دنباله طرفن اگه یه آزمایشی هم واسه پسرا بود که میفهمیدین قبلا پسره آره یا نه...آیا واقعا بدون آزمایش واز روی حرف الکی قانع میشدید مسلما نمیشدین.اگه مشکل نداری پس برو آزمایش بده اگه نمیری آزمایش حتما حتما مشکل داری ومیترسی آبروت بره خانومی

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۷ امیرحسین
به اعتقــاد من کار بسیــار زننده ای هست !

و همــه انســان ها هر از گاهــی اشتبــاه بزرگی رو مرتکب میشــن ,
و هیچ ادمــی تو دنیــا پاک نیست !

من خودم پســرم : یه سئــوال میپرســم خواهشــا اقایون رک و راست پاسخ بدن !
اگــه شما جای اون دختر بودیــد چیکــار میکردیــد ! ایا میرفتیــد پژشک قانونی ... ؟!

به نــظره من فقــط یک راه برای حفــظ ابــرو هست ؟!

1 = اینــکه در همون جلسات خواستگــاری دخترخانــووم اعلام کنن که همچنین مشکلی دارن

یاعلی

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۵ امیرحسین
به اعتقــاد من کار بسیــار زننده ای هست !

و همــه انســان ها هر از گاهــی اشتبــاه بزرگی رو مرتکب میشــن ,
و هیچ ادمــی تو دنیــا پاک نیست !

من خودم پســرم : یه سئــوال میپرســم خواهشــا اقایون رک و راست پاسخ بدن !
اگــه شما جای اون دختر بودیــد چیکــار میکردیــد ! ایا میرفتیــد پژشک قانونی ... ؟!

به نــظره من فقــط یک راه برای حفــظ ابــرو هست ؟!

1 = اینــکه در همون جلسات خواستگــاری دخترخانــووم اعلام کنن که همچنین مشکلی دارن

یاعلی

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۰ لللللل
من یه پزشکم فقط اینو بگم که دخترایی رو دیدم که از مقعد رابطه داشتن ولی بکارتشونو از دس ندادن من پزشکم حق ندارم این مواردو گزارش کنم تازه دختر هایی رو داشتیم که فقط بر اثر یه کنجکاوی خودارضایی تو 10 سالگی پردشو از دس داده حالا خودتون فکر کنین کی پاکه کی پاک نیس سعی کنین اینقدر طرف رو بشناسین که نیازی به این کارا نباشه

۲۲ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۳ به منطق
متاسفم برای پسرایی که همه کاری میکنن بعد به این راحتی میان به دخترا تهمت میزنن!
من اهل دوست پسر بازی نبودم رابطه جنسی هم نداشتم پردمو هم به خاطر کنجکاوی از دست ندادم ولی شدیدا در مقابل چنین خواسته ای عکس العمل نشون میدم.
اگه دو طرفه باشه قبول میکنم ولی اگه یه طرفه باشه هرگز!
نه من به خودم اجازه نمیدادم چنین درخواستی از طرفم داشته باشم وقتی خودم برای طرف ثابت نکردم.
این اسمتم عوض کن چون حرفت منطقی نبود بیشتر بی منطق بود.

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۴:۰۵ شاهرخ...
واقعا ادم حرصش در میاد از ایراز نظر اکثریت خانمهای اینجا وبعضی پسرای خودشیرین وروشنفکرنما...بنظر منم ازمایش حتما لازمه نه فقط باکره بودن بلکه ازمایش رابطه مقعدی که راحت قابل تشخیصه...بحث سر ذات ادماست نه صرفا جنبه ظاهری ماجرا....دختری که تن به خیلی کارا داده عدالت نیست باپسری ازدواج کنه که واقعا داره برای ساختن یه زندگی مناسب وزیبا زحمت میکشه...تو این دوره پسری که دختر روقبل عقد نبره ازمایش سرش کلاه رفته شک نکنید.....دختر نجیبم ارزووووووووست...یاحق

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۷ به شاهرخ
مگه شما برای ما مدرک میارین که ما هم مدرک بیاریم؟

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۷ حامد
۱-دختری که با گواهی مشکل داره احتمالا باکره نیست 
۲-دختری که باکره هست هراس نداره
 آنرا که حساب پاک است .....
گذشته آدمها پوشیدس برای دیگران...همانطور شما دختر خانمها میخواهید بدانید مردها معتاد هستند یا نه آقایون هم میخواهن بدونند دختر خانم هم گذشته پاک داشته یا نه...بعد از این مراحل اعتماد یکدیگر جلب میشه...
 در کل باز هم  آنرا که حساب پاک است .....

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۷ امیرعلی
با سلام. 
لصفاً خانوما جو نگیردشون. اونایی که مخالفت می کنن و میگن عشق و اینا اگه بکارت نباشه فرقی بین تو و کاسب زیر پل که با 100 تومن حل میشه نمیکنه. دوماً همین درخواستو دختر می تونه از پسر داشته باشه و پزشک قانونی همین شرایط را برای پسر می تواند بررسی کند و باکرهگی پسر را نیز تاییید کند.

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۴ به حامد
چطور وقتی یه خانمی اینجا پست زد که ایا اگه به مردا بگیم برین ازمایش ایدز بدین ناراحت میشن همه قریب به اتفاق گفتن اره ناراحت میشن پس چرا اونجا پسرا نگفتن انکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است!
مراقب این تهمت زدنات هم باش من که به هیچ وجه نمیگذرم.
به امیر علی
اگه چنین امکانی وجود داره که برای پسر هم قابله تشخیصه با کمال میل انجام میدیم.

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۹ ناهید
اگه دنیا عدالت داشت...مرد هم بکارت داشت😉

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۸ صداقت را باید اثبات کرد
مطمئن باشید اگر خانمی سلامت زندگی کرده باشه خودش پیشنهاد میده بره تست بکارت اونهم از پزشک قانونی بگیرند...مگر کاسه ای زیر نیم کاسه باشه...
این خانمهایی که اعتراض میکنند بدون تست چه طور میخوان صداقتشون اثبات کنند...آیا اعتیاد مرد با صرفا گفتن مرد به پاکی اثبات میشه؟
میبایست اعتماد طرف مقابل جلب کرد و تنها راه اون تست بکارت...

۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۴:۰۷ علی
ا سلام خدمت همه دوستان. اول از همه از  اقای نجفی تشکر میکنم بابت این سایت خوبتون. واقعا سوالهای بسیار واجب و بی جوابی داشتم ک به خواطره شرم نمیشد از کسی بپرسم و واقعا رنج میبردم. اما از وقتی با این سایت و شما اشنا شدم جواب تمام سوال هام رو گرفتم.  و از خداوند میخوام  ک شما رو در تمام مراهل زندگی سر بلند کنه. من پسری 19 ساله هستم و حدود یک هفته است ک با دختری پاک و موعمن ازدواج کردم. خانمها باید به بعضی از اقایون حق بدن. به قول یکی از دوستان دخترای 17 ساله از رابطه هاشون میگن. من خودم نظرم این هست ک اگه ی دختر پرده نداشته باش به محض فهمیدن این موضوع نباید انگی خراب بودن ب اون دختر زد. منکن به اون دختر به ضور تجاوز کرده باشن و اون دختر به دلیل نبود فرهنگ نتون به خانوادش بگه یا به خاطره د.ستان نا باب یا ندادن اگاهی دچار چنین مشکلی بشه. یا با در نظر گربتن بدترین حالت اون دختر خودش خواسته . به نظرم گذشته اون دختر مهم نیست اگر اقایی چنین چیزی رو از ی دختر خانومی فهمید نباید ابروی اون دختر رو ببره و همه جا جار بزنو بلکه باید به اون ختر کمک کن ته اینده پاک و بدون اشتباه رو داشته باش خوشحالم ک شما به اگاهی کامل ج.اب دوستان رو میدید و به نظراتشون احترام بزارید. اما دوستان اقایون برادرا این رو بدونید خدا از حخ خودش میگذره ولی وای به حال کسی ک ابروی کسی رو زبان زد خواستو عام کن. منکن اون دختری ک همه شما میگید اگه پرده نداشته باش خرابه و رابطه نا مشروع داشته منکن توسط کسی و به زور پردش از بین رفته باش وای به حال کسی ک به نا حق ابروی اون ختر رو ببره بهتون قول میدم خدا ازش نمیگذره. اقای نجفی عاجزانه در خواست میکنم به سوالم پاسخ بدید. اگر دختری خودش خواسته ک رابطه داشته باش ما به فهمیدن این موضوع باید ابروی اون دختر و خانوادش رو ببریم یا کمکش کنیم اینده پاکی داشته باش. برادرا امید وارم به نا حق ابروی کسی رو نریزید  شاید گذشته پاکی نداشته ولی جای اینکه ابروی اون دختر و خانوادش رو بریزید شماهایی ک ادعای مرد بودن با قیرت و رگ میکنید اگه مردید کمکش کنید تا ایندش پاک باش. اقای نجفی بد میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر:
سلام
این کار از عهده ی هر مردی بر نمیاد . باید کمک کنیم به کسی که تلاش داره آبروی خودش رو حفظ کنه .
گاهی ممکنه یه دختر خطایی بکنه ، ولی خانواده ی اون اصلا در جریان نباشن .
موفق باشید

۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۹ صداقت را باید اثبات کرد
پاسخ به آقای علی
بردن آبروی انسان کاری درستی نیست...ولی تست بکارت میدن اگر سلامت بودن که مراحل بعدی ازدواج...اگر سلامت نبودند که البته پزشک قانونی حتی تعداد دفعات آنرا تخمین میزنند که حتی مقعد باید چک بشود دو حالت داره یا بر اساس رابطه جنسی بوده یا ضربه...که در اینصورت تصمیم با شخص
در ضمن اصلا قرار نیست تو بوق و کرنا بشه...به خانواده ها میگن به تفاهم نرسیدیم...

۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۹ علی
پاسخ به اقای صداقت.                                                                                             ای کاش اینجور ک شما میگی باش . من خودم دیدم بعضی از خواستگار ها با فهمیدن این موضوع اون دختر رو تهدید کرده که به خانوادش میگه و خودش مدت ها از اون دختر سوع استفاده کرده و اون رو مجبور به رابطه کرده. کاش مردم ما انقد ک به فکر سکس هستن وجدان و قیرت داشتن. قیرت فقط حرف نیست. قیرت اونه ک ناموس دیکران رو تو خیابون دیدی جشماتو در ویش کنی نکه سیره دلت دیدش بزنی اخرش بکی خراب 

۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۳:۵۳ سارا
اقای نجفی من قصده توهین به اقایون رو ندارم اما دارن بد صحبت میکنن. یعنی  چی هر پسری ازمایش بکارد نگیره کلاح سرش رفته یعنی چی اقای نجفی یعنی همه ما دخترا خرابیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اقای نجفی شما این سایت رو زدی اینجا با هم صحبت کنن نظر بدن نکه همش اقایون به ما تحمت نادرستی بزنن. اقایون شماها برید ازمایش معقد بدید اون وقت معلوم میشه دختر سالم بیشتره یا پسر. دگ انقد به هم توهین نکنید. همه جا دخترو پسره بدو خوب هس همه خراب نیستن. شماها ی جوری حرف میزنید انگار همه دخترا خرابن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۵ سمیرا
من خودم به شخصه برای دونستن نوع پرده به متخصص مراجعه میکنم، اگه هم آقای داماد آینده خواستن بهش نشون میدم، دیگه این همه بحث نداره که!

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۴ به صداقت
ما نیازی به اثبات نداریم اونی که باید اثبات کنه پسرا هستن.

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۶ لیلی
بنظر من که اشکال نداره و کار از محکم کاری عیب نمیکنه....
در ضمن ما هیچ وقت جنین چیزی نداشتیم که پسره بگه برو بگیر...تو خانواده ما مادره دست دخترشو میگیره میبره بعدم گواهی رو میده به مادر پسره...

۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۴ مینا
با سلام به همه دوستان . میخاستم بگم اگر پسری از من همچین چیزی بخاد توف میندازم تو صورتش و میگم نامه فدایت شوم برات نفرستادم و بدون پول و خرجی هم نخاستمت که آمدی اینو میگی . مگر اینکه خودم با میل باطنی خودم دوست داشته باشم برم .

ضمنا مثلا فرض براینکه دختری باکره نباشه اون پسر اگر بخاد یک عمر با عشقش باشه باید بازم بگیرتش . خب اینجوری از دستش میده . پسر خوب خودت یک عمر عشقتو از دست میدی و دیگه نمیتونی با این وضعیت و بی آبرویی الکی که درست کردی جلو خانواده ها بگیریش پس بهتر مسائل خصوصی زن و شوهر از همون اول بین خودشون باشه و حلش کنن . اونن پسر شعور نداره !!!!!!!!!!!!! آقای محترم کمی فکر کن . شعور داشته باش . یعنی اون دختر رو نمیخای ؟پس چرا رفتی خاستگاریش . با توجه به اینکه الان اکثر دختران و پسران خودشو نخوشبختانه عشقشون رو پیدا میکنند . و به آرزوشون میرسن.

ضمنا تا یک یا دو یا سه بار ارتباط مقعدی به هیچ عنوان حتی پزشکی قانونی هم تشخیص نمیده . مثلا یک بار داشته . هیچ متخصص و یا هیچ پزشکی تشخیص نمیده .
حالا فرض کن . رفته تو بغل یک پسر دیگه . اینو از کجا تشخیص میدی . این دختر که رفته تو بغل پسره پاکه ؟ اون دختر که ارتباط جلو یا عقب داشته ناپاکه ؟ مطمئنن نه . هر دو شون ناپاکنن .

فرض کن رفته اندام طرفشو خورده . اینو پسرجان از کجا تشخیص میدی ؟ فرض کن طرفشو بوسیده . فرض کن تو بغلش دو ساعت خابیده و بوسیده یا حتی آلت پسر رو خورده . دوستان از کجا تشخیص میدهید ؟
همه چیز که رابطه جلو و عقب نیست .

باید دوطرف ذاتشون پاک باشه . نمیشه راه بیوفتین تو خیابونو تهمت بزنید و به همه کس و همه چیز مشکوک باشید . این دور از عقل .

به نظر من ازدواج بهتر از آشنا ها که میشناسید باشه و اگر نشد برید سراغ کسانی مثل همکلاسی و یا همکار و یا کسانی که افراد مورد اعتماد بهتون معرفی میکنند . این عاقلانه تر هستش .
نمیشه که بیخود تهمت زد . همه چیز جلو و عقب نیست . مثلا فرض کنید از طریق دهان رابطه ایجاد کنند . خب شما از کجا میفهمید . پس اینقد جلو و عقب نکنید . خود طرف باید انسان باشه . ضمنن اگر اینقدر قرار باشه به همسرتون شکاک باشید . از همون اول زندگی شیرینی ازدواج رو به خودتون تلخ میکنید .سعی کنید عاقل باشید . واقعا میخام بدونم طرفت جماع دهانی داشته باشه از کجا میفهمی ؟ از شما آقایان هم میخام زندگی رو به خودتون تلخ نکنید . مگر اینکه خود طرفتون دوست داشته باشه بره دکتر . خیلی از خانمها و آقایان در سنین نوجوانی خود ارضایی دارند . این باعث مشکلاتی باشه چه برای خانمها و چه آقایون . بهتر از بعضی مسائل گذشته یک فرد بگذریدئ تا زندگی بهتری داشته باشید . ذات طرف باید خوب باشه و پاک باشه .

۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۰ مینا و دوست روانشناسم عسل
سلام به همه دوستان . ببخشید ک هاین حرفها رو میزنم . حتما این نظرو بخونید

مگر همه چیزرابطه جلو و عقب . ببخشید این حرف رو میزنم . اگر آلت تناسلی مرد لای پای زن بره چی ؟ هیج جور نمیتونی تشخیس بدی .

اگر به آلت زن دست بزنه . نمیتونی تشخیص بدی .

اگر فقط و فقط یک بار رابطه مقعد کنه . هیچ پزشکی قانونی نمیتونه تشخیص بده . مثلا مقعد رو فقط لمس کرده باشه و یا فقط سرش داخل رفته باشه . من دو سه تا از دوستام رابطع داشتن و هیچ کس نتونسته تشخیص بده . فکر کن دختر انگشتشو تو سوراخ جلو یا عقب کنه و یا فکر کن حالا پسری کن .
 آخه بنده عاقل خدا از کجا میخای تشخیص بدی خودش بوده یا پسر . این ها همه حالت های ارضا هست که میگم .

تازه اگر رابطه جماع دهان داشته باشه چی ؟ از کجا تشخیص میدین ؟
ببخشید اگر خورده باشه چی ؟
اگر خانم آلت مرد رو خورده باشه و فقط همین کارو کرده باشه . از کجا میخاین آقایون تشخیص بدین ؟
و خیلی مسائل دیگه که واقعا قابل تشخیص نیست . اگر میخاین ده ها مورد دیگه رو بگم . که غیر ممکن پزشکی قانونی تشخیص بده .
اصلا بوسیده باشدش یا بغلش کرده باشه .

آقای محترم بهتر اینکه اگر میخای بری خاستگاری اولا اگر دختر خانم خودش دوست داشت بره دکتر وگرنه بهتر تو چیزی نگی . بهتر ذهنتو از اینهمه شک پاک کنی . خود طرف باید ذاتش خوب و انسان باشه وگرنه هرکاری بکنی به جلو و عقب نمیره . کسی که بد هست کارشو میکنه .ذات باید پاک باشه .
بعدشم اعتماد نداری بهتر بری دنبال کسی که آشناها هست و بهش اعتماد داری .  یا همکلاسی یا همکار .
اگر آقای محترم عاشق کسی شدی و میخای بگیریش . که با این حرکات آبرو انتخاب خودتو و دختر رو میبری . تازه این مسائل باید محرمانه بین خود دو طرفتون باشه . نه اینکه جلو خانواده ها . آدم باید عاقل باشه . خب اینجوری که عشقتو یک عمر از دست میدی تو هم .  و بهتره بذاری اگر دختر دوست داشت خودش بره دکتر .

فرض کن حتی اگر دختری کاری کرده باشه . اگر بخایش یا باید ازش بگذری یا بگیریش .

در صورتی که خیلی مسائل اصلا قابل تشخیص نیست . دختری که دو ساعت با پسری بخابه حتی به فرض که رابطه جلو و عقب نداشته باشه و بوسش کنه و یا مسائل دیگه بدنشو لمس کنه و یا ببخشید که میگم آلت مرد رو بخوره . هر دو ناپاکن . خود طرف باید خوب باشه .
از همه دوستان لایک میخام . به امید اینکه همه به عشقشون برسن و بتونن با مسائل زندگی و اتفاقاتی که میوفته کنار بیان .
از همه دوستان لایک میخام  . اگر با حرفها و تجربیات که گفتم از زبان یک روانشناس موافقن . به امید اینکه ذهنتو از همه بدیها و شکها پاک کنی .

با تشکر

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۶ عسل ( روانشناس )
با سلام . اگر کسی منو میخاد باید همینجوری که هستم بخاد . نه اینکه فقط تو فکر سکس با من باشه . یا اینقدر بهم شک کنه . معمولا هر شکی ، چه از این نوع یا نوع دیگر ناشی از بیماری شکاک بودن هست . و از شما دختر محترم میخام که حتما از اون آقا بخاین به روانشناس و روانپزشک مراجعه کنه و از صحت عقلی اون آقا مطمئن بشید . معمولا این نوع شک ها ممکنه ناشی از بیماری خطرناک توهم شود . من پرونده هایی رو داشتم که این شک به مرور زمان بیشتر شده و منجر به قتل زن شده و یا حتی منجر به شک رابطه همسر خودش با برادر خودش شده . پس بعضی از شکها رو جدی بگیرید . معمولا اگر دختری خودش بخاد میره دنبال این موضوع .

ضمنا اگر آقایی از طریق خانواده میره خاستگاری و سنتی داره ازدواج میکنه . پس یعنی به خانواده طرفش و خود دختر اعتماد داره .
و اگر عاشق شده . پس بهتره برای به دست آوردن عشقش از بعضی مسائل چشم پوشی کنه . چون عشق سریع با بددلی تبدیل به تنفر میشه .

صددر صد با این بددلی ، آمار ازدواج میاد پایین و کینه و کدورت جاشو میگیره اونم برای یک عمر . و همچنین آمار طلاق به علت این شک اول در یکی دو سال اول زندگی میاد بالا . و هر کاری در زندگی بشه به اون شک اول نسبت میدهند .

منون

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۴ باید بین انسان دروغگو و راستگو تفاوت قائل شد
اینکه این خانمها تا بحث تست پرده بکارت از پزشک قانونی میشه شلوغ میکنند و میگن توهین توهین...به این عمل میگن فرار به جلو
خانمی که سلامت هستش و در تمام زندگی خود متعهد بوده نه تنها هیچگونه ترسی نداره بلکه استقبال هم میکنه که تست بده...چراکه شوهر آینده اش به دنبال دختری پاک هستش و این مطمئن ترین شیوه برای اثبات حقانیت هستش...
باید بین انسان دروغگو و انسان راستگو و سلامت تفاوت قائل شد...تنها راه اثبات صداقت تست بکارت و مقعد از پزشک قانونیه...آنهایی که میگن توهین توهین از خودشون و اعمال گذشتشون نگرانند...
در ضمن عده ای میگن اقلیتی بر اثر سانحه پرده شون دچار پارگی شده...اونهم پزشک قانونی متوجه میشن...خودتون پشت این دایل مزحک قایم نکنید...
به قول معروف طلا که حسابش پاکه...

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۸ مینا
این کار فقط فقط فقط فقط فقط فقط باعث سرد شدن زن نسبت به مرد . بی میلی رابطه جنسی به علت شک طی دو سه سال بعد زندگی میشه . و بعد یک زندگی خراب و بد میشه .خاطرات هیچ وقت فراموش نمیشه . زخم دل هیچ وقت خوب نمیشه .

این حرفا چیه . دلتون رو پاک کنید . و برید دنبال زندگیتون . چرا کینه ؟

۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۴ مینا
 هیچ مردی مرد نیست اگر واسه یک پرده منو بخاد !!!!!!!!!!!!!
غلط بکنه که منو بخاد . خاک تو سر دختری که با اینهمه توهین تن به ازدواج و وفاداری بعد ازدواج بده .
اگر راستگویی زن به یک پرده هست امیدوارم ، دروغگوترین زن دنیا گیر یه همچین مردایی بیاد و بیچارشون کنن. اینجور آدما روانی هستن . اینو هر آدم عاقلی میفهمه .
امیدوارم زنی گیرت بیاد مطلقه که دیگه اینقدر پرده نگی . کشته مرده سوراخ پرده .

نجابتی که به یک پرده باشه و بعد ازدواج نباشه . همون بهتر دریده شه . که دست نامرد بهش نرسه . حداقل اون که درید . مردانه درید . با عشق درید .

دوست داشتن فراتر از یک پزده هست . اینجور مردا از زندگی زناشوییی هیچی نمیفهمن و باعث بدبختی طرفشون میشن . خاک تو سر زنی که با اینجور مردی ازدواج کنه و نجابتشو به یک پرده مسخره که حتی تو خواب ممکنه با یک لگد پاره شه ، بفروشن .

خاک تو سر زنی که نجابتشو و و فاداری و دوست داشتنشو . با یک پرده مقایسه کنه .


۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۶ مینا
زنی که با اینجور مردی ازدواج کنه . باید بره بمیره . خاک تو سرش . که همچین روانی رو قبول کنه . دوست داشتن فراتر از این حرفاست . پس هر کاری تو زندگی بشه باید منتظر طلاق بود .
اینجور مردا روانی هستن و از پیشرفت زن در عذابند . و حتی زناشون تو خونه حبس میکنند .
معمولا این حالت روانی بیشتر از حسادت مرد میاد .

۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۹ مینا
شاید زن استقبال کنه و سالم باشه . اما بعدش به خاطر این بی اعتمادی نمیتونه خودشو یک عمر شاداب بگیره و به ظاهر بگه خوشحالم .
من که بعدش حاضر نیستم با طرفم ازدواج کنم .حتی اگر سالم باشم . احساس تنفر نسبت به اون آقا پیدا میکنم و ازش دلگیرم . اونم تمام عمر که صد در صد یادم میمونه .
آقایونی که خیلی مشکوکند . برن به همونی که اعتماد دارن بگیرنش و اگر به هیچ کس اعتماد ندارن . باید بگم حتما برو پیش روانپزشک . روانی . دیوانه . تو جدا بیماری و شکاک

۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۳ مینا
نجابتی که به یک پرده باشه . همون بهتر قبل ازدواج یک نفر از بینش ببره . تا دست عوضی که بعدا میاد اظهار علاقه میکنه و منو به خاطر یک پرده میخاد دستش بهش نرسه . من خودم با کمال میل اینکارو میکنم . تا اون احمقی که منو واسه یک پرده که هست یا نیست دستش بهش نرسه . نخاستم که منو بگیره . اتفاقا بدون همچین دیوانه ای راحتتر میشه زندگسی کرد و لذت برد . اندام کثیف اون روانی رو میخام چکار .

آقایون هم اگه مشکل دارن از نظر عقلی ، نرن خاستگاری و نگیرن طرفشونو و بیخودی تو زندگی کسی دخالت نکنن . خیلی اندام آقایون خوشگلهو و خانما احتیاج دارن . شما آقایون به ما احتیاج دارین . اگر شک داری نگیر . اگرم میای خاستگاری ، لذتشو از کسی نگیر . اگر خیلی شک داری نرو خاستگاری .

۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۳ مینا
اصلا نیازی به بحث نیست . هر کس به هر کسی که اعتماد داره بره بگیردش . وقتی کسی اعتماد نداره باز واسه چی بره خاستگاری که همه رو سنگ رو یخ کنه .
معمولا هم همینطوره . یا خانواده ها بهم اعتماد دارن که میشه . یا دختر و پسر همو پیدا میکنند و وقتی هم که پسر میاد خاستگاری یعنی اعتماد داشته که آمده . پس داره میاد خاستگاری که چکار کنه ؟ تو خونه مردم شیرینی بخوره و در بره . اصن نیازی به بحث نیست .
معمولا مرحله خاستگاری زمانی هست که قضیه جدی و با میل و اعتماد کامل دو طرف هست صورت میگیره . یعنی با اعتماد کامل . پس دیگ هچرا برن خاستگاری ؟

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۰ حقیقت
پاسخ به خانم مینا
شما اول ادب داشته باشید دوم نمیشه که خانم قبل ازدواج هر کار ناشایسته کنند بعد بگن تو به من اعتماد نداری؟
کم کم داره برام یقین میشه که هر دختری ناراحت شد و گفت اعتماد نداری خودش مورد داره
خانم نسبتا محترم من روانی نیستم...الان ۲۹ سالمه وتمام عمرم درس خوندم ، شرکت زدم ودرآمدم عالیه ، ماشین ۲۰۰ میلیونی دارم که همش از روی زحمت بوده و حلال
این گفتم که نگی بیماری و از روی نداری و ندیدن این حرفهارو زدم
سرمایه یک دختر شرف و سلامتیش...اگر این نداشته باشه به چه دردی میخوره؟

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۲ مینا
جناب حقسقت برو هر هر گاوی رو که میخای بگیر . برو هر خری که میخای و بهش اعتماد داری رو بگیر . ازش گواهی سلامتم بگیر . بای

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۶ مینا
تو رو برو نجیبشو بگیر جناب حقیقت . ما که بخیل نیستیم . حتما گواهی سلامتم ازش بخاه . خیلی از شما آقایون خوشم میاد که پولتو به رخ من میکشی .

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۶ مینا
جناب حقیقت برگه سلامت حتما از طرفت بگیر . امیدوارم کسی گیرت بیاد که هزار بار کنار یک مرد خابیده باشه و آلت هزار تا مرد رو خورده باشه تو هم نفهمی .... فقط رفتیاز دختره خاستی . واسه سوراخ مقعد خودتم برگه سلامت رو حتما بگیر و آزمایش سیفلیس و ایدز هم حتما بده واسه خودت . حالا برو هر خری رو که میخای بگیر . اگر دوست داری باادب تر هم میتونم صحبت کنم .
ارزش بحث کردن نداری پولدار . البته ندید بدید هستی تو . نه پولدار . تازه به دوران رسیده که تازه دستت به پول رسیده و جار میزنی . بای

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۸ مینا
تو رپبرو دختر باشرف بگیر . ما که بخیل نیستیم . من خودم تا امروز با کسی نبودم و حاضرم نیستم الاف کسی باشم . اما گاهی بعضی حرکات که همه دامن خودشونو پاک دارن و بقیه رو ناپاک و ................آب میکشن رو نمیشه تحمل کرد .

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۶ عسل ( روانشناس )
در پاسخ به خانم عصمت . کاملا درست میگید . براساس تجربه کاری حرفتون رو تایید میکنم :
 اینجور مردا شکاکن . من روانشناسم و در دادگاه هم کار میکردم . اکثر طلاقها از طرف همینجور مردا هست و بعد ازدواج غیر قابل تحملتر میشه اوضاع . حتما طرفتون رو ببرید روانپزشک و به سادگی با اینجور مردی عقد نکنید .

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۲ مینا
گفتید شرف یک دختر شرف و سلامتیش . پس چرا دنبال دختر با مدرک دکتری و جهیزیه بالا و ... هستین . بیا همینجور بگیرش . خرجشم بده دیگه اگه راست میگی . پس چرا ازش میخای کلفت نوکری خونتو بکنه و فقط واسه غذا پختن میخایش . پس ازش طلب خونه تمیز کردن و غذا پختن نکن . همون شرف و سلامتیش بسه واسه تو . تو ازون مردایی هستی جناب حقیقت که فقط طرفتو واسه حبس کردن تو خونه و کلفت و نوکری میخایش . وگرنه پول به رخ کسی نمیکشیدی .
بعدشم بعید میدونم دختری بدون پول و خرجی حاضر بشه از جلو کاری بکنه . یا حداقل تو این دوره و زمونه کسی حاضر نیست .  یا حداقال من که حاضر نیستم بدون اینکه طرفم خرجم کنه بخامش .

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۷ مینا ( یک سوال از جناب حقیقت )
یک سوال ازجناب حقیقت :
شاید شرایط زندگیتون باعث این فکر شده . واقعیتش من همه اطافیانمو میشناسم . شاید شمادر تهران هستین یا جای دیگه که کسی رو نمیشناسید . شاید واسه همینه نظراتمون متفاوته . وگرنه من خودم رابطه دوستی با کسی رو به اون صورت قبل ازدواج قبول ندارم و اصلا این کارو مسخره میدونم و زجر آور .

حالا با توجه به نظر شما ازتون یک سوال دارم میخام صادقانه جواب بدید :

فرض کنید شما دختری رو بهش علاقه مند میشید و واقعا دوستش دارید و بدون اون نمیتونید زندگی کنید ، حالا فرض کنیم این دختر قبلا با کسی دوست بوده و حالا رابطه داشته چه جلو و چه هر نوع رابطه ای . میخام بدونم شما چکار میکنید ؟
و اگر اون دختر بیاد و بهتون بگه  که با کسی بوده و یا بعدش یک جوری به شما بفهمونه  . مطمئنن دو راه بیشتر نیست یا باید ازش بگذری یا مطمئنن باهاش ازدواج کنی . اگر اون دختر خیلی دوست داشته باشین و نتونین بدون اون زندگی کنید با شرایطی که پیش آمده چکار میکنید ؟ با توجه به اینکه گویا خیلی این مسئله گواهی سلامت گویا براتون مهمه . شما بیخیال اون دختر میشید و براحتی از آرزو و عشقتون میگذرید .
من بشخصه اگر پسر میبودم و واقعا دختری رو دوست داشتم ازش نمیگذشتم . شاید اون فقط یک اتفاق بوده تو زندگیش .
شما چکار میکنید ؟

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۴ marzi
Are soal at dokhtar bekarat nadashte bashe napake?!yani jameeye ma tori shode k y dokhtar haghe eshtebah nadare ag dashte bashe bayad bere benimie moteasefam k melake paki shode bekarat Ch basa bakerehaei k zaman sabet mikone Ch faheshehaei hastan faghat kash rahi baraye esbate pakiye pesar ha ham bud..,Yy

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۸ عسل ( روانشناس )
با سلام . همه برن برگه سلامت بگیرن . اصلا مشکلی نیست . بیشتر حالات ارضا جنسی قبل ازدواج قابل تشخیص نیست با اون برگه سلامت . طرف میتونه هزارتاکار کنه و قابل تشخیص نیست . خود آدم باید شریف و انسان باشه .
جز بددلی و کینه و کدورت در این موضوع هیچ چیز دیگه نیست .
آقایون هم باید برن سوراخ مقعدشون رو از نظر سلامت بسنجن و خیلی از دوستی های زشت دیگه که دارن .

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۹ حقیقت
پاسخ به خانم مینا
واقعا برای شما متاسفم...تست پزشک قانونی یکی از شرایط ازدواج...خانمی که خودشو تونسته سلامت نگه داره مطمئن باش سلامت فکری هم داره...دختری که رابطه جنسی قبل ازدواج داشته دیگه چی برای عرضه داره؟
بزرگترین سرمایه دختر شرافتشه...
در ضمن شما نگران نباش...کسی که همسر من بشه تو همون شرکت خودم کار میکنه و در جریان تمام درآمد من قرار میگیره...
در ضمن به کسی میگن تازه به دوران رسیده که سرمایشو تو راه نادرست هزینه کنه...
بدون شک شما نیاز به روانپزشک دارید...شما دچار بیماری فکری جنسی شده اید...

۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۲ حقیقت
در پاسخ به خانم مینا:
جمله مشهوری هست که میگه عاقلانه انتخاب کن و یک عمر عاشقانه زندگی کن...
میبایست قبل ازدواج آدم چشمشو باز کنه و از روی عقل انتخاب کنه...

۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۳ مینا
شما چقدر پول به رخ همه میکشید جناب حقیقت !!!!!!!!!!  خوب شده در جریان درآمدت هست و واسه پولت تو رو میخاد

۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۴ مینا
خوشبحالت پس برو زندگیتو کن . عاقل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۵ مینا
جناب حقیقت جواب سوالی که پرسیدم اینا نبود . گفتم شما چکار میکنید ؟؟؟؟؟؟
یک بار دیگه سوالمو بخون !!!!!

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۶ مینا
خوب شده واسه پولت تو رو خاسته جناب حقیقت ...........

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۰ مینا ( برای تمام کسانی که اطلاعات علمی ندارن میخام بگم راحت میشه تشخیص داد آقایی باکره هست یا نه )
سلام به دوستان تشخیص پاک بودن و نبودن پسرها طی آزمایش ( باکره بودن پسرها ) :

اگر این موضوع رو سرچ کنید . متوجه میشوید که اگر مردی رابطه جنسی قبل ازدواج خودش داشته باشه لایه ای از روی اندام جنسی آقایان از بین میره . خانمها راحت میتونید بفهمید خاستگارتون با کسی بوده یا نه . حتی راحتتر از با کره گی خانمها . چون باکره بودن خانمها ممکن خدایی از بدو تولد نباشه یا دراثر فعالیت از بین بره . یا هر چیز دیگه . ولی  آقایان فقط در صورت رابطه جنسی نابود میشه حتی با یک بار رابطه و زیر کلاهک آلت تناسلیشون هم خطی هست که تا این کارو بکنن کاملا نابود میشه .

خیلی راحت میشه تشخیص داد . این موضوع رو یک دکتر از کشور ویتنام طی تحقیق درباره تجاوز به خانمی و پیدا کردن مجرم فهمیده .

از همه کسانی که این مطلب رو میخونن . میخام که برای بالا بردن اطلاعات علمی همه . به بقیه هم آگاهی بدن . ممنون

از مدیر سایت میخام حتما این نظر رو بذاره و به اطلاعات همه کمک کنه . با تشکر

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۷ از زبان یک پزشک
نکته ای دیگر . این بکارت خانمها که میگید ،
حتی در پستانداران هم ممکنه داشته باشن . اون حیوانات که دیگه براشون دوشیزگی مهم نیست .........!!!!!!!!!!!!!!!! یا نکنه هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بکارت نشانه ای از دوشیزه بودن یا نبودن نیست . خداوند لطف کرده و جلوی خیلی ازمریضیها رو گرفته . و خیلی خانمها خدایی اصلا ندارند .

این بکارت فقط برای اینه که جلوی برخی عفونتها رو بگیره  ( حتی برخی حیوانات هم دارند ) و نداشتن بکارت و نبودن خون ، حین دخول نمیتونه دلیلی بر رابطه جنسی باشه .  حتی شاید نیومدن خون بهتر باشه و کار رو راحتتر کنه .
اگر اطلاعات علمی خودتون رو ببرید بالا بهتره .

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۰ مینا
جناب حقیقت .گویا عرضه خانم شما بهتون یک تکه پرده که خودتم نمیفهمی چی هست که مطمئنم قبل عقد با خانمت کردی هم .......
خوشبحالت با اون تکه پرده ................ عجب عرضه ای داشته خانمتون بهتون .ماشاال....
براش اسفند دود کن چشم نزنند خانمتون رو

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۸ روزگار غریب

تو این روزگار ادم دیگه نمیتونه به چشمشم اعتماد کنه .واقعا حق بعضی از ما مردا نیست با هرزه ها زندگی کنیم .کسی که بهت دروغ گفته در حالی که اون عشقت بودعشق اول .

تف به روزگار پست .اینو بگم به این سادگی دلتون رو به هرکس و ناکسی ندین .ما مردا میخوایم جون بکنیم تا بتونیم یه زندگی خوب واسه یه دختر فراهم کنیم .اینجا مثه خارج نیست که راحت ادم ازدواج کنه و راحت طلاق بگیره با این مهریه های سنگین دخترای ایرانی.

دختره بهم میگه پردم ارتجاعی هست .....حالا بعد از مدتی کاشف به عمل اومده خانوم با دوست پسراش حال میکرده.و هنوز در ارتباطه .اینه اعتماد تو زندگی ؟چطور غیرت ادم اجازه میده زیر یه سقف باهاش زندگی کنم ؟ننگ بر ما مردا که داریم به دخترا رو میدیم .دارن فرهنگ کثیف غربی رو تو بنیان خانواده ما پیاده میکنن.دوست پسر داشتن دخترا عادی شده.

چطور شما مردا میتونید خودتون رو راضی کنید اینقدر بی غیرت باشید .چرا بی حیایی اینقدر مد شده .بی عفتی بعضی دخترا .جامعه رو به گند کشیده  .ننگ بر پسرایی که که با بی غیرتی میان این دخترا رو میگیرن .

دختری که میخوایید بگیرید خیلی خیلی خیلی حساس باشید حتما از خانواده مذهبی و اهل نماز و  روزه و باحجاب باشه دیگه ازمایش بکارت نمخواد ..

 

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۲ حقیقت
ر پاسخ به خانم مینا:
جمله مشهوری هست که میگه عاقلانه انتخاب کن و یک عمر عاشقانه زندگی کن...
میبایست قبل ازدواج آدم چشمشو باز کنه و از روی عقل انتخاب کنه...
بدون تردید اگر بدونم خلافی ازش سر زده و حتی رابطه داشته بدون تردید رهایش میکنم...فکر قبل ازدواج یعنی چشمتو کامل باز کنی روی حقایق...البته امانت داری و حفظ راز و آبروی اون خانم هم مهم و نباید ایراد او را هم به کسی گفت...
شما خانم مینا گویا سریالهای Gem زیاد میبینید و فکرتون آلوده جنسی شده...بزرگترین سرمایه یک زن شرافتشه...اگر نداشته باشه پس چی داره؟ 
شما تصور کن یک دختر انواع رابطه جنسی پیش انواع دوست پسراش تجربه کنه بعد بگه گذشتمون اهمیت نداره؟؟؟؟؟ در اینصورت با یک زن خیابانی چه تفاوتی میکنه؟ خانم مینا برو از خدا بترس که این افکارت مروج فساد...این افکار شما در جهت عادی سازی افکار Gem هستش که یا عمدا هستس یا سهوا...

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۲ به حقیقت
به قول اقای نجفی اگه خواستگاری چنین درخواستی بکنه برگه رو میگیرم نشون میدم بعد میگیم به سلامت،ادم شکاک و خودخواه به درد زندگی با ما نمیخوره.

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۴ به روزگار غریب
چون خود شما پسرا میخواین که برین دنبال اینجور دخترا
شماها پسرین میتونین بگردین دختر پاک پیدا کنین ولی عقل و دل شماها خلاصه شده تو چشماتون  وقتی دختری میبینن که یه ذره رنگ و لعاب داره دین و ایمانتون میره.
چرا من باید دور و اطرافم ببینم اونایی که دوست پسر داشتن یا رابطه جنسی داشتن ازدواج کردن ولی اون دخترای پاک و عفیف هنوز موفق به ازدواج نشدن دقیقا سیستم جامعه امروز ما طوری شده که این دخترا روز به روز به حاشیه رانده میشن!

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۵ به روزگار غریب
چون خود شما پسرا میخواین که برین دنبال اینجور دخترا
شماها پسرین میتونین بگردین دختر پاک پیدا کنین ولی عقل و دل شماها خلاصه شده تو چشماتون  وقتی دختری میبینن که یه ذره رنگ و لعاب داره دین و ایمانتون میره.
چرا من باید دور و اطرافم ببینم اونایی که دوست پسر داشتن یا رابطه جنسی داشتن ازدواج کردن ولی اون دخترای پاک و عفیف هنوز موفق به ازدواج نشدن دقیقا سیستم جامعه امروز ما طوری شده که این دخترا روز به روز به حاشیه رانده میشن!

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۵ مینا
جناب حقیقت من خودم با هیچ کس دوست نبودم و نخاهم بود و اصلا خوشم نمیاد از اینجور روابط . عجب آدم بددلی هستی . حالا مطمئن شدم روانی هستی .

جناب روزگار غریب : الان کاملا مطمئن شدم ، تمام آقایونی که شکاک هستن . یا کسی بهشون خیانت کرده یا گذشته بدی رو تجربه کردن . و به همین خاطر حاضر نیستم با مردی که همچین چیزی ازم بخاد ازدواج کنم . چون مطمئنم آدم بددلی هست و شکاک و اصلا نمیشه به آینده همچین زندگی مطمئن بود .

فقط به این نتیجه رسیدم بهتره با هر کس اعتماد داری ازدواج کنیم . حتی پزشکی قانونی هم نمیتونه پایدار بودن و عدم خیانت رو بعد ازدواج اثبات کنه . کاری بس بیهوده . کسی بخاد خیانت کنه بعد ازدواجش راحتتر میتونه اینکارو بکنه . پس اینکارو میکنه .

من کاملا مطمئن شدم با توجه به پاسخ آقای حقیقت و روزگار غریب و خیلی آقایون بد دل دیگه که اینجور آقایون به خاطر اینکه خودشون قبلا با کسی بودن و گذشته بدی داشتن بددل هستن . و نمیشه با اعتماد به اینجور مردی ازدواج کرد ....

ممنون

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۹ مینا
ممنون از آقای نجفی .  نباید با همچین کسی ازدواج کرد . به قول دوستم عسل ( روانشناس ) همه طلاقهای دادگاهها مال همینجور مردا هست . وقتی میدونیم عاقبت اینجور ازدواجی با اینجور مردی با این تقاضا که مطمئنن بعد ازدواج اوضاع بدتر میشه . چرا ازدواج کنیم . حالا مطمئن شدم که خود این آقایون قبلا با کسی بودن که بددل شد ن . اگر پسری سالم باشه ..چرا بددل باشه ؟ ..... توکل بر خدا .....خیلی انسان فهمیده ای هستید آقای نجفی ....

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۱ مینا
جناب حقیقت .....صد در صد آبروی یک انسان مهمه .... امیدوارم اگر کسی آبروی کسی رو ببره تا آخر عمر ننگ بی آبرویی رو به هر طریقی بکشه که صد در صد چوب خدا صدا نداره ....

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۲ مینا
جناب حقیقت من نمیگم یک دختر باید با کسی قبل ازدواجش در ارتباط باشه  چون خودمم ارتباطی نداشتم . ولی اینکه کسی بیاد ازم خاستگاری کنه و من به جای خوشحال شدن ببینم بهم میگن بهت اعتماد نداریم و ببخشید عین سگ منو ببرن پزشکی قانونی . خودت انصاف بده ناراحت نمیشی ؟؟؟؟ احساس میکنم تمام حرمتم یک جا میشکنه . واقعا ناراحت میشم و بهم برمیخوره ... و حاضر نمیشم با همچین کسی ازدواج کنم . و یک کینه ابدی میگیرم .و حالم از این ازدواج بهم میخوره . یا ازدواج با هر کسی دیگه یا کلا از ازدواج کردن منصرف میشم . اگر دختری بخاد خودش میتونه اینکارو قبل ازدواج انجام بده ... اما اینکه کسی بیاد خاستگاریم و بگه علاقمند شدم و بعدم عین جنازه یا عین آشغالی که تا امروز همه کار میکرده . منو ببرن پزشکی قانونی احساس میکنم تمام حرمتم یک جا میشکنه ....  اصن دیگه حرمتی نمیمونه ... البته این نظر منه ...و فکر میکنم 99 درصد افراد همین نظرو دارن ... دختری مایل باشه نوعش رو بدونه ..خودش میتونه به پزشک متخصص و محل تمیزی مراجعه کنه . اونم به اختیار خودش و میل و رغبت خودش....نه عین.... بهش تهمت بزنن و حرمت زن بودنشو بشکنن . واقعا احساس میکنم . حرمت یک زن داره اینجا میره زیر سوال ...
اگر خانمی براش مشکلی پیش آمده ...میتونه محرمانه قضیه رو به خاستگارش بگه  و اگر برای خاستگارش مهمه میتونه دنبال قضیه رو نگیره و بره سراغ یکی دیگه و حرمت اون خانم رو هم نشکنه ....

این راهش .

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۷ مینا
جناب حقیقت من کاملا مخالف رابطه قبل ازدواج چه برای زن و چه برای مرد هستم . مرد هم باید پاک باشه . اما اگرم مثل یک آشغال یا هرزه یا جنازه یا سگ بیان بگن برو پزشکی قانونی تا آخر عمرمم هم که شده باشه حاضر نیستم با این وضع ازدواج کنم و حرمتمو با این طرز رفتار بشکنم . مگر اینکه کسی برای خودش بره دکتر زنان ، اونم برای خودش نه واسه خاستگارش  ، که حالا شک داره یا نه ...
و اکثرا هم موافقن .... و شمایی که خانمتو داری میبری پزشکی قانونی ، که کاملا همه بیان زن آیندتو لخت ببینن و بعدشم واسه هم تعریف کنن و بی حرمتش کنی . کاملا اظهار کردی داری با یک آشغالی که بهش اعتماد نداری ازدواج میکنی و حتی انتخاب خودت و حرمت زن آیندتو بردی زیر سوال ....

و صد در صد مطمئن 90 درصد این آقایون که مشکوکن یا با کسی بودن که بهش خیانت کرده یا گذشت هبدی رو تجربه کدن . من پسر ندیده نیستم . و خیلی از پسرها هم هستن که شکاک نیستن . پس چرا اون پسرها شک نمیکنند و فقط عده ای از آقایون مشکوکنند به موضوعی که فقط جهت جلوگیری از عفونت و مریضی برای زن از طرف خداوند گذاشته شده و خیلی از خانمها از بدو تولد ندارند .
پس یک فرقی بین آقایون هم هست دیگه ...معمولا اینجور آقایون کارشون آخری هم به طلاق میکشه و ازدواج باهاشون قبل درمان روانی تازه اگر درمان بشن کار درستی نیست . لطفا منطقی باشید .. حرفهای من عین حقیقت جناب حقیقت ....

اگرچه به راحتی امروزه میتونن روابط جنسی قبل ازدواج رو برای آقایون هم تشخیص بدن ....

این نظر من و دعوایی هم ندارم ... شما هر طوری میخای باش...

ضمنا حتی یک زن هم به اون صورت به زن دیگر محرم نیست که بخاد آلت تناسلیشو ببینه .
فقط شوهر محرم یک زن هست که آلتشو ببینه و اگر مشکلی پیش بیاد یک دکتر محرم راز و مطمئن .
و هیچ کس محرم کسی نیست برای دیدن آلت تناسلی به جز زن و شوهر . که همو ببینن .

این نظر من و مطمئنم همه موافقن و دعوایی باشما آقای حقیقت ندارم و اگر کمی فکر کنی میبینی که کاملا درست میگم . به جای جبهه گیری . کمی فکر کن و منطقی باش .
ممنون

۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۲ مینا
حرف آخر با تمام آقایانی که شکاک هستند . شما آقایون هم همتون خواهر و مادر دارید . واقعا بعید ازتون . اگر برای خواهر خودتونم خاستگار بیاد همین حرکاتو میپسندید .. مطمئنن نه . ببرن خ.واهرتون مثل سگ پزشکی قانونی و  آلت تناسلی خواهرتون واسه خیلی مشخص بشه و همه بگیرن واسه هم تعریف کنند و آخرشم تازه بزنه زیرشو و عقدشم نکنه ..حالا اگر عقد بشه که خوبه ..وای به روزی که عدنشه ..اونو میخای چکار کنی ... پس هر چی برای خودت میپسندین ..برای دیگران هم بپسندید ... وقتی دوست نداری با خواهرت همچین رفتاری بشه . که مطمئنم دوست نداری .. از بقیه دخترا هم انتظار برخورد خوب نداشته باشین که تازه بعدشم با خوشرویی بیاد باهاتون ازدواج کنه ...
همه منطقی باشید ... نجابت چیز دیگری و اصلا به این موضوع ربطی نداره

۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۲ از زبان یک پزشک
منطقی باشید .همتون خواهر و مادر دارید و هیچ کس دوست نداره همچین طرز رفتار وحشیانه ای رو کسی با خواهر و مادرش داشته باشه و بی حرمتشون کنه و آلت تناسلی خواهر و مادرش رو جلوی همه رسوا کنه که صد در صد میشه . تازه اگر خوش غیرتی کنه و بعد رسوایی بگیرتشون . ... پس  اینکار واقعا احمقانه هستش ...
کسی اگر خودش دوست داره باید اینکارو برای خودش بکنه ... نه واسه اینکه بگه من نجیبم یا نیستم .. اگر زنی بخاد خیانت بکنه .... بعد ازدواج مطمئنن راحتتر و بدون درد سرتر میتونه این کارو انجام بده ...........

۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۲ حقیقت
در پاسخ به خانم مینا که با اسامی مختلف حرف خودشو میزنه و نشون میده که دیگران باهاش هم عقیده هستند...
اتفاقا خواهر من خواستگار داشت ما زودتر به دامغد پیشنهاد دادیم که اول تستها صورت بگیرد و خواهرمو به همراه داماد بردیم پزشک قانونی و خانم پزشک پس از معاینه برگیه سلامت به ما داد که بیرون اتاق معاینه بودیم...
نکته بعد اینه که میگیدید مثل سگ...سگ اونیه که پیش از ازدواج رابطه جنسی برقرار میکنه و هیچگونه اعتقادی به امانتداری و خویشتن پنداری نداره...شما نظرتو از زبان مردم نگو که مردم همه هم عقیده با شما هستند...من فکر میکنم شما دارید سهوا یا عمدا بدنبال اعمال نظرات مفسدانه هستید که افکار فساد برای مردم عادی بشه...

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۲ مینا
در پاسخ به آقای حقیقت .....  شما کلا پس خانوادتون به خودشونم اعتماد ندارن ..ضمنا ما سه نفریم که در محل کار هستیم .. (  من و عسل و پزشک و داریم پیغام میدیم .) ، منظورم خیلی از نظرهایی که قبلا در اینجا آمده هست......

ضمنا بره هر کس دوس داره بگیره ..... خواهرتم مثل خودت پسر باز بوده  که رفته گرفته تا بعدش گند کاراش درنیاد و کسی طلاقش نده و نگن ناپاک بوده ... من اینقدر به  خودم مطمئنم که نیازی به همچین کاری نمیبینم .. ضمنا دیگه هم با تو آدم زبون نفهم .. کاری ندارم ... دیگه خطاب به من حرف نزن .. هر کس اختیار خودشو داره که نظرشو بگه ...
خواهرتم مثل خودت سگ بوده ... وگرنه نمیکرد.... خواهرتم رفته گرفته که اگر گند بقیه کاراش دربیاد  نگن ناپاک بوده و طلاقش ندن ...

آقایونی که مشکوکنن .. همشون قبلا با کسی بودن و دور خیابون با کسی بودن و اون دختر بهشون خیانت کرده  ...که الان نمیتونن به کسی اعتماد کنند . و من دختر نجیب حاضر نیستم با همچین مردی که این و میخاد ازدواج کنم ..... تو برو گمشو از همه برگه سلامت بگیر . از سوراخ مقعد خودتم بگیر ...

دیگه هم خطاب با من حرف نزن .. من با ارزش تر از اونم که جواب نفهمی مثل تو رو بدم ... هر کس اختیار خودشو داره .... و اینجا هم نظر دادن آزاده ...  من نظر خودمو گفتمو و به تو هم دیگه کاری ندارم . که واسه اثبات خودتون معلوم نیست اونجا هم میرید چقدر میدید که براتون برگه سلامت درست کنند . خواهرتم مثل خودت بوده ...

خداحافظ زبون نفهم امل  ، تازه به دوران رسیده .. که میخای خودتو با یک برگه ثابت کنی از بس گند زدی به هیکل خودتون . معلوم نیست خواهرت چه گندی زده  که همچین کاری کرده که اگر بعدا کسی آمد و گفت میشناستش ، برگه سلامت داشته باشه .. بیا من خودم ده تا از اونا صادر کنم ... کسی که از خودش مطمئنه نیازی به این حرکات نیست ...

از مدیر سایت میخام ..نظراتی که خطاب به من از طرف این آقا میاد رو دیگه نذاره ...
من نظرمو مثل بقیه دارم آزادانه میدم و به تو هم کاری ندارم...

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۸ عسل ( روانشناس ) بر طبق تجربه کاری و دوس دارم بخونید
  معمولا کسایی میرن دنبال اینجور بحثی که قبلا کاری کردن و حالا که میخان ازدواج کنند ، میترسن رو بشه . واسه همین میرن مثلا با اینکه هزار تا کار کردن و حالا شانس آوردن و براشون اتفاقی نیوفتاده یک برگه ای میگیرن و میگن ما سالمیم . و هیچ کس نتونه خیلی مسائل رو ثابت کنه و حالا مشکلات بعدیش که بماند که چه عواقبی داره . و خلاصه قضیه طلاق تا مدتی منتفی میشه . حالا چه مرد چه زن ... حالا واسه خانمها حساستر ... واقعا کسی حالا چه مرد و چه زن  اصلا چرا باید همچین حرکتی بکنه ؟ مطمئنن ترس از آینده باعث شده دیگه . میخاسته بگه مثلا سالمم .

شاید هم یک عده واقا دوست دارند از سلامتیشون آگاه بشن . چه مرد و چه زن خب اینجور افراد میتونن  به پزشک و مکان مناسب  و محرم که خود فرد فکر میکنه اون کس میتونه محرم خوبی براش باشه و با انتخاب خودش مراجعه بکنند. بدون اینکه کسی بعدها بخاد ازشون اخاذی کنه که گفتم اینجور موارد مسائل کاملا حساسی هست و باید کاملا با میل و رغبت افراد صورت بگیره وگرنه عواقب بسیار بدی رو خواهد داشت

بعدشم .. آقایی که مشکوک ... باید  بگم مطمئنم همینجوری بدون تحقیق رفته با کسی دوست شده و حالادختره  بد  و خیانتکار درآمده و بهش خیانت کرده و حالا پسره فکر میکنه همه دخترا همینجوری هستن ... حالا دلزدگی و مسائل بعدی که بماند .

اگر واقعا دختر و پسری با توکل بر خدا و شناخت به خصوص خانواده و خودشون مسیر ازدواج رو طی کنند .. فکر نمیکنم اصلا نیازی به همچنین بحثهایی باشه .

صد در صد همه این افکار و کارها ناشی از اشتباهات که اونم به خاطر عدم آگاهی و یا پایین بودن سن و شاید عدم پختگی انجام میشه ... و صد در صد حفظ آبروی افراد چه مرد و چه زن در اولویت میباشد و خیلی ها به زندگی عادی به لطف خدا برمیگردند و خیلی ها عواقب اون رو تا مدتی بعد هم با عذابش تحمل میکنند . و صداقت دو طرف میتونه بیشتر از هر چیزی به زندگیشون کمک کنه . خوبه که دو طرف چه مرد و چه زن با صداقت جزئیات زندگیشون رو بهم بگن . تا ازدواجی آگاهانه داشته باشند .

( هیچ کس در این نظر مورد مخاطب نیست و شخص خاصی هم مد نظر نیست . نظر به صورت کاملا کلی گفته شده ، این رو گفتم تا هیچ کس به خودش نگیره )

به امید موفقیت

۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۰ عرفان
خب برن برگه سلامت بگیرن !!!!!!!!!!!
حالا چه اعتبار به برگه ای که میتونن خیلی کارا بکنن و بهشون برگه سلامت بدن و بعد ازدواج بخان خیلی کارا بکنن و اون برگه رو هم داشته باشن .
واقعا چه اعتبار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلا اعتبار هم داره !!!!!!!!!!!
فکر میکنم فقط دلخوری داره نه اعتبار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۷ مینا
من با آقای احمد موافقم ...منم قبل عقد موافق نیستم ، حرمت شکنی محسوب میشه . اصلا معنی نداره . ولی خود دختر بخاد برای خودش ، نه خاستگارش ، اون دیگه مسئله جداست .
دختر میتونه اگر موردی هست راستشو بگه به خاستگارش ... تا مشکلی پیش نیاد .. اما بودن یا نبودن خون رو هم پاکی نمیدونم آقای احمد ... چون خیلی ها خون نداره براشون .

۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۲ پزشک
خاک تو سر زنی که بره برگه بگیره .. در اصل داره میگه کاری کرده قبلا و حالا میخاد بگه من سالمم و مثلا کار به طلاق نکشه و این چیزا ... واقعا متاسفم برای خانمی که این کارو قبول میکنه ....کل حرمتشو برده زیر سوال ..... اگر زنی به خودش مطمئن باشه هیچ وقت زیر بار همچین کاری نمیره... که بیاد با یک تکه کاغذ بگه نجیب بودم .. نجیب هستم و نجیب خواهم بود ...

کسی بخاد کاری کنه بعد ازدواجش هم میکنه...........

۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۴ مینا
این کار باعث بددلی میشه و اگرم اون دختر قبلا پاک بوده به مرور زمان جاشو کینه میگیره و تمایل به کس دیگه ای به جز شوهرش پیدا میکنه ...

۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۸ گرگ
به نظرمن این حق هرپسریه که همه چیزوبدونه

۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۳:۲۷ اوه مای کامپیوتر

با سلام .

لطفا تمامی حضّارِ گرام توجه بفرمایند .

ببینین ..

وقتی توی جامعه ی ما فساد اخلاقی به شدت در جریانه و قبح خیلی از مسائل از بین رفته و خیلی از افرادِ پیر و جوون ، پا روی اصول و اخلاق میگذارن و از خط قرمز ها ، بی هیچ پروایی عبور می کنند ، ...
طبعا بی اعتمادی به اوج میرسه !
درنتیجه برای اثباتِ وجودِ این اعتماد ، پسر و دختر از همدیگه متوقّع میشن .
که اینجا  

پسرها برگه ی سلامت هایمن و آنوس را ( ناچارا ) ملاک و مدرک قرار میدن
و
دخترها ( ناچارا ) آزمایشات متعدد (اچ آی وی - اعتیاد - اعصاب و روان و ...) و بررسی سوءِ سابقه و تخلّفات قانونی از قبیل (دزدی - ضرب و جرح - قاچاق کالا و عرض و سایر اتهامات) را مورد پردازش قرار می دهند .

لذا در این صورت به نوعی ، هردو (پسر و دختر) از خجالت همدیگر در اومدن !

همه ی این درگیریا و جارو جنجالا سرِ اینکه دونفر عاشقِ دلباخته یِ هم ، میخوان بعد ازدواجشون با هم باخیال راحت بپرن تو بغل همدیگه !

واقعا عجب حکایتی شده ....

میدانیم که نه برگه ی بکارت و نه همچنین آزمایشات متعدد و بررسی جرائم ، هرگز به طور حتم به یقین مبنی بر بکارت حتمی و بلاشکِ پسر و دختر نمیشوند .
اما اندکی از بی اعتمادیِ طرفین را کاهش میدهد ؛ هرچند که پس از آن پیامدهایی را نیز متاسفانه دربر خواهد داشت .
اما با توجه به اصل پرهیز از ازدواج های خانوادگی ، و امر همسر گزینی از اجتماع (غیر نَسَبی/خویشاوندی)  ، مسئله ی عدم شناخت و اعتماد و آگاهی کافی از فردِ مورد علاقه یا خواستگار ، پیش می آید .
یعنی این دو مورد (عدم شناخت و اعتماد - افسار گسیختگی روابط اجتماعی در جامعه ) مسئله ساز شده .

بنده را اگر قابل بدانید ، پیشتر توصیه کرده بودم که :

ابتداعا به بررسی و تحقیق کامل و پرسوجو و تلاش برای شناخت بیشتر و بهترِ فرد مورد نظر بپردازید و اگر مورد خاصی یافت نشد ، بنا را برصداقت گذاشته و به عنوان آخرین گام در تحقیقات ، با دختر/خواستگار همصحبت شوید و از یکدیگر به حدّ کفایت شناخت بدست آورید .
و در آخر با توکل به خدا و وعده ی راستین و مبارک الهی (پاکان برای پاکان و بلعکس) به امر مقدس و مبارک نکاح .... :) مبادرت فرماید .

* - اگر هم هردوی طرفین رضایت داشتند ، دریافت برگه ی سلامت دختر و انجام آزمایشات پزشکی داماد که پیشتر ذکر شد
( برای تضمین سلامتی جنسی و جسمی و روحی/روانی  طرفین ) میتواند گامی مثبت و اُمیدبخش و تضمینی در امر نکاح باشد ؛ اشاءالله .

گفتنیست : لطفا در این امر ، بیش از اندازه جوش نزنید !
هرچه خدا مصلحت بدونه و بخواد .. همون میشود .
هیـــچ اراده ای بالاتر از اراده ی خدا نیست و تا خدا نخواد هیچ قطره ای از آسمون نمیباره و هیچ شتری بار بر زمین نمیذاره و هیچ مادری وضع حمل نمیکنه و خلاصه برگی از درختی نمیوفته .
من که واااااقعا الان میفهمم اعتماد به خدا واااااااقعا وااااااقعا بهترین و قشنگترین کاریه که توی این زمینه میشه انجام داد :) مطمئن باشید ضرر نمیکنید !!!
البته تحقیق و بررسی هم فراموش نشه .

پس ...

حتما توکل کنید بخدا .




آقای نجفی عزیز ، صمیمانه تمنّا دارم :
شما هم به عنوان مدیر و مُدبّر و مسئول سایت ، لطف بفرمائید یک بار برای همیشه ، همین پیام را حُسن ختام این پُستِ یک ساله و در جریان که آتش افروز و برانگیزاننده جوانان و خانواده های محترم بوده است ،... قرار فرمائید .
چراکه در این سایت ، مُسبّب اصلی این بحث ، این جانب بوده ام و این که پس از گذشت یک سال !!!
به غیر از ایجاد آشوب و نزاع ، هرگز راهنما و راهگشای جوانان عزیزمان ..... نـگـشــت .
والسلام علیکم و رحمۀ الله و برکاته .

درباره : درمان های جنسی و زناشویی / سلامت جنسی ,
برچسب ها : عواقب اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت بکارت ,
بازدید : 2221 تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394 زمان : 20:35 نویسنده : درمان وب نظرات (1)
مطالب مرتبط
  • علل اصلی ناباروری و نازایی مردانه علل اصلی ناباروری و نازایی مردانه
  • رابطه پوشیدن لباسهای تنگ و ناباروری آقایان رابطه پوشیدن لباسهای تنگ و ناباروری آقایان
  • آی وی اف رایگان در بیمارستان /  IVF و IUI به صورت رایگان آی وی اف رایگان در بیمارستان / IVF و IUI به صورت رایگان
  •  دانلود رایگان کتاب آموزش مسائل جنسی و زناشویی برای خانم ها و آقایان دانلود رایگان کتاب آموزش مسائل جنسی و زناشویی برای خانم ها و آقایان
  • بهترین موبر برای آلت تناسلی چیه؟ از چه روش موزدایی برای آلت تناسلی استفاده می کنید؟  ....جوابهای خود بهترین موبر برای آلت تناسلی چیه؟ از چه روش موزدایی برای آلت تناسلی استفاده می کنید؟ ....جوابهای خود
  • مردها چگونه تحریک میشن؟، مردان از چه راه های تحریک میشوند ؟  ....جوابهای خود را در قسمت ارسال نظر بیان مردها چگونه تحریک میشن؟، مردان از چه راه های تحریک میشوند ؟ ....جوابهای خود را در قسمت ارسال نظر بیان
  • بهترین و کم خطر ترین راه درمان زود انزالی یا زود ارضایی , بهترین راه درمان زود انزالی یا زود ارضایی , بهترین و کم خطر ترین راه درمان زود انزالی یا زود ارضایی , بهترین راه درمان زود انزالی یا زود ارضایی ,
  •  ارزیابی مایع منی ، منی چیست؟ ، منی کجا ساخته شده است؟ ، مایع منی طبیعی چیست؟ ، عوامل محیطی مؤثر بر ب ارزیابی مایع منی ، منی چیست؟ ، منی کجا ساخته شده است؟ ، مایع منی طبیعی چیست؟ ، عوامل محیطی مؤثر بر ب
  •  بهداشت دهان و دندان در بارداری ، مسافرت در بارداری ، ورزش در بارداری ، تغذیه مناسب در بارداری ، مصر بهداشت دهان و دندان در بارداری ، مسافرت در بارداری ، ورزش در بارداری ، تغذیه مناسب در بارداری ، مصر
  •  ناتوانی رابطه جنسی در مردان چگونه ناتوانی رابطه جنسی درمان می‌شود؟  راهکارهای درمانی ناتوانی راب ناتوانی رابطه جنسی در مردان چگونه ناتوانی رابطه جنسی درمان می‌شود؟ راهکارهای درمانی ناتوانی راب
  • ارسال نظر برای این مطلب
    این نظر توسط ayda در تاریخ 1395/08/26 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

    چرا فقط خانما برگه سلامت بدن این اقایونن که اول باید برگه سلامتشونو دید بکارت که ندارن راحت هر غلطی دلشون خواست کردن الان اومدن از دخترا برگه سلامت میخوان! در حالیکه راحت میشه گفت بالای نود درصد پسرها رابطه قبل از ازدواجو در حد س... تجربه کرده اند....


    کد امنیتی رفرش

    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 36,478
  • بازدید کلی : 322,043
  • مطالب

    هدف از این انجمن پرسش و پاسخ در زمینه مسائل خانوادگی و زناشویی ایران می باشد ، انجمن پزشکی درمانی ، درمان وب ایران