از اون رابطه اصلی بدم میاد
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

انجمن پزشکی درمان وب

از اون رابطه اصلی بدم میاد از اون رابطه اصلی بدم میاد .............................................................. سلام یه سوال فوری دارم ، خواهش میکنم جوابای منطقی بدین نه انتقاد کرد

از اون رابطه اصلی بدم میاد

از اون رابطه اصلی بدم میاد

..............................................................

سلام

یه سوال فوری دارم ، خواهش میکنم جوابای منطقی بدین نه انتقاد کردن
من یه دختر حدودا بیست ساله هستم ، دوران دبیرستان میل جنسی زیادی داشتم تا حدی که به رابطه علاقه داشم . من خیلی مذهبی هستم و شاید نصف خواستگارام طلبه اند .
جدیدا یه جوری شدم که از رابطه جنسی بدم میاد ، عذر خواهی میکنم که رک صحبت میکنم ولی بعضی اوقات که مثلا مورد ازدواج پیش میاد ، حتی بدم میاد بدن یه مردو ببینم ، اخه احساس میکنم اصلا زیبا نیست بخصوص مردای پرمو یا خیلی کم مو .

از رابطه تا حد بوسیدن و بغل کردن بدم نمیاد ولی از اون رابطه اصلی بدم میاد ، یعنی از اندام جنسی یه مرد که حالم به هم میخوره (عذر میخوام).
شاید چون خیلی مذهبی ام و نیازام همش یعنی یه 5 سالی سرکوب کردم از اون طرف بوم افتادم. حالا چیکار کنم؟؟
به نظرتون من طبیعی ام . البته گاهی اوقات از اینجور چیزا بدم میاد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
-------------------------------------------------------------------------------

۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۳ کیمیا
شاید چند سال دیگه این حس توی شما بوجود بیاد.
ولی اگه فعلا بوجود نیومده نمیدونم اگه ازدواج کنی چی میشه.
یه ذره تو سایتهای مجاز در مورد مسائل زناشویی مطالعه کن تجربه ات که بیشتر بشه علاقه ات هم بیشتر میشه.
از چند تا خانم متاهل هم کلی بپرس که شما هم اول اینطوری بودین و یا نه.

۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۵ خودمم
آره کاملا طبیعی هستی نگران نباش از نظره جنسی مشکلی نداری 
منم اگر از مچ تا بازوی یه مردو ببینم حالم به هم میخوره ولی شوهره خودم نه تنها بدم نمیاد از بدنش بینهایت برام جذابه 
شوهر فرق داره مطمئن باش  من گاهی بیرون از خونه یه پسری میبینم با شلوارک اومده بیرون انقد بدم میاد که سریع فقط میخوام برم که نبینم ولی وقتی شوهرم رکابی میپوشه دلم براش ضعف میره 
برا اون قسمتا هم نه برا مردا نه برا زنها به طوره طبیعیش خیلی چیزه قشنگی نیست 
دیگه به شانسته این یکی که مردی نصیبت بشه خوب باشه زیاد سخت نگیر فانتزی برا خودت نداشته باشی هر بدنی برات جذاب میشه شما اصلو بچسب که اخلاق و شعور و معرفته 
در ضمن توکل کن به خدا خوبشو نصیبت میکنه 

۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۱۷ مجید
بعیدمیدونم این حسوبعدازدواج هم داشته باشید....به خودتون فرصت بدید قطعا گذرزمان این حسوازبین میبره

۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۱۹ عباس
سلام
البته این شایدضمیرناخوداگاه شما برگردد.
شایدناخوداگاه صحنه رابطه والدین را دیده باشید.
شایدهم درخانواده شما بسیاراز ارتباط با نامحرم وخطرات ان صحبت شده.
شایدداستان هایی از تجاوزات جنسی این حس بدرا به شما القاکرده است.
البته من با کلمه شایداین مواردرا بیان کردم.
اما نگران نباش وقتی ازدواج کردی ویخ های شما اب شدچنان علاقه مندبه الت همسرت خواهی شدکه اونا زیباترین عضو همسرخودبه حساب خواهی اورد.
یادت باشه زیباترین لحظه های یه زوج وقتیه که الت همسردرداخل واژنش قراربگیره.
پس سعی کن با این افکارمنفی مبارزه کنی.

۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۷ R
عزیزم منم مذهبی بودم و دور و برم دخترای مذهبی زیادن این طبیعیه چرا باید الآن حس خوبی داشته باشی بذار عقد شی کم کم رابطه داشته باشین یه دفعه که نمی رین سر اصل مطلب! برات به مرور عادی می شه ضمنا وقتی مردی همسرت باشه با اینکه همینجوری فکر کنی راجع به بقیه مردا فرق می کنه. البته خانمایی که می شناسم و خبرشون رو دارم گرم مزاج بودن و شوهر دوست. اگه بعد عقد و ... بازم حست از بین نرفت برو پیش مشاور

۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۰ ناشناس
منم همسن شما بودم همین طور بودم
ولی الان که 24 سالمه دیگه اون حس رو ندارم..
وقتی عاشق همسرت بشی این حس از بین میره..

۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۳ الی
عزیزم تو ازدواجتوبکن میل جنسیتم برمیگرده
بت قول میدم ن تنهاچندشت نشه بلکه عاشق بدن شوهرتم میشی نگران این چیزانباش

۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ پریداس
ب نظرم طبیعیه!!!! 😊
بعد از ازدواج خود ب خود خوشتون میاد هم از رابطه ی جنسی اصلی و هم بدن مردتون!! البته اصلا ب روی همسرتون نیارید ک چندشتون میشه یا هر چیز دیگه ایی 
چون آقایان خیلی ناراحت میشن و ی جورایی میخوره تو برجکشون!!! 
لطفاً اینقدر هم ب خودتون تلقین نکنید ک حتما قسمت های مختلف بدن همسر آینده ی شما قراره چندش آور و زشت باشه!! 
در ضمن اینقدرام ک قبل از ازدواج فکر میکنید بدن آقایان زشت نیست!! 😊 

۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۹ فاطمه
منم مث توام. تصمیم دارم هیجوقت ازدواج نکنم. به نظرم مشکلتو با طرف در میون بذار چون قطعا اگه خوب نشی مشکل پیدا میکنین. 
شایدم چون یه مدت سرکوبش کردی اینطوری یه صیغه محرمیت بخونین ببین اوضاعت بهتر نمیشه اگه یکم دوباره احساساتو بیدار کنی؟ اگه خوب شدی که مبارکه. اگرم نه فک نکنم کسی حاظر بشه باهات ازدواج بکنه. پسرارو که دیدی 98% دلیل ازدواجشون همین مسائله.
من فقط حقیقتو میگم امیدوارم به کسی بر نخوره.
موفق باشی

۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۱ نیکی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دختر مذهبی.
مگه تاحالا *** ** *** ** **** **** ** **** *** ********** 
مگه مال خانومها قشنگتره؟؟؟؟ 
شخصا حالم از اندام تناسلی بعضی خانمها بهم میخوره.
تو همه چی زشت و زیبا وجود داره.
هنوز به بلوغ فکری واسه ازدواج نرسیدی.

۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۸ اااحسان
با سلام
غیر طبیعی که فکر نمیکنم باشین.یه جور احساسات دخترانه خاص و... به جنس مخالف هست

اینکه همه موجوات از دو جنس مدکر و مونث هستند.
ببخشید شما انتظار دارین هیکل مرد مردانه است با تمام ملزوماتش و هیکل زن زنانه با تمام ملزوماتش.فرمودید از هیکل مردان خوششتون نمیاد.خب.انتظار دارین هیکل یه مرد چگونه باشه شبیه زنان یا ... فکر میکنم مرور زمان باعث برطرف شدن این احساسات خواهد شد.به شرطی که خودتون بهش دامن نزنید.
ببینید بهتربجای گفتن سرکوب کردن نیازها بگیم کنترل کردن نیازها که نشان دهنده قدرت و اراده است نه عجز و ناتوانی.
اصلا هم نگران نباشید.





۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۶ یه دوست
طبیعی همه اول بدشون میاد بعداز مدتی خوششون میاد و بعداز مدتها به این رابطه وابسته میشن. یا اول وابسته میشن بعد عادی میشه و در آخر بدشون میاد حالا شما بین این دو هستش سعی کن مشاوری دکتری چیزی بری حتما درست میشه یعنی دعا میکنم که خوب بشی.

۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۴ اااحسان
اینکه از جنس مرد بدتون این چیز خوبی نیست البته نه این که بگم باید خوشتون بیاد اما همینکه تفاوت های سرشتی و ظاهری مرد و زن رو بپذیرید کافیه.تمایلات خیلی از خانوم ها خاموش و پنهان هست.نهایتش هم اینه که انشالله در وقتش که ازدواج آاگاهانه ای داشته باشید رابطه عاطفی و احساسی که بین شما شکل خواهد گرفت و همه چیز  رو برطرف میکنه.

۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۸ مهدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خانوم به نظرم شما زیاد **** **** ************ چون دقیقا حرفاتون مثل کسایی که فیلم پورنو میبینن و تحت تاثیر فیلم ها هستن که از بدن اینطور بدمون میاد و نمیدونم چی چی هم پسر و هم دختر رو عرض میکنم اگرم مشکلی نیست حتما پیش یک مشاور برید حتما حتما حتما و موضوع رو مطرح کنید چون حرفاتون تحت تاثیر فیلم های پورنو هست و اولین زنی هستید که میبینم که میگه از رابطه جنسی بدم میاد خیلی جالبه!!

۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۵ بارن
بذار وقتش برسه خوشت می یاد 
اخه هنوز تجربه نکردی 

۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۱:۵۹ فرناز
طبیعیه مام حدود 20 اینجوری بودیم.. چند سال دیگه درست میشی/..

۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۷:۰۴ احسان۲۲+مجرد!
سلام،یه سوال از شما داشتم
میخواستم بدونم از اون فیلم های ناجور ندیدین؟
با توجه به اینکه شما هنوز ازدواج نکردید شاید این طبیعی باشه که از دیدن آلت یه مرد وحشت کنید یا بدتون بیاد،،نگران این مورد نباشید بعد از ازدواج حل میشه
شاید علت اینکه از بدن مردا بدتون میاد این باشه که اون مرد فرد مورد علاقه شما نبوده و شاید بدن کسی که دوستش دارین و عاشقش هستین براتون متفاوت باشه

۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۸:۳۸ حمید
چه ربطی به مذهبی بودن دارد ؟ مگر مذهب گفته این کارها بده ؟ چرا چهره مذهب را تخریب میکنید (خواسته ناخواسته) مگر از ائمه مذهبی تر داریم پس چرا بعضی هاشون اینهمه فرزند دارند ؟ .....

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۷ فرهاد
آخ آخ آخ آخ آخخخخخ
این حسی که الآن داری واقعا یه هدیه است، یه فرصت طلاییه، قدرشو بدون.
بهت این اجازه رو می ده تا وقتی یه خواستگار واست میاد با دید باز و به دور از مسائل جنسی و جوگیر شدن در موردش قضاوت کنی و سبک سنگینش کنی.
آخه بعضی از پسرا وقتی می رن خواستگاری تا دختره رو می بینن جوگیر می شن و دیگه چش بسته همه چیو قبول می کنن، بعضی از دخترا هم تا واسشون خواستگار میاد همینطور...
اما در مورد حسّت؛ زیاد نترس، منم اولش در مورد آلت خانوما همین حسو داشتم!
 الآن یه حالت مثلا وای من چقدر پاک از مسائل جنسی ام و من چقدر با حالم و چقدر مردا حال بهم زنن و ازین حرفا پیدا کردی، خودش یجور جو گیریه؛
معمولا کسایی که بیشترین افراطو بعد از ازدواج در مورد آلت همسرشون می کنن قبل از ازدواج مث تو بودن...

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۳ یه مشاور
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۱ {{{حامد
شاید شما یک بدن ایده آل در ذهنتون درست کردین و غیر اون هر چی رو ببینین خوشتون نمیاد. خود من به یک دختر علاقه داشتم و اون از نظر من ایده آل بود . هیچ دختر دیگه ای به کل (نه فقط اندامش ) برام جذاب نبود ولی الآن شکست عشقی خوردم و باید فانتزیهام رو بزارم کنار . شاید به زمان زیاد احتیاج باشه.

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۶ ز
من یکی که کلا از رابطه جنسی بدم میاد ولی مجبورم که دوست داشته باشم.
رابطه جنسی بعد حیوانیه وقتی از حالت نرمالش خارج میشه دیگه انسان با حیوان هیچ فرقی نمی کنه کما اینکه چه زن یا شوهرهایی که به همدیگه خیانت می کنند از بس که هوس و شهوت شونو پرورش داده اند و از بقیه ی مسایل غافلند

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۰ shahab
مزشو که بچشی اونوقتکه خوشت میاد اساسی

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۸ میم مثل پفک

نکته ی اول ! شما که این همه مذهبی هستی چطور اندام جنسی آقایون رو تا تهش از حفظی ؟؟؟جلل الخالق ؟؟؟

 

نکته ی دوم !  دلتون میاد از اندام جنسی  اقایون بد بگین . واقعا موجود به این سر به زیری که هروقت احضارش کنید خبردار واستون وایمیسته ! خخخ!

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۹ سوال کننده
سلام ممنون از نظراتتون 
در ضمن من هیچ فیلم غیر مجازی ندیدم.
فکر میکنم با صحبت های دوستان نگرانیم برطرف شد
موفق باشید.

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۶ منم منم مادرتون
منم همسنت بودم اینطور بودم. چندسال دیگه خوب میشی

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۷ قندو عسل*-*
نه دروغ چرا من بدم نمیاد من اتفاقا خیلی حس می کنم. و واقعا هم دیگه بیخیال دوست داشتن این چیزا شدم چون فهمیدم علاقم یک سو بود هرچی خدا بخواد قبلنا درکی نداشتم اما جدیدا اجازه تشریف فرمایی دادم هروقت من بگم تشریف میارن که دیگه طفلیا رو خیلی کاشتم کارام راست ریس کنم بیان برن تا ببینم قسمتم کی میشه شما هم نگران نباش امکان نداره تو دوران عقد مخصوصا آتیش درونت حس نکنی ؛)

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۰ !!!!!!!؟؟؟
دلیل اینکه گفتی خیلی مذهبی هستم ٬چیه؟!
خب که چی!؟
ملت همینجوریشم میگن  دخترای مذهبی الن بلن ٬شما هم با گفتن  این نگته بیهوده  هی یه چیزی اضافه کن ! 
ترس شما یه چیز طبیعیه ربطی به مذهبی بودن و خاستگارای طلبه نداره!

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۷ منصوره
بقول آقا حمید ربطی به مذهبی بودن نداره،لطفا بگو فضای خونه و ذهنیم محدود بوده،نگو مذهبی هستم و بخاطر این بدم میاد
هیچ ربطی نداره
_______
به این احساست دامن نزن که بدت میاد
من یه چندوقتی از گوشی موبایلم که الآن دستمه بدم میومد،حالم ازش بد میشد،چون یه بار حالم بد بود از هرگونه تماس به بدنم بدم میومد،یکی زنگ زد اینم ویبره بود،حالم بد شد که گلاب به روتون...
فکرشو نکن،عاشق بشی عادی میشی
____
اینم نیست که به بگن به بلوغ فکری و از دست بلوغ کلیشه ای نرسیدی واسه ازدواج
هستن دخترایی که بدشون میاد و بعدش براشون کاملا طبیعی میشه،به بلوغ چه ربطی داره!؟
_____
منم پیش اومده چشمم افتاده به عکس "چیز" مردونه(بالاخره تو این زمونه و وسایل ارتباطی و این برنامه ها پیش میاد چشمت بیفته) حالم به هم میخوره واقعا
ولی میدونم اینجور نیست که متنفر باشم و...!
از دیدنش و اینکه بخوام نگاه کنم بدم میاد،از نفس این کار بدم میاد
شاید تو هم اینجوری باشی

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۲ YS
اصلا نگران نباش این حس کاملا طبیعی و گذرا هستش
همسر به مثابه نیمه ی دیگه ی آدمیه من بهت اطمینان میدم وقتی تن و جانتون با هم یکی بشه دیگه این حرفا به نظرت پوچ میاد و همه جوره عاشق همسرت و بند بند وجودش میشی
به آقای عباس:
خدا وکیلی این جمله ات رو باید طلا کوب کرد!!!
یادت باشه زیباترین لحظه های یه زوج وقتیه که ......... 
ینی دست هرچی جمله ی قصاره از پشت بسته!!!! خخخخخ...

۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۱ دریا به مهدی

نه چرا اولین نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم خیلی بدم میاد از یه پسری خوشم میاد قصدمم ازدواج باهاشه ولی واقعا از اینجور مسائل بدم میاد اینکه بخواد هفته ای چندبار رابطه بخواد اااااااااااااه اه اه

۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۹ شکوفه
این ویژگی بستگی به شخصیت طرف وسردمجازیاگرم مجازبودن داره،منم مجردم وبه شخصه هیچ حسی نسبت به مسایل جنسی ندارم وخوشم نمیاد،ینی مثلابه نظرم جالب نیس این مسایل خب من سردمحازم،تاحالاهم فشاره جنسی روتجربه نکردم،خودارضایی نمیدونم اصلاچی هست؟؟اصلاخبرنداشتم دختراهم خودارضایی میکنن تااینکه تواین سایت خوندمواولش شوکه شدم،بعدم دیدم نه خیرازاین مواردزیاده،ولی مشگلی نیس مرداهم بایدخب پرابهت باشه بدنشون دیگه نمیشه کع مثله خانوماظریف باشه اتفاقاظریف باشه به نظرم مسخرس

۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۳ به سوال کننده
ربطی به تدین نداره. بهش دامن نزنید. بهش فکر نکنید

۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۳ باران...
سلام. منم مذهبی ام تقریبا .افکارم مثه شما چندشم میشه اووووقم میاد.ربطیم ب دلایل بالا ک ذکر شد نداره

۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۶:۳۸ قاسم
خواهشا خانم هایی که میل ندارن یا از روی با کلاسی میخوان بگن که ما اصلا میل نداریمو اینا در صورتی که دارن منفجر میشن یا ازدواج نکنید یا اگه کردید در هر صورتی شوهرتونو کامل ارضا کنید و نیاز جنسیشو کامل تامین کنید 
اگه کوتاهی کنید متاسفانه برای همسرتون تبدیل میشه به عقده و در صدد تامینش در بیرون از خونه میاد اینارو با چشمای خودم دیدم حتی بهترین مرد ها هم ممکنه نتونن تحمل کنن
درباره : انجمن پزشکی درمانی , درمان های جنسی و زناشویی / سلامت جنسی ,
بازدید : 948 تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394 زمان : 21:19 نویسنده : درمان وب نظرات (1)
مطالب مرتبط
  • درمان کرونا درمان کرونا
  • علت و درمان ورم کردن دست و پای زن باردار و حامله علت و درمان ورم کردن دست و پای زن باردار و حامله
  • چگونه دندان های خود را سفید کنیم؟ , راهکارهای سفید کردن دندان ها با استفاده از مواد طبیعی چگونه دندان های خود را سفید کنیم؟ , راهکارهای سفید کردن دندان ها با استفاده از مواد طبیعی
  • راه درمان سرماخوردگی فوری در یک روز ,  درمان فوری سرماخوردگی , درمان فوری آنفولانزا , راه درمان سرماخوردگی فوری در یک روز , درمان فوری سرماخوردگی , درمان فوری آنفولانزا ,
  • راه درمان و رهایی از سرفه راه درمان و رهایی از سرفه
  • درمان سرفه , درمان سرفه خشک درمان سرفه , درمان سرفه خشک
  • بهترین روشها برای کم کردن وزن و از بین بردن چربی دور شکم بهترین روشها برای کم کردن وزن و از بین بردن چربی دور شکم
  • علل اصلی ناباروری و نازایی مردانه علل اصلی ناباروری و نازایی مردانه
  • رابطه پوشیدن لباسهای تنگ و ناباروری آقایان رابطه پوشیدن لباسهای تنگ و ناباروری آقایان
  • آی وی اف رایگان در بیمارستان /  IVF و IUI به صورت رایگان آی وی اف رایگان در بیمارستان / IVF و IUI به صورت رایگان
  • ارسال نظر برای این مطلب
    این نظر توسط سجاد در تاریخ 1396/03/31 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

    عه عه عه از هرچی دختر ایرانیه حالم بهم خورد پر از عقده پر از ناز های احمقانه.....طرف میگه حالم از رابطه جنسی حتی با اون کسی که دوسش دارم بهم میخوره....خوب عزیز من شما بیماری ..مشکل هاد روانی داری اگه نه دلیل نمیشه زنی که هورمون های بدنش نرماله اینطوری باشه حداقل نسبت به اون کسی که دوست داره مشتاقه....شما کمبود دارید و عقده ای هستین....به قران اگه خانوم من اینطوری باشه توفم روش نمیندازم چه برسه بخوام منتشو بکشم که بیا با من....


    کد امنیتی رفرش

    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 327
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 653
  • بازدید ماه : 653
  • بازدید سال : 37,058
  • بازدید کلی : 322,623
  • مطالب

    هدف از این انجمن پرسش و پاسخ در زمینه مسائل خانوادگی و زناشویی ایران می باشد ، انجمن پزشکی درمانی ، درمان وب ایران